Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain lusmut hoitaa kotona 3 vuotta lasta

Vierailija
07.03.2015 |

töihin sieltä niinkuin olisi jo. Lapsikin saisi jo virikkeitä, eikä oppisi kotoa kaikkea kateellista, kyynistä ilkeämielisyyttä johon vain av-mamma pystyy.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/122365-hs-ylijohtajalta-kovaa-puhetta-lasten-kotihoidosta-%E2%80%93-%E2%80%9Dihanaa-velttoilua%E2%80%9D

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:13"]

Vartiainen on oikeassa. Varsinkin kouluttamattomat mammat luohaa kotona ja litkii lattea muka lapsen parasta ajatellen. Yhteiskunta ei tätä laiskottelua kestä. T.isä

[/quote]

Oikeassa oleminen on aina suhteellista, objektiivisesti katsoen ei ensinkään:)

Vierailija
62/67 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:09"]

Ja minä olen hoitanut lapsiani kotona jo 18 vuotta ;) mahtaa ap ottaa nupista mutta meidän perhe tulee toimeen omillaan. Ei saada mitään tukia paitsi lapsilisää ja senhän nyt saa vaikka olisi töissäkin. Maksan pääomaveroja. Yksi elämä :) enkä kysy keneltäkään lupaa kuinka sen elän. Lapset erittäin ok joten se homma on hoidettu todella hyvin.

[/quote]

Minä 5 vuotta enkä meinaakaan palata takaisin töihin. Pyritään rakentamaan elämäämme sen verran pienemmälle liekille että pärjättäisi pelkästään miehen tuloilla ja mielellään niin että riittäisi 6h/ päivät. Pelkästään rikkaus jos on mahdollista olla kotona, niin lapsille kuin koko perheellekin. 

Kenelläkään ei ole velvollisuus olla työelämässä vain valtion iloksi, täytyy olla melkoinen typerys joka vapaaehtoisesti tuon järjestelmän orjaksi alkaa ilman että oma taloudellinen tilanne sitä vaatii. Elämässä voi tehdä niin paljon muutakin kuin viettää 8- 12 tuntia toisen palveluksessa tekemässä työtä jonkin yhtiön hyväksi. Ne menee kaikki yritysjohtajien taskuun jotka viettävät suurimman osan ajastaan PERHEENSÄ KANSSA ULKOMAILLA! Tietysti jos elämänsä haluaa niin ylikalliiksi rakentaa että se sitä vaatii... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tyyppi, joka kertoo nukkuvansa työpaikalla kesken päivän voi pitää suunsa supussa lusmuilusta.

Vierailija
64/67 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jää sama summa käteen kun töistä koska työssäkäynnissä niin isot kulut.tietty olen kotona kolme v.

Vierailija
65/67 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko viestiketjun aloittaja ihan tosissaan, vai mitä lie huumoria ollut!? Eihän tota voi kuin huumorilla ottaa!
Kaikkea sitä kans......

Vierailija
66/67 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lusmu käyttää elämään yli 75 vuotta. Hautaan siitä!

Vierailija
67/67 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 13:59"]

Mutta mitäs mieltä siitä, että työpaikallani (olen opettaja) on kolleega, joka on ollut yli 10v kotona, tehnyt sinä sivussa 6 lasta, mutta ei ole ollut päivääkään töissä. Hän on saanut kuitenkin joka kesä täyden palkan, jättäen sijaisen nuolemaan näppejään. Ihan käsittämätöntä että opettajat voiva näin ketjuttaa lomiaan. Ymmärrän että saavat yhden palkallisen loman, koska ei voi pitää lomaansa äitiysloman jatkoksi niinkuin muut, mutta tämä systeemin hyväksikäyttäminen on mielestäni törkeää!

[/quote]

En olisi tuosta kateellinen, tällä elämänkokemuksella tiedän hänen ansainneen lomansa!

[/quote]

oikeastiko snun mielestäsi palkka tekemätömästä työstä kesien ajalta kuuluu hänelle, eikä sijaiselle, joka on opettanut luokkaa koko vuoden. Toivotaan, että sinun lapsellesi sattuu sellainen luokka jossa sijaiset vaihtuu joka vuosi, kun kukaan sijainen ei viihdy montaa vuotta sellaisen opettajan sijaisena joka vie joka kesä hänelle kuuluvan palkan. Vai olisitko itsevalmis luovuttamaan joka kesä palkkasi kotona olevalle kotiäidille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan