Käsittämättömän kaunis Emilia, 22, kaipaa miestä rinnalleen – rempseä tamperelaisnainen lyö tiskiin suorasukaisen kutsun:
”Jos jotakuta kiinnostaa, täällä olisi missi odottelemassa”
https://www.seiska.fi/kotimaa/kasittamattoman-kaunis-emilia-22-kaipaa-m…
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Kiertopalkinto taitaa olla.
Jotkut alemman tason miehet ovat sitä mieltä, että kauniit naiset ovat halpoja. Eivät voisi enempää väärässä olla. Omaa itseinhoaan vain levittelevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta: kauneus, miesten mielestä, on kai (oletan, olen itse nsiben) VIEHÄTYSVOIMASTA. Hän on pitkä, näyttävö blondi, eikä taatusti autistinen. Moni mies tykkää tuollsisesta varmasti. Hän on viisas, kun ilmoittaa julkisesti ottavansa vastaan tarjouksia. Käyttää nuoruutensakin hyödykseen.
Mirä ihmettä selität?
Hänen älynsä tekee hänestä monin verroin näyttävämmän - ja miesten mielestä siis KAUNIIMMAN - kuin "kauniista tyttöporukasta" yhteensä. Siltä se vaikuttaa.
180 cm, sehän on miss universum-luokkaa. Lapsenomaisuus, josta miehet tykkää, tulee nuoruudesta ja vaaleudesta.
Miehet tykkää lapsenomaisuudesta? Hyi h*lvetti. Siyä yrittää säilyttää uskonsa miehiin vaan aina se vain vaikeutuu.
Korkeasti koulutetut naiset ovat useammin yksin eläviä kuin matalammin koulutetut naiset. Sinkkumiehet ovat puolestaan keskimääräistä useammin matalasti koulutettuja, vahvistaa tutkimusprofessori Osmo Kontula Väestöntutkimuslaitokselta.
Kontulan mukaan epäsuhta parisuhdemarkkinoilla syntyy siitä, että korkeasti koulutetut miehet valitsevat puolisonsa eri kriteereillä kuin naiset. Siinä missä naiset suosivat miehiä, joilla on korkea koulutus ja sosiaalinen status, miehet kiinnittävät huomiota enemmän naisen ulkonäköön ja luonteeseen.
---
Noin. Siellä väestöntutkimuslaitoksen tutkimusprofessori kertoo kuinka miehet noin keskimäärin valitsevat puolisonsa. Ulkonäkö tuolla neidillä on varmasti hyvä, joten hän pääsee miesten joukkoon joilla on... jos ei korkeaa koulutusta niin ainakin he ovat oman alansa huippuja. Ei siis väheksytä urheilijoita. Sosiaalinen statuskin noilla on kohillaan, ainakin paikallisella mittapuulla.
Mikä siis vikana jos ei kala jää koukkuun? Pahasti näyttää siltä, että luonnepuolella on puutteita. Aivan kaikkea se nätti naama ja hyvä perse ei pysty paikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta: kauneus, miesten mielestä, on kai (oletan, olen itse nsiben) VIEHÄTYSVOIMASTA. Hän on pitkä, näyttävö blondi, eikä taatusti autistinen. Moni mies tykkää tuollsisesta varmasti. Hän on viisas, kun ilmoittaa julkisesti ottavansa vastaan tarjouksia. Käyttää nuoruutensakin hyödykseen.
Mirä ihmettä selität?
Hänen älynsä tekee hänestä monin verroin näyttävämmän - ja miesten mielestä siis KAUNIIMMAN - kuin "kauniista tyttöporukasta" yhteensä. Siltä se vaikuttaa.
180 cm, sehän on miss universum-luokkaa. Lapsenomaisuus, josta miehet tykkää, tulee nuoruudesta ja vaaleudesta.
Miehet tykkää lapsenomaisuudesta? Hyi h*lvetti. Siyä yrittää säilyttää uskonsa miehiin vaan aina se vain vaikeutuu.
Joo, miehet tykkää teinin näköisestä enemmän kuin lihapullataikinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut alemman tason miehet ovat sitä mieltä, että kauniit naiset ovat halpoja. Eivät voisi enempää väärässä olla. Omaa itseinhoaan vain levittelevät.
