Poistamani Divx tarjoaa jatkuvasti päivityksiä - miten lopettaa kysely?
Olen poistanut ohjelman koneelta ja kaikki siihen liittyneet kikkareet. Miksi silti tarjotaan koko ajan Divx-päivityksiä?
Kommentit (8)
Olen mielestäni poistanut asennusohjelman. Hain Finderilla tiedostoja, jotka sisältävät sanan Divx ja poistin ne kaikki (mulla on Mac). VOiskohan selaimessa olla jotain?
Ap
Kannattaa tarkistaa selaimien lisäosat, tuollaiset ujuttavat itsensä aika moneen paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:33"]
Kannattaa tarkistaa selaimien lisäosat, tuollaiset ujuttavat itsensä aika moneen paikkaan.
[/quote]
Joo, just tajusin, että nuo ilmoitukset tulevat aina, kun selain on auki. Mä oon vaan niin tööt (vauva heräsi ennen kuutta) etten muista, mistä mä saan ne lisäasetukset auki :D Oon kyllä poistanut sieltä jotain aiemmin, mutta nyt en kykene tuota toimintoa suorittamaan. Ehkä illalla on pirteämpi olo :)
Ap
https://forums.divx.com/divx/topics/cannot_uninstall_on_a_mac
täällä on jollakin ollut sama juttu. tossa ohjelmistona tosin snow leopard, mutta uskoisin kyllä toimivan yosemitella ja mavericksillakin samaan tapaan.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:39"]
https://forums.divx.com/divx/topics/cannot_uninstall_on_a_mac
täällä on jollakin ollut sama juttu. tossa ohjelmistona tosin snow leopard, mutta uskoisin kyllä toimivan yosemitella ja mavericksillakin samaan tapaan.
[/quote]
Kiitos!
Ap
luultavasti ainakin selaimen (safari) asetuksista ja sieltä laajennukset? mun ei oo onneks hirveästi tarvinnut noita lisäosia poistella, kun oon yleensä vainoharhaisen tarkka siitä, että uutta ohjelmaa ladattaessa tarkistan monesti, ettei se asenna mitään lisäosia tuohon selaimen palkkiin. :D
toivottavasti kuitenkin onnistuu sitten pirteämmällä fiiliksellä ohjelman poistaminen! :)
Joo, kyllä se onnistuu, kun olen aiemminkin poistellut kaikkea selaimesta. Nyt vain ei aivot toimi nimeksikään, joten keskityn rentoutumiseen :)
Ap
Oletko poistanut myös ohjelman asennuksen? Onko sulla käytössä Windows vai Mac vai Linux?
Windowsilla ohjelman asennus poistetaan ohjauspaneeli > ohjelmat > poista asennettu ohjelma > divx:n kohdalta hiiren oikealla "poista asennus" > seuraa ohjeita > ohjelma poistuu.
Jos tuosta huolimatta herjaa päivityksiä niin sitten loppuu mun taidot.