Roni Back on ehdottomasti Suomen paras tubettaja
Näin on! Roni on ihana, karismaattinen ja komea mies. ❤️
Kommentit (21)
Näin kerran unta, että olin pahassa pulassa. Kaikista maailman ihmisistä Roni Back saapui auttamaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran unta, että olin pahassa pulassa. Kaikista maailman ihmisistä Roni Back saapui auttamaan minua.
Onneksi se oli vain painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana uni! Näkisinpä minäkin tuollaisen unen!
Niin on. Katselen häntä joka päivä.
Risumies-vainaakin oli miellyttävämpi somekuuluisuus
Taitava tubettaja on, mutta enää en ole jaksanut katsoa hänen videoita. Itse pidän enemmän ZoneVD:n videoista. Mä kaipaan lapsellista iloisuutta päivääni ja ZoneVD:llä on sellaista innostavuutta videoillansa.
Siitä en tiedä, mutta tyttöystävänsä on aika ihana.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Hämmennyin aidosti, kun kuulin, että Ronilla on TYTTÖystävä. Pidin ihan päivänselvänä gayna, samoin kuin sitä Havaintoja parisuhteesta -nuijaa.
Se ei ole paljon se. Tubettajien sarjassa kuka tahansa pärjäisi.
Vierailija kirjoitti:
t. mies
En tunne tarkemmin, mutta ne pätkät joissa on esiintynyt, niin kivan oloinen, ei mikään tyrkky, vaan sillain ehkä ujokin, mutta söpöllä tavalla.
Siis Roni <3 Aivan ihana mies. Palstalla toki dissataan, mutta hän on ihana. Tykkään. Lasten kanssa aina katsotaan.
Omasta mielestä aika mauton tyyppi. On monta suomitubettajaa, jota katsoisin hänen sijastaan.
Kapteeni suurleuka on kyllä parempi...
En ole nähnyt kuin Hauskimmissa kotivideoissa, kun tuli siihen juontajaksi. Ohjelman katsominen loppui meillä noin viidessä minuutissa.
Aikaisemmin Sammon aikaan oli sopivaa aivotonta viihdettä perjantaihin, kun tuo tubettaja tuli, niin ei voinut enää katsoa.
Pasi Viheraho on komeampi ja älykkäämpi.