Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys pienirintaisille: voiko pienet rinnat roikkua?

Vierailija
07.03.2015 |

tuleeko teille esim. hikeä rintojen alle? Vai onko pienet rinnat aina yhtä kuin kiinteät ja terhakat rinnat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/9 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pienirintainen mutta vastaus: kyllä voi roikkua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, miksi ihmeessä ei voisi roikkua?! Mulla on pienehkö b-kuppi ja aina ne on roikkunut. Ne on vähän suipon malliset ja kai mulla on vähämm löysä ihokin tissien kohdalla. Imetyksen jälkeen alkoi roikkumaan vielä enemmän.

Vierailija
4/9 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:51"]

Täh, miksi ihmeessä ei voisi roikkua?! Mulla on pienehkö b-kuppi ja aina ne on roikkunut. Ne on vähän suipon malliset ja kai mulla on vähämm löysä ihokin tissien kohdalla. Imetyksen jälkeen alkoi roikkumaan vielä enemmän.

[/quote]

No jotenkin mulla on ollut sellainen mielikuva, että kaikilla pienirintaisilla on terhakat rinnat, joista ei ole haittaa (esim. juurikin esim. kosteus rintojen alla). Siksi ajattelin kysäistä. Itselläni on isot rinnat ja hieman riippuvat, koska ovat painavat ja olen haaveillut pienistä, ilmavista rinnoista :)

ap

Vierailija
5/9 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla hikoaa rintojen alta vaikka on b-kuppi.

Vierailija
6/9 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet B-kupin rinnat ja ei riipu yhtään, mulla ei ole mitään poimua alla mikä hikoilisi. Todella kiinteä kudostyyppi vielä nyt 50+, sellainen "kumipallomainen" tuntuma:)

Mutta joo, pienetkin rinnat voi olla sellaiset koirankorvat - ihan tyhjät ja riippuvat. Se ei ole koosta kiinni

Vierailija
7/9 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi roikkua!
Omat rintani tosin ovat lähes täydelliset, vaikkakin hieman pienemmät. Oikein tykkään kovasti.
Monilla samaa kokoa ja aivan tyhjät pussit.

Mutta odotetaas, kun tulen vanhemmaksi, niin johan alkaa... :D

Vierailija
8/9 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:37"]

Mulla on pienet B-kupin rinnat ja ei riipu yhtään, mulla ei ole mitään poimua alla mikä hikoilisi. Todella kiinteä kudostyyppi vielä nyt 50+, sellainen "kumipallomainen" tuntuma:)

Mutta joo, pienetkin rinnat voi olla sellaiset koirankorvat - ihan tyhjät ja riippuvat. Se ei ole koosta kiinni

[/quote]

Onnekas!

Vierailija
9/9 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on tosi pienet rinnat, niin silloin ei välttämättä roiku. Minulla on A/AA-kupin rinnat ja nyt nelikymppisenä voin todeta, että jotain iloa tästäkin koosta on, eivät nimittäin roiku imetyksistä huolimatta. Enkä ole havainnut rintojen alla hikoilua muulloin kun urheillessa.