Nainen! Arvostele tämä miehen vartalo 1-10 asteikolla!
Kommentit (104)
Sanoisin n. 6-7. Aivan liian lihaksikas, varsinkin nuo rintalihakset aika kamalan näköiset... Tykkään jäntevistä ja hoikista miehistä, joiden lihakset eivät erotu tuolla tavalla, mutta jotka ovat ihan hyväkuntoisia kuitenkin. On tuo kuitenkin parempi kuin lihava tai liian laiha. Ja karvoja sais olla enemmän ;).
9,5. Puolikas miinus tulee liiasta vähärasvaisuudesta, mutta siis kuitenkin todella hyvä kokonaisuus.
Jotenkin liian poikamainen. Lisää miehisyyttä ja rintakarvoja. 8-.
8/10
liian erottuvat lihakset näyttää pinnalliselta. N37
Liian lihaksikas mun makuun. Pitää olla pieni viskimaha :) Tehnyt töitä vartalonsa eteen joten 8
Kroppa 10. Mutta jos muuten mietin miestä joka postailee paidattomia kuvia nettiin, niin hänen luonteenlaatunsa ja arvomaailmansa pudottaa pisteet lähelle nollaa.
10-, liika karvattomuus on turhan poikamaista. Muuten erittäin hyvä.
9
Yksi piste menee siitä että näyttää sheivanneen alapäänsä, mua jotenkin ällöttää sellainen.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:27"]Liian lihaksikas mun makuun. Pitää olla pieni viskimaha :) Tehnyt töitä vartalonsa eteen joten 8
[/quote]
No yäk. Teeskentelyä. Sano sille omalle ukollesi, että lähtee salille
Poikanen. Tykkään enemmän miehistä. Muistutat lastani.tN38
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:28"]8, liian pieni.
[/quote]
Sama. Isompi ja miehekkäämpi on parempi. Silloin ei tarvitse olla edes noin kireässä kunnossa näyttääkseen syötävän seksikkäälle
Kymppi kai. En oikein tiedä. Sama, jos näyttäisit kuvan jostain patsaasta. Minussa ei herää mitään, jos joku näyttää ihan muoviselta. En esimerkiksi koskaan haaveile geneerisen näköisistä näyttelijöistä. Oikeat ihmiset, joissa on särmää ja jotain salaperäistä, ovat paljon seksikkäämpiä kuin tuo. Minusta hän näyttäisi paremmalta jos ei olisi ajellut karvojaan eikä laihduttanut noin paljon
8. Aika siron oloinen kroppa, vaikka lihasta löytyy. Ja näin aikuisiällä kaipaisi jo vähän maskuliinisuutta peliin eli vähän rasvaprosenttia ylöspäin ja karvaisuutta lisää!