Aamupalasi tänään?
Kommentit (74)
Reilu palanen isosta unelmakääretortusta, sekä kuppi kahvia kermalla ja sokerilla.
Patonkia jonka päällä juustoa ja metvurstia sekä paprikaa. Juomana vettä.
Kurapuuron syöjä kyllä söi ihan kaurapuuroa.
-32
2 porkkanaa, 2 keitettyä kananmunaa, 2 riisikakkua, 1 muki maitokahvia.
flunssaa sairastettu monta päivää, tänään pakko raahautua kauppaan :D
Parhaillaan odotan puuroa. Hidas aamu. Tuopillinen vettä, mukillinen maitokahvia sekä neljänviