Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä työssä lihava ei anna hyvää kuvaa? Entä laiha?

Vierailija
07.03.2015 |

Mun mielestä siivoojaksi ei sovi lihava ihminen. Kokki taas ei voi olla laiha.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään lihavaa kokkia. Ehkä siksi, että työ on fyysisesti raskasta ja siksi, että kokki tietää oikeasti miten kaikki suuhun menevä vaikuttaa, ilman naistenlehtien hömppäjuttuja.

Vierailija
2/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:23"]

No en ehkä ottaisi hirveän vakavasti sairaaloisen ylipainoista ravitsemusterapeuttia.

[/quote]

En mäkään ehkä ihan törkeän sairaalloisen lihavalta haluaisi ravitsemusneuvoja, mutta hiukan ylipainoinen olisi minusta uskottavampi kuin hoikka. Ajattelen, että sellainen joka itsekin ehkä kamppailee painonsa kanssa ymmärtää ongelmia paremmin kuin se ikihoikka himourheilija joka ei ole ylipainoa nähnytkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitisisin personal traineria (tällä ulkonäöllä voisi olla ihan aiheellisa) niin kyllä se ulkonäkö siinä valinnassa vaikuttaisi, koska möisi mielestäni sitä mielikuvaa mihin palveluillaan pystyy.

Vierailija
4/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:26"]

Inhoan itseäni, mutta täällä voin anonyyminä sanoa ääneen: Tuija Brax on nykyään jonkin Sydänliiton johtaja ja on aika lihavassa kunnossa. ( En normaalisti koskaan kommentoisi ihmisen painoa).

Vastaus siis..eikös sydänliiton johtajan kuuluisi näyttää esimerkkiä kansalaisille? Että liikalihavuus ei ole ok sydämelle? Tai lääkäri polttaa röökiä? Tai päihdepuolen psyk. vetää viinaa?

[/quote]

Eihän hän siellä liiton mannekiininä ole vaan ihan muissa tehtävissä toivottavasti ja todennäköisesti pätevyytensä ansiosta.

Vierailija
5/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:32"]

No en ehkä ottaisi hirveän vakavasti sairaaloisen ylipainoista ravitsemusterapeuttia.

[/quote]

En mäkään ehkä ihan törkeän sairaalloisen lihavalta haluaisi ravitsemusneuvoja, mutta hiukan ylipainoinen olisi minusta uskottavampi kuin hoikka. Ajattelen, että sellainen joka itsekin ehkä kamppailee painonsa kanssa ymmärtää ongelmia paremmin kuin se ikihoikka himourheilija joka ei ole ylipainoa nähnytkään. 

[/quote]

Ehkä se, joka itse kamppailee painonsa kanssa, myös kieltää tiettyjä tosiasioita tiedostamattaan?

Vierailija
6/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi lihava ravitsemusterapeutti tai lääkäri ei voi olla kovin vakuuttava, mutta myöskään laiha rekkakuski tai sumopainija eivät ole kovin uskottavia.

Vierailija
7/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:26"]

Inhoan itseäni, mutta täällä voin anonyyminä sanoa ääneen: Tuija Brax on nykyään jonkin Sydänliiton johtaja ja on aika lihavassa kunnossa. ( En normaalisti koskaan kommentoisi ihmisen painoa).

Vastaus siis..eikös sydänliiton johtajan kuuluisi näyttää esimerkkiä kansalaisille? Että liikalihavuus ei ole ok sydämelle? Tai lääkäri polttaa röökiä? Tai päihdepuolen psyk. vetää viinaa?

[/quote]

Ne sydänliiton suosittelemat ruoat on sellaisia, että väkisinkin lihoo.

Vierailija
8/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaa vaativissa töissä, kuten poliisi, palomies jne. tosi lihavat tai langanlaihat ihmiset eivät anna kovin hyvää kuvaa.