Halpoja? Ei kait kiertopalkinnon tarvitse halpa olla.
Helppo. Vaikkapa kiertänyt jääkiekkojoukkueen kaikki miljonäärit.
Vai onko hän silloin pelinaiset ja miljonäärit helppoja perässö vedettäviä pässejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirä ihmettä selität?
Joo, miehet tykkää teinin näköisestä enemmän kuin lihapullataikinasta.
Hoikka tai hyväkuntoinen ei ole sama kuin lapsenomainen. Sinä taisit vain juuri itse paljastaa viehätyksesi lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpoja? Ei kait kiertopalkinnon tarvitse halpa olla.
Helppo. Vaikkapa kiertänyt jääkiekkojoukkueen kaikki miljonäärit.
Vai onko hän silloin pelinaiset ja miljonäärit helppoja perässö vedettäviä pässejä?
Riippuu kuluista ja onko miehellä varaa.
Jos mulla on miljoonia rahaa niin voisin ostaa ferrarin, tai sitten käydä aina välillä ajamassa sellaisella jollain radalla. Pässi mä olen taviksena jos säästän siihen viisi vuotta ja kulutan 30 000€ päästäkseni radalle Dubaissa.
No ei ole mun mielestä käsittämättömän kaunis :D Mun silmiä ei miellytä mutta kauneus han on katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on "käsittömättömän kaunista"? Ihan perusnainen, jota on meikattu.
t. mies
Juu, "mies" :D Onhan tuo nainen nyt aivan älyttömän kaunis, ja teidän epävarmojen mammojen miehenä kirjoittamat kommentit eivät sitä muuta.
Toisten kauneus ei ole teiltä pois.
Ei mitenkäänpäin voi sanoa että ruma olisi, mutta mielestäni tylsähkön näköinen.
Noita on 14 tusinassa. Vielä kauneusleikkauksia niin alkaa muistuttamaan Sofia Belórfilta.
Mä en ymmärrä miksi melkein joka itseään hyvännäköisenä pitävällä naisella on mustat kulmakarvat? Jopa ihan platinablondeilla... Ei näytä hyvältä vaan luonnottamalta. Kunnon karvamadot silmien yläpuolella.
Kerrankin on kaunis, yleensä näissä linkin takaa paljastuu raskaasti meikattu pallinaama.
Miksi instagram-kuvia pakotetaan aina näihin juttuihin? Nekö kertovat totuuden?
Ammattilaiskuvaajan ottamiin kuviin voi sentään luottaa joten miksi niitä ei julkaista tällaisten lehtijuttujen yhteydessä? Tässä siis Lintalan, tämän "käsittämättömän kauniin" realistiset kuvat, jos kiinnostaa: https://ollirasi.com/emilia-lintala
Itse en kyllä kutsuisi kasvoiltaan tavallista kummoisemman näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin on kaunis, yleensä näissä linkin takaa paljastuu raskaasti meikattu pallinaama.
Tämähän juuri on pallinaama. Katso nuo ammattilaisen ottamat räpsyt.
No on kyllä kaunis, taidanpa ilahduttaa häntä k☆llin kuvalla 😉
Seiskan naiset ovat seiskan naisia...
Vierailija kirjoitti:
Miksi instagram-kuvia pakotetaan aina näihin juttuihin? Nekö kertovat totuuden?
Ammattilaiskuvaajan ottamiin kuviin voi sentään luottaa joten miksi niitä ei julkaista tällaisten lehtijuttujen yhteydessä? Tässä siis Lintalan, tämän "käsittämättömän kauniin" realistiset kuvat, jos kiinnostaa: https://ollirasi.com/emilia-lintala
Itse en kyllä kutsuisi kasvoiltaan tavallista kummoisemman näköiseksi.
Eihän tuon kuvaajan kuvasarjoissa kukaan malleista näytä parhaimmaltaan, mitä nyt noita katsoin läpi. Kuvaajalta taitaa puuttua silmää niiden hyvien puolien esilletuontiin.
Niin noloja noi poseeraukset... pyrstö pystyssä ja ilme 'sain juuri seksiä'.