Häh, mitähän minä sanoin väärin :( (poikaystävän isän kuolemaan liittyen)
Eli poikaystävän isä kuoli n. 2 kuukautta sitten. (Näin pohjatietona). Meillä oli tarkoitus mennä huomenna kaupungille syömään ja viettämään aikaa, ei mitään hirveän tärkeää. Äsken mies sitten laittoi viestin, että siirretään tuota reissua, hänen pitää selvitellä jotain isänsä kuolemaan liittyviä juttuja.
Sanoin sitten että sopii, ja jos tarvitsee minua johonkin niin sanoo vain. Tästä mies SUUTTUI, että enkö ymmärrä että hänen pitää selvitellä isän kuolemaan liittyviä juttuja ja ei voi viettää huomenna aikaa kanssani. Häh, en minä sitä noin tarkoittanut. :(
Sanoinko tosi typerästi? Nyt mies ei enää vastaa mitään.
Kommentit (33)
Ei kuulosta siltä, että olisi pitkään sinun kanssasi viihtyvää tyyppiä.
Ensinnäkin, ilmoitti sinulle että pitää selvitellä isänsä kuolemaan liittyviä juttuja, ei että isansä on kuollut - Eli, ei kirjoittanut tyyliin että haluaisi sinun kanssasi asiasta edes sen kummennin puhua, tai edes odottaisi/haluaisi tukeasi asiassa. - Ei näe, eikä koe sinua sellaisena henkilönä, jonka kanssa haluaisi jakaa elämän ilot ja surut.
Koska ilmoitus tuli tuolla tavalla, niin suuttui kun sinä tarjouduit "auttamaan" siinä asioiden selvittämisessä, koska selviää niiden asioiden hoitamisesta itsekin, eikä riitä aikaa sinulle.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:15"]Ei kuulosta siltä, että olisi pitkään sinun kanssasi viihtyvää tyyppiä.
Ensinnäkin, ilmoitti sinulle että pitää selvitellä isänsä kuolemaan liittyviä juttuja, ei että isansä on kuollut - Eli, ei kirjoittanut tyyliin että haluaisi sinun kanssasi asiasta edes sen kummennin puhua, tai edes odottaisi/haluaisi tukeasi asiassa. - Ei näe, eikä koe sinua sellaisena henkilönä, jonka kanssa haluaisi jakaa elämän ilot ja surut.
Koska ilmoitus tuli tuolla tavalla, niin suuttui kun sinä tarjouduit "auttamaan" siinä asioiden selvittämisessä, koska selviää niiden asioiden hoitamisesta itsekin, eikä riitä aikaa sinulle.
[/quote]
Kannsttaisiko lukea pikkaisen tarkemmin ensi kerralla. Isä on ollut kuolleena jo 2kk.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:07"]
Kirjoitin siis sanasta sanaan noin kuin aloitusviestissäkin. :)
ap
[/quote]
Eli kirjoitit hänelle sanasta sanaan näin? "Sopii, ja jos tarvitsee minua johonkin niin sanoo vain"
Kolmannen persoonan käyttö puhuteltaessa saattoi olla se, joka vihastutti miehesi. Tuollainen puhetapa oli muodissa viimeksi 70 vuotta sitten. Otti varmaan vittuiluna tuollaisen, kun hänellä kuitenkin on murheita, eikä jaksa mitään tyttöystävän vitsailuja.
[/quote]
Pitkääkö aikuisen ihmisen aasinsiltailla?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:50"]
Eli poikaystävän isä kuoli n. 2 kuukautta sitten. (Näin pohjatietona). Meillä oli tarkoitus mennä huomenna kaupungille syömään ja viettämään aikaa, ei mitään hirveän tärkeää. Äsken mies sitten laittoi viestin, että siirretään tuota reissua, hänen pitää selvitellä jotain isänsä kuolemaan liittyviä juttuja.
Sanoin sitten että sopii, ja jos tarvitsee minua johonkin niin sanoo vain. Tästä mies SUUTTUI, että enkö ymmärrä että hänen pitää selvitellä isän kuolemaan liittyviä juttuja ja ei voi viettää huomenna aikaa kanssani. Häh, en minä sitä noin tarkoittanut. :(
Sanoinko tosi typerästi? Nyt mies ei enää vastaa mitään.
[/quote]
Muista tämä sitten kun olet raskaana ja miehesi yrittää kommunikoida kanssasi, kun olet hormonipöllyssä.
Mitäs te teette tänään kun ette tapaa, lauantai-ilta ja kumpikin erillään vaikka vasta huomenna hoidetaan edesmenneen isän asioita?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:05"]
Ex oli samanlainen. Tulkitsi kaikki mun ystävälliset jutut vittuiluksi. Esim. Jos mies ilmoitti ettei kerkeä näkemään niin laitoin "ok, ilmoitathan sitten kun kerkeät". Alkoi aina paasaamaan että enkö ymmärrä että hänellä on muutakin menoa.
[/quote]
Munkin exä! Täysin vilpittömät viestit tulkittiin vittuiluksi ja vastattiin loukkaavasti takaisin. Sitten vielä kyseli, että "kuka aloitti?", jos kerroin loukkaantuneeni. Samaa veikkaisin ap:n tapauksessa.
Ensimmäisenä tuli mieleen, että olisiko mies jotenkin saanut käännettyä piikittelyksi tuon ''Sano vain, jos tarvitset minua johonkin''. Ikään kuin ap samassa lauseessa vihjaisi, että syyttää miestä pitävän häntä tarpeettomana ja pyytäisi ilmoittamaan, kun mies taas tarvitsee häntä johonkin. Ap:han ei todellakaan ole kirjoittanut eikä toiminut millään tavalla tyhmästi, mutta jos miehellä on pää sekaisin ja taipumus ymmärtää asioita väärin tai vääristellä toisten sanomisia, niin voihan tuon lauseen tuollaiseenkin muotoon saada, kun alkaa ''tulkitsemaan'' oman päänsä mukaan.
Olen itse nainen, niin eiköhän aikuinen mies pärjää itse ..... Että kyllä meidän naistenki pitää osata miehiä lukea eikä tehdä ihan jumalatona numeroa kaikesta.... Voin sanoa, etyä en tykkää itsekään jos joku tuppautuu omalle alueelle koko ajan ja ei se kumppanuus tarkoita että tarvii olla paita ja peppukoko ajsn ....Anna äijälle tilaa, äläkäanalysoi
Kuka syyttä suuttuu ja sitä rataa.
Et ole vastuussa toisen tunteista.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:20"]
Ensimmäisenä tuli mieleen, että olisiko mies jotenkin saanut käännettyä piikittelyksi tuon ''Sano vain, jos tarvitset minua johonkin''. Ikään kuin ap samassa lauseessa vihjaisi, että syyttää miestä pitävän häntä tarpeettomana ja pyytäisi ilmoittamaan, kun mies taas tarvitsee häntä johonkin. Ap:han ei todellakaan ole kirjoittanut eikä toiminut millään tavalla tyhmästi, mutta jos miehellä on pää sekaisin ja taipumus ymmärtää asioita väärin tai vääristellä toisten sanomisia, niin voihan tuon lauseen tuollaiseenkin muotoon saada, kun alkaa ''tulkitsemaan'' oman päänsä mukaan.
[/quote]
Tuo. Tuon voi tulkita piikittelyksi siitä ettö miehellä ei ole aikaa eikä halua tavata.
Musta tuo sun viesti vihjaa että haluat seksiä, jos vaan tarviit mua johonkin, oon käytettävisääsi...
Toinen on surun murtama, ja toinen vaan ajattelee seksiä, en ihmettele että suuttui.
Myönnän olleeni itse tuollainen herkästi suuttuja ja tyly, kun äitini kuoli ja jouduin asioita hoitamaan... Elin vain jossain sumussa ja hirveä stressi päällä enkä edes muistanut/tajunnut olleeni törkeä kenellekään. Nyt kaduttaa :( en kuitenkaan mahtanut asialle mitään... Kyllä se siitä, anna miehen ottaa sinuun yhteyttä seuraavaksi.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:07"]
Kirjoitin siis sanasta sanaan noin kuin aloitusviestissäkin. :)
ap
[/quote]
Eli kirjoitit hänelle sanasta sanaan näin? "Sopii, ja jos tarvitsee minua johonkin niin sanoo vain"
Kolmannen persoonan käyttö puhuteltaessa saattoi olla se, joka vihastutti miehesi. Tuollainen puhetapa oli muodissa viimeksi 70 vuotta sitten. Otti varmaan vittuiluna tuollaisen, kun hänellä kuitenkin on murheita, eikä jaksa mitään tyttöystävän vitsailuja.