Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämättömän kaunis Emilia, 22, kaipaa miestä rinnalleen – rempseä tamperelaisnainen lyö tiskiin suorasukaisen kutsun:

Vierailija
05.12.2021 |

”Jos jotakuta kiinnostaa, täällä olisi missi odottelemassa”

https://www.seiska.fi/kotimaa/kasittamattoman-kaunis-emilia-22-kaipaa-m…

Kommentit (273)

Vierailija
221/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä

Vierailija
222/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis kyllä! Mutta huvittava jotenkin tuo "käsittämättömän kaunis". Oletin jotain oikeasti ennen näkemätöntä jumalatarta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Pashan voittanutta.

Siinä vasta nainen isolla Nllä.

Vierailija
224/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on hienoa että joku avoimesti sanoo kaipaavansa poikaystävää/tyttöystävää. Niin monet ihmiset esittää että ovat "valinneet yksinolon" ja että kaikki on ok. Ja tietenkin ihmisiä aina painostetaan etsimään se kumppani, koko maailma suunniteltu pariskunnille.

Olin itse tosi pitkään sinkku ja tosi yksinäinen. Se oli väsyttävää.

Vierailija
225/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisten mielestä tuo on kaunis ja tavoiteltu ulkonäkö, niin ei tarvitse ihmetellä miksi miehet eivät ole kiinnostuneita. Miten tuollaista naista voi kukaan mies ajatella vakavasti suhteeseen? Tuohan on juuri sellainen baari bimbo Josta ei ole edes panoksi saati ajatella että perheen äidiksi...

Olipa inhottavasti sanottu!

Ihan söpö nuori nainen.

Vierailija
226/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi kyllä mutta viisikymppisenä kaljuuntuvana punkerona minulla ei ole edes hopeakettuharhoja omasta kelpoisuudestani.

Vierailija
227/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaunis kyllä! Mutta huvittava jotenkin tuo "käsittämättömän kaunis". Oletin jotain oikeasti ennen näkemätöntä jumalatarta :D

Kertoo paljon nykyajasta. Tuon näköinen mimmi on tavis.. Luojan kiitos olen vanha nainen, mun nuoruudessa olin kaunis taviksenakin.

Vierailija
228/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstissä esiintyvät "rempseä" ja "hersyvä" kertovat kyllä miksi tämä missi saa olla ihan yksikseen.

Vierailija
229/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon nykyajasta. Tuon näköinen mimmi on tavis.. Luojan kiitos olen vanha nainen, mun nuoruudessa olin kaunis taviksenakin.

Kyllä rumempikin kävisi jos sillä olisi kiva luonne. Tuossa naisessa on kaikenlaista muuta häikkää kuin se ulkonäkö.

Vierailija
230/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka ny ilveksistä piittaa?

Vierailija
231/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on samanlainen suu, kuin yhdellä näyttelijättärellä.. Johansson?

Emilia näyttää ikäistään paljon vanhemmalta toisessa kuvassa, ehkä rusketus / ihovärjäys syynä. Mentaliteettikin vanhemman oloinen... Tällaisten tyttöjen taustalla on yleensä aktiivinen äiti.

Vierailija
232/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on mutta ei mikään ihmeellinen. Olen itse 23-vuotias ja kaunis nainen. Liikun kauniiden naisten kanssa. Ympärillä on jatkuvasti kauniita ihmisiä. Ei tuo Emilia erotu mitenkään muista nuorista kauniista naisista. Otsikoinnin ja jutun perusteella hän olisi joku erityisen kaunis tapaus ja valitettavasti tämä nosti oletusarvon korkealle ja pettymys tuli kun näki naaman.

Mutta perus kaunis nainen! :)

Vierailija
233/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstissä esiintyvät "rempseä" ja "hersyvä" kertovat kyllä miksi tämä missi saa olla ihan yksikseen.

😅

Vierailija
234/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalla lähtenyt vähän laukalle taas!

Onko siellä joku Pena peräkammarinpoika ollut juttua tekemässä kiimapäissään vai miksi tuo uutisointi saa yrjörefleksiä aikaan kun koko ajan hoetaan limaisella tavalla ulkonäköä upeaksi?

Vierailija
235/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta: kauneus, miesten mielestä, on kai (oletan, olen itse nsiben) VIEHÄTYSVOIMASTA. Hän on pitkä, näyttävö blondi, eikä taatusti autistinen. Moni mies tykkää tuollsisesta varmasti. Hän on viisas, kun ilmoittaa julkisesti ottavansa vastaan tarjouksia. Käyttää nuoruutensakin hyödykseen.

Vierailija
236/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan tavis voi olla kaunis, mutta jumalaisen kaunis menee sitten jo yli, jos kuvataan tavisnaista. Sitähän Emilia on. Taviksen naama, kaunis kylläkin, muttei mikään ihmeellinen. Vastaavannäköisiä näkee päivittäin.

Vierailija
237/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kauniit on tuosta iästä alkaen 10 v kilttimiestä hyväksikäyttämässä, pikkueduista tottakai. Sitten ollaan huuli pyöreänä, kun vanhuus yllättää.

Vierailija
238/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta: kauneus, miesten mielestä, on kai (oletan, olen itse nsiben) VIEHÄTYSVOIMASTA. Hän on pitkä, näyttävö blondi, eikä taatusti autistinen. Moni mies tykkää tuollsisesta varmasti. Hän on viisas, kun ilmoittaa julkisesti ottavansa vastaan tarjouksia. Käyttää nuoruutensakin hyödykseen.

Mirä ihmettä selität?

Vierailija
239/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nyt vaan on hakemuksia ajatellen fiksumpaa sanoa kaunis, kuin "pirun sexikäs!" Tässä ei haeta kertaluontoista partneria.

Vierailija
240/273 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirä ihmettä selität?

Hänen älynsä tekee hänestä monin verroin näyttävämmän - ja miesten mielestä siis KAUNIIMMAN - kuin "kauniista tyttöporukasta" yhteensä. Siltä se vaikuttaa.

180 cm, sehän on miss universum-luokkaa. Lapsenomaisuus, josta miehet tykkää, tulee nuoruudesta ja vaaleudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi