Karistin raskauskilot kolmessa viikossa :)
Ihanaa olla taas pienimasuinen nainen <3
Nyt vain muutkin äidit karistamaan raskauskilot vauhdilla pois. Kesäkin tulee :)
Just salitreeneihin taas lähdössä..
Kommentit (21)
Minä painoin raskauden alussa 60 kg ja synnäriltä lähdin 47-kiloisena.
Niin mäkin karistin, mutta jälkitarkasttuksessa lääkäri sanoi, että kilot lähteneet liian nopeasti, maito laimenee. Siis jos nyt ylipäänsä imettää. Että tällainenkin lapsilähtöinen näkökulma ON olemassa.
Anteeksi, mutta en ymmärrä tätä normaalipainoisten ja hoikkien äitien hinkua olla lähtöpainossa jo viikko synnytyksestä. Imetykseenkin se keho tarvitsee vähän rasvavarantoa. Kilot kerkeää sulattaa imetysaikana. Se on ihan luonnollinen ilmiö toisin kuin se, että pitää olla bikinikunnossa ennen jälkitarkastusta. Ylipainoiset äidit on erikseen, he saavat olla alle lähtöpainon ja se on suotavaakin.
Ensimmäisen jälkeen olin vanhoissa farkuissani kahdessa viikossa, ei mitään ongelmaa. Tokan ja kolmannen jälkeen meni vähän kauemmin. Eli on ihan kiva kun pääsit ap noin kivasti kiloistasi, mutta ei se nyt kovin merkittävä saavutus ollut. :)
Oletko samanlainen myös kaikissa muissa asioissasi? Eli pädet lapsellasi ja lapsen taidoilla kaikille vastaantulijoille ja myös tietenkin täällä? :)
Minäkin jätin 10kg synnärille ja imetys laihdutti vielä 4-6kg lisää. Ei vaan vanhat housut mahtunu siltikään jalkaan, vaikka painoa ei raskaudessa tullut kiloakaan.. Että eipä ole reilua ei, lantion luusto leveni varmaan lopullisesti ja nahka myös, pienimahaista minusta ei saa ilmeisesti ikinä mitenkään.
Miten sait laihdutettua ja paljonko?
Minulla ei koskaan niitä ole ollutkaan. :) Voitin! :)
ei kyllä minustakaan mikään saavutus. Ekassa raskaudessa olin 5 vrk synnytyksestä lähtömitoissa ja ihan samoin aion olla nyt. 3 viikossahan ehtii laihduttaakin vaikka kuinka paljon! Kiva, jos olet itse tyytyväinen toki, mutta pointti siis, että ei se mikään temppu kyllä ole. Normaalisti syövälle ja liikkuvalle ihmiselle ei raskauskiloja edes tule muuta kuin vauva, istukan ym painon verran.
Hyvä hyvä kyllä se vatsan koko on tärkeämpi kuin levätä kotona vastasyntyneen kanssa. Pääset sitten taas sillä hotilla kropallasi kerskailemaan ja paneskelemaan lisää äpäröitä maailmaan.
Kyllä nyt on tärkeysjärjestys kunnossa!
Voi jeesus miten tyhmä ap oikein olet!?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:12"]
ei kyllä minustakaan mikään saavutus. Ekassa raskaudessa olin 5 vrk synnytyksestä lähtömitoissa ja ihan samoin aion olla nyt. 3 viikossahan ehtii laihduttaakin vaikka kuinka paljon! Kiva, jos olet itse tyytyväinen toki, mutta pointti siis, että ei se mikään temppu kyllä ole. Normaalisti syövälle ja liikkuvalle ihmiselle ei raskauskiloja edes tule muuta kuin vauva, istukan ym painon verran.
[/quote]
Ja taas yksi älypää joka luulee ettei kiloja tule jos liikkuu ja syö normaalisti, jos sinulla oli näin ei se tarkoita että kaikilla olisi. Minulle painoa tuli reilusti, puolessa vuodessa laihduin 20kg, lähtöpaino oli alhainen.
Kahden päivän jälkeen vanhoissa farkuissa. Raskaudesta ei jälkeäkään ulkopuolisille..
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:17"]
[/quote]
Ja taas yksi älypää joka luulee ettei kiloja tule jos liikkuu ja syö normaalisti, jos sinulla oli näin ei se tarkoita että kaikilla olisi. Minulle painoa tuli reilusti, puolessa vuodessa laihduin 20kg, lähtöpaino oli alhainen.
[/quote]
No kerropa mistä ne kilot tulee? Tietääkseni läskiä ei kerry, jos ei energiansaanti ole kulutusta suurempi?!
minun liikakiloni jäivät synnärille :D mahaakaan ei jäänyt röllöttämään yhtään kuten muilla synnyttäneillä. ihme juttu :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:21"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 16:17"]
[/quote]
[/quote] No kerropa mistä ne kilot tulee? Tietääkseni läskiä ei kerry, jos ei energiansaanti ole kulutusta suurempi?! [/quote]
No kuuleppas en tiedä! Ehkä joku hormonaalinen muutos tekee sen tai ehkä aineenvaihdunta? Kyllä sitä läskiä kertyy monista syistä.
Ei se mitenkään erityisen nopeeta oo jos kolme viikkoa kesti. Tai ehkä jos kiloja tuli toista kymmentä. Mäkin jätin kilot synnärille. Onnea kuitenkin vauvasta ja pienentyneestä mahasta!
Karistin raskauskilot kolmessa tunnissa. Ihan totta.
No jaa. En edes tunne ketään, joka olisi raskausaikana lihonut paljoa. Kaikille on tullut raskauden aikana normaalisti 5-10kg ja ovat synnytyksen jälkeen olleet vanhoissa mitoissaan. Minulle jäi raskudesta pysyvästi kolme kiloa mutta se nyt on ihan sama. Kilon laihtuu sillä että käy kerran paskalla. 167/58
Mä jätin ne synnärille. ;)