Vierailija
9/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi muuten terveydenhoidossa on niin paljon lihavia naisia? Neuvolaterkka, kouluterkka, diabeteshoitaja nyt ainakin meidän kunnassa. Lisäksi, kun kävin lapsen kanssa lasten neurologisella, niin siellä oli yli puolet hoitsuista enemmän tai vähemmän pulskia.

Ei anna kovin hyvää mallia muille.

Vierailija
10/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava vaatekaupassa töissä. Ei vaan sovi kuvioon.

Vierailija
11/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:59"]

MIksi muuten terveydenhoidossa on niin paljon lihavia naisia? Neuvolaterkka, kouluterkka, diabeteshoitaja nyt ainakin meidän kunnassa. Lisäksi, kun kävin lapsen kanssa lasten neurologisella, niin siellä oli yli puolet hoitsuista enemmän tai vähemmän pulskia.

Ei anna kovin hyvää mallia muille.

[/quote]

Jospa he syövät samoin, kuin neuvovat :)

Vierailija
12/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava ei sovi hommiin kuten jumppaohjaaja, personal trainer, lentoemäntä/stuertti= läski ei mahdu koneen käytävälle. Muuten lihava joka jaksaa toimia normaalisti työpäivän aikana on ok.

Vierailija
13/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava terveysalan ammattilainen, joka saarnaa liikalihavuuden haitoista. Jotenkin menee pohja alta pois :) Laiha, treenaamattoman näköinen personal trainer on myös melko epäuskottava. Ja minä tunnen yhden tuulenhuitoman näköinen PT:n, jolta löytyy voimaa kuin pienessä pitäjässä. Ei vain näytä uskottavalta :D

Vierailija
14/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha palomies olisi myös aika huvittava, jos koittaisi kurkkia kaikkien niiden painojensa alta. Tai poliisi, sotilas ja vartija. Tosin eipä lihava palomies, poliisi, sotilas tai vartijakaan luo mitään luottamuksen aaltoa minussa.

Vierailija
15/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen mäkkärillä laihan tarjoilian, käännyn ovella.

Vierailija
16/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:32"]

[/quote]

[/quote]

Mistä sinä tiedät mitä sen hoikan on tehtävä pysyäkseen hoikkana? Minä olen laihduttanut reilusta ylipainosta terveellisiin mittoihin, lihaserottuvuutta on muttei liikaa, sen verran rasvaa löytyy että kuukautiset toimivat. Mistä sinä näet, miltä olen ennen näyttänyt?

Vierailija
17/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:23"]Lihava lääkäri tai hoitaja ei vaikuta luotettavalta. 'Älkää tehkö niinkuin minä teen, tehkää niinkuin minä sanon'

Me laihat ei taideta sopia minnekään. Itse hoitajana sain kuulla siitä kuittailua. Laiha kassanhoitaja kuulee, että eikö sulle makseta palkkaa ollenkaan, kun ei ole näemmä varaa syödä. 

Miten pääsis normipainoiseksi ? Tuhannen taalan kysymys.
[/quote]
Syömällä. Ja syömällä vähän lisää. Sitten syödään paljon lisää.

Vierailija
18/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalla laiha kaveri antaa vaikutelman, ettei osaa asiaansa. IT-alalla palkat ovat joko surkeita tai ylitsevuotavia, riippuen ammattitaidosta. Huono ammattitaito = Huono palkka = Huonosti varaa ruokaan.

Vierailija
19/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se aina on terveysriski, edusti kumpaa ääripäätä tahansa.

Vierailija
20/26 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava lääkäri tai hoitaja ei vaikuta luotettavalta. 'Älkää tehkö niinkuin minä teen, tehkää niinkuin minä sanon'

Me laihat ei taideta sopia minnekään. Itse hoitajana sain kuulla siitä kuittailua. Laiha kassanhoitaja kuulee, että eikö sulle makseta palkkaa ollenkaan, kun ei ole näemmä varaa syödä. 

Miten pääsis normipainoiseksi ? Tuhannen taalan kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi