Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Koronapassin vilauttaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa!

Vierailija
04.12.2021 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/PaavoKuronen/status/1466454749713154054

Voi vttu mikä äijä. Kunnon paljon melua tyhjästä kiihkoilija. Videon lopussa melkein itkee, kun kiihko meni niin tunteisiin :D Ei ole passi minun elämää häirinnyt millään tavalla. Minäkin voisin samalla tarmolla huutaa, että vttu nyt tämä saa riittää, yhtään rokottamatonta ei kuulu enää viedä sairaalahoitoa kuormittamaan ym.

No eihän se pointti ole, häiritseekö se juuri minun elämääni, vaan mistä luovutaan sen vuoksi. Jotain muutakin on tässä systeemissä pielessä, jos n. 50 ihmistä tehohoidossa saa koko maan sekaisin ja ihmiset kääntymään toisiaan vastaan.

Kenenkään ei tarvitse luopua mistään jos ottaa rokotukset. Rokottamattomien on ihan turha tekeytyä uhreiksi, että heitä vastaan käännytään. He itse rikkovat yhteiskunnallisia moraalisääntöjä ja kuormittavat sairaaloita, niin etteivät muut potilaat pääse leikkauksiin ym. Yleensäkään itsekyyttä ja paskaa moraalia eivät ihmiset hyväksy, ei siihen tarvita mitään vastakkainasettelua.

Vierailija
22/26 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Teippaa henkilökortin taakse”

Tai älä sittenkään, jos näin joulunaikaan haet paketteja postista henkkareilla. Katsovat sen kääntöpuolella olevan viivakoodin.

Näytän puhelimesta, ei ole koskaan ollut näin helppoa :)

Tulimme juuri italiasta ja siellä näytetään koronapassi joka paikassa. Olen tallentanut puhelimeen, avaan kuvan ja skannaavat. Muutaman sekunnin homma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kenenkään ei tarvitse luopua mistään jos ottaa rokotukset. Rokottamattomien on ihan turha tekeytyä uhreiksi, että heitä vastaan käännytään. He itse rikkovat yhteiskunnallisia moraalisääntöjä ja kuormittavat sairaaloita, niin etteivät muut potilaat pääse leikkauksiin ym. Yleensäkään itsekyyttä ja paskaa moraalia eivät ihmiset hyväksy, ei siihen tarvita mitään vastakkainasettelua."

Niin, ei tarvitse luopua mistään muusta kuin kehollisesta itsemääräämisoikeudesta ja ottaa rokote 4 kuukauden välein. Vastineeksi saa passin, jolla pääsee kaikkiin kivoihin paikkoihin, kuten uimahalliin, festareille ja baareihin, vaikka olisi vähän kipeänäkin. Bonuksena saa ylemmyydentunteen rokottamattomia kohtaan ja kunnon kansalaisen statuksen. Mahtava diili! Miksi tätä ei ole keksitty koskaan aiemmin? Kuka voisi tästä kieltäytyä? Kunpa tämä ei koskaan poistuisi käytöstä.

Vierailija
24/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain tatuoi sen qr-koodin otsaan, niin se pysyy aina tallessa.

No elä viitti yks nuori mies oikeesti tatui sen koronapassinsa qr koodin käsiarteen.

Ei kuulemma haittaa vaikka se toimii vaan 6kk

Vierailija
25/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digital Green Certificate

alias 

"koronapassi"

Vierailija
26/26 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän propagandapläjäys nro. 57.

Yritetään nyt totutella ihmiset uuteen normaaliin. Kontrolliyhteiskunta tervetuloa.

Mutta tehän olette niin koulutettuja ja akateemisia että nämä jutut on vain hörhöilyä ja rokotekriittisyys on köyhyyden merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän