Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt kokeillut osakesijoittamista ja täähän on typerintä hommaa ikinä!!!

Vierailija
05.12.2021 |

Laitat jonkun kymppitonnin likoon ja voit ehkä saada myyntivoittoa jonkun kämäsen tonnin joskus vuosien päästä, tosin siitäkin maksat veroa 30%. Juu, osinkoa tietty saat joka vuosi ehkä 100-200 ja siitäkin maksat verot. Riski on ihan mieletön suhteutettuna tuottoon.

Stressi on ihan hirveä kun kurssit heittelee ihan miten sattuu ja syöksykierteeseen painutaan kun joku jalkapalloilija siirtää lehdistötilaisuudessa limupullot pöydältä syrjään, tai perhonen räpäyttää siipiään toisella puolella maailmaa!!

Urheiluvedonlyönnissäkin tienaa paremmin, eikä siihen tartte laittaa koko elämäänsä kiinni!

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmön hommaa tuo on. Ei elämä riitä voittojen kotiuttaniseen. Sijoittanut olen kiinteään ja voin kokoajan käyttää niitä.

Vierailija
82/86 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10000 euroa on aika suuri summa sijoittamisen harjoittelun aloittamiseen, koska riski on kuitenkin menettämisestä olemassa.
Itse aikoinaan aloitin muutamalla satasella, luin ja seurasin sekä kuuntelin kokeneempia. Nyt salkun arvo 360000 euroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, minä olen saanut kurssinousuista 5 vuodessa Melkein 50t voittoa ja vuodessa jää nettona 4t käteen osingoista. Onhan tuo nyt ihan kiva ylimääräinen raha.

Vierailija
84/86 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, minä olen saanut kurssinousuista 5 vuodessa Melkein 50t voittoa ja vuodessa jää nettona 4t käteen osingoista. Onhan tuo nyt ihan kiva ylimääräinen raha.

Verotus tuossa vaan harmittaa. Se 50t voittoa olisikin alle 35t, kun verot on maksettu. Vaikka voitto olisi kertynyt 20 vuoden aikana, eli oikeasti olisi ihan pelkkä indeksin mukainen inflaatiokorjaus.

Vierailija
85/86 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesta paistaa läpi se, ettei tämä kaveri ole koskaan sijoittanut mihinkään osakkeisiin. Esim. Jos ilman vetokuluja haluaa sijoittamisen aloittaa, niin tähän on ratkaisuna osakesäästötili, johon voit 50000 euron edestä sijotella ja verot menee vasta kun lunastat sijoituksiasi. Alle tonnin kotiutukset vuodessa ovat veroista vapaata tuloa.

Vierailija
86/86 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timon Listaa kannattaa netissä seurata. Listalta sellaisia käännesenttiyhtiöitä salkkuun, jotka löytyvät listan kärkipäästä, niin hyvä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä