Nainen! Arvostele tämä miehen vartalo 1-10 asteikolla!
Kommentit (104)
9. Hyvät lihakset, hyvin sheivattu. Kasvot näyttää hyviltä myös, siltä osin kuin näkyvät. Pientä miinusta ylitreenaamisesta, ehkä hiukan liikaa lihasta.
6,5 mun tapauksessa.
Tykkään lihaksista, kunhan niska ei ole paksu.
Pidän kuitenkin pyöreämmistä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 20:19"]
Välillä keskusteluissa naiset kommentoivat etteivät pidä salilla liikaa treenaavista miehistä...
Montakohan tuntia tuollainen kroppa vaatii viikossa salilla rehkimistä + muu urheilu ja lisäksi tiukka ruokavalio? Lisäksi ei-sallitut lisäaineet voivat olla tarpeen.
Komeat lihakset hänellä on, silti itse en haaveile noin rasvattomasta kropasta, koska sen hankkiminen ja ylläpitäminen olisi toinen työ.
Viimeksi kun olin naisystävän luona kolme viikkoa, niin naisystävän pienen pojan hoitaminen vei kaiken vapaa-ajan... eli lähetti minut poikansa kanssa ulos tai meni itse tärkeille asioille ja laittoi minut hoitamaan lasta, kuin että olisi päästänyt minut itsekseni kuntoilemaan. 41v m
[/quote]
Huoh. Ei kukaan tuollaisen kanssa parisuhteeseen halua, mutta kyllä sitä voi silti katsoa.
jalat ei näykyneet mutta ok varmaan, vähän poikamainen siispä 9/10 järjenjuoksu ehkä 6-7
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:13"]
9. Hyvät lihakset, hyvin sheivattu. Kasvot näyttää hyviltä myös, siltä osin kuin näkyvät. Pientä miinusta ylitreenaamisesta, ehkä hiukan liikaa lihasta.
[/quote]
Toisaalta tosta kuvasta tulee mieleen joku itserakas narsisti tai kehoonsa fiksoitunut himotreenaaja....ei sytytä poikaystäväaineksena.
2. Aivan kamalan näköinen. Pieni ja liian lihaksikas. Alavatsa pahin kohta, ei edes munakarvoja. Muutenkin alaosasta kuihtuneen ja vajavaisen näköinen. Puuttuu kaikki rotevuus ja miehekkyys. Ei todellakaan iske.
6 munakarvat puuttuu. Karvoilla olisi 9.
10/10
Tollasen kuin sais omaks seksileluks!
T: nainen 41v
Naiset ovat nykyisin sen verran siideripossuja, että miehenkin pitäisi olla "pehmeä ja isoluinen", jottei nainen näyttäisi niin pontsolta siinä vieressä.
Mutta älä poika masennu, kyllä me sporttiset mimit edelleen tykätään tiukoista ja lihaksikkaista miehistä ;) Mutta anna rintakarvojen kasvaa...
Tiedän monta naista, jotka haluavat uskotella itselleen, ettei vatsalihaksia saisi olla, mutta oikeesti käyvät kuumana kunnon "abseihin".
2
Käsivarret ja nippanappa vielä hartiatkin menee, vartalo 2.
Tässä sen taas näkee, että on ihan turhaa edes haaveilla nuoresta naisesta jos ei omista lihaksia. Omistan kaljamahan josta haluan eroon, mutta en ikinä viitsi nähdä vaivaa hankkia tuollaista kroppaa. T. Toisen täysin samalla otsikolla olevan keskustelun jannu.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:04"]
Tässä sen taas näkee, että on ihan turhaa edes haaveilla nuoresta naisesta jos ei omista lihaksia. Omistan kaljamahan josta haluan eroon, mutta en ikinä viitsi nähdä vaivaa hankkia tuollaista kroppaa. T. Toisen täysin samalla otsikolla olevan keskustelun jannu.
[/quote]
Yritä nyt veikkonen tajuta että jonkun vartalon ihailulla ei ole paljoakaan tekemistä oikean elämän kanssa. Ei varsinkaan anonyyminä netissä.
6/10
Kyllä miehellä pientä vatsaa täytyy olla!
Liikaa lihasta mun makuun. Sanoisin 5.
N35