Nainen! Arvostele tämä miehen vartalo 1-10 asteikolla!
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:27"]Liian lihaksikas mun makuun. Pitää olla pieni viskimaha :) Tehnyt töitä vartalonsa eteen joten 8
[/quote]
No yäk. Teeskentelyä. Sano sille omalle ukollesi, että lähtee salille
[/quote]
Jokaisella saa olla oma mielipide. Täällä ei ole tarve teeskennellä joten ihan rehellinen mielipide oli :)
10!! kyllä omat löllökäsivarret laittaa häpeäään, mutta ei sillä, ei oo vissiin pelkoa, että tollanen mies minut haluaisikaan :D
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:27"]Liian lihaksikas mun makuun. Pitää olla pieni viskimaha :) Tehnyt töitä vartalonsa eteen joten 8
[/quote]
No yäk. Teeskentelyä. Sano sille omalle ukollesi, että lähtee salille
[/quote]
Jokaisella saa olla oma mielipide. Täällä ei ole tarve teeskennellä joten ihan rehellinen mielipide oli :)
[/quote]
Ihmiset tykkää yleensä oman tasoisistaan, joten on ihan ymmärrettävää ettei tuo kuva herätä täällä suurta suosiota
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:24"]
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8it0lSGT01ro2zsjo1_1280.jpg
[/quote] laiha ruipelo,
Homohtava. Vähän mennyt överiksi. Vosi vaikka lihoa hieman.
Naismainen! liian kapea vyötärö ja liian pumpattu ylävartalo. Eli varmasti on tehty töitä tuon eteen - mutta liikaa, enkä arvosta peilin edessä elämäntehtäväkseen itseään pumppaavia miehiä. Ja alas vedetyt housut paljastaen karvattomuuden on yksinkertaisesti liikaa.
Miehessä paljon ratkaisee kuitenkin munan koko. Sanotaan että puolet kymmenestä. Muutoin oikein kaunis vartalo eli täydet 5 :P
Mulle tulee lihaksikkaasta miesvartalosta mieleen, että huonoa itsetuntoa on yritetty pumpata salilla. Just sayin. Ap, kyllä se miehen karisma lähtee ihan muista asioista kuin lihaksista ja ei hyväksyntää kannata hakea varsinkaan vauva.fi-nettipalstoilla. Tsemppiä! <3
7. Liian pieni, pitäs olla isommat lihakset. Liian poikamainen.
Olen tavallisten miesten puolella ja tällaiset kropat eivät oikein ihastuta. Ihan ok se on, mutta ei sen näköinen, että näkisin hänessä miestäni ja lasteni isää.
Pitäiskö tätä nyt arvioida vertaamalla yleiseen kauneusihanteeseen (arvosana 10) vai sillä mielellä, että panisinko itse? No en panis ketään pelkän vartalon perusteella eikä tossa nyt muutenkaan ole oikein mitään mikä minuun vetoaa (karvaton, pyykkilauta hyi, nuoren näköinen, tylsä, liian tuunattu, muovinen).
Saisko nakukuvan, niin voisin tehdä arvion
Liian erottuvat lihakset saa minut ällöksymään. Tykkään miehellä leveistä hartioista, ja pikku pömppiksestä. :-) T 18v
Lihakset jees, mutta kamalan pieni noin niinkuin kokonaisuutena, ei kiva, liian 16v... 7, onhan töitä tehty kyllä.
Siihen asti ihan hyvä, kunnes katsoin kasvojen näkyvää osaa. Pehmeät vaaleanpunaiset huulet ja silkoiset lapsen posket eivät herätä mitään naisellisia haluja minussa. -nainen 23v.