Onko haalarit, kuomat yms. "lastenvaatteet" vielä ok isommalla koululaisella? Meillä siis on käytetty, mutta
tuttuvani vaan vähän ihmetteli, kun oltiin ulkona yhdessä. Ei siis paheksuen, mutta niin, että "miten saat pukemaan noin" jne. Kyseessä tyttö 10v ja kylmän pakkaskelin ulkoiluvaatteet siis on Reiman haalari, Kuomat, Reiman rukkaset, aluskypäräpipo ja sen päällä tavallinen paksu myssy.
Kommentit (25)
Vanhemmistahan tämä lähtee. Älkää ostako liian aikaisin teinivaatteita.
11-vuotias poikani juuri jutteli perjantaina, että muut valitti kylmyyttä, mutta hänellä ei ollut. Päällä Reiman takki, henkselihousut ja jalassa Kuomat (halusi itse nimenomaan ne, kun kenkiä lähdettiin ostamaan). Haalaria ei kyllä ole ollut enää moneen vuoteen.
Millaisia nämä teidän isot on, jotka viihtyy toppahaalareissa ja vastaavissa? Onko erityisen hyvän itsetunnon omaavia vaiko nyhveröitä?
Mulla on aina ollut kuomat jalassa talvisin, ja olen nyt 40v, että mielestäni on ok nelikymppisen käyttää lastenvaatteita, joten varmaan sitten myös lastenkin.
Onko tämä tätä curling-aikaa, että kun lapsi kerran sanoo, että haalari on tyhmä, niin äiti heittää välittömästi haalari roskiin ja hankkii kaksiosaisen?