Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs te muut. Valehteletteko usein?

Vierailija
04.12.2021 |

Minä valehtelen miltein jatkuvasti. Töissä satuilen kaikkea yksityiselämästäni, kotona satuilen työpaikasta, valehtelen myös ystäville, sukulaisille ja lapsilleni.
En oikein tiedä miten olen joutunut tähän kierteeseen. En vain voi lopettaa tätä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan ole mikään puuma. En ole koskaan pettänyt miestäni ;). Sitähän te mietitte ensimmäisenä.

T. Ap

Vierailija
2/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vain olisi juksannut meitäkin 1 kommentissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla oikeasti perhettä ja työpaikkaa? Tai ystäviä? Vai oliko se satuilua?

Vierailija
4/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ihmettele, kun kukaan ei usko puheitasi? Varmasti ihmiset ovat tietoisia tuosta. Luulet vain, etteivät huomaa.

Vierailija
5/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti. Oli tuttu joka usein pyysi mukaan hänen ja lapsensa kanssa. Lapsi oli todella rasittava tapaus joten usein olin ”kipeä” kun en keksinyt muutakaan tekosyytä. Oikeasti en ole ikinä kipeä ja kerran kun puhuimme sairastelemisesta olin juuri kehumassa että kuinka olen onnekas enkä paljon sairastele, muistin nuo valheet ja jouduin nopeasti keksimään uuden puheenaiheen.

Vierailija
6/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali älyinen ja normaalilla psyykellä varusteltu aikuinen ei satuile.

Vierailija
7/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Joskus harvoin omaksi eduksi. Hyvin harvoin, mutta varmasti jokainen joskus.

Vierailija
8/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan valehtelen itselleni, että aloitan laihdutuskuurin. Ja joka kerran menen samaan halpaan.

Vierailija
9/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen kaveri. Aluksi uskoin tietenkin, kun en arvannut, että oikeasti puhuu paskaa jostain ihan pimeästä jutusta, mutta kyllä ihmiset aika nopeasti huomaavat tuollaisen ap!

Vierailija
10/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin kaikki niin tosissaan kaikessa

Vierailija
11/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella usein. Rakastan valehtelua ja teatteria.

T. Irmeli

Vierailija
12/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen kanssakäyminen edellyttää, jos nyt ei suoraa valehtelua niin vähintään muunnellun totuuden hyväksymistä. 

Vierailija
13/14 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele. Varmaan joskus jonkun pienen valkoisen valheen. Esimerkki aloitin kuukausi sitten uudessa työpaikassa. En tunne työpaikaltani ketään kun työni on aika itsenäistä. En ole vielä edes nähnyt kuin yhden työkaverin. Kieltäydyin pikkujouluista ja sanoin että miehelläni on silloin joku meno. Oikeasti ei ole mutten viitsinyt sanoa että en uskalla tulla kun en tunne ketään. Olisin saanut "eikun tuut nyt vaan siellähån sitä sitten tutustuu" kommentin ja olisin joutunut menemään pikkujouluihin.

Lapselle en ole kertonut totuutta tontuista. Hän on 4-vuotias enkä halua murskata joulun taikaa.

Itse huomaan kyllä helposti jos joku valehtelee. En tietenkään sitä tälle valehtelijalle sano. Kuuntelen ja nyökkäilen kohteliaisuudesta.

Vierailija
14/14 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella usein. Rakastan valehtelua ja teatteria.

T. Irmeli

Olet sekopää muutenkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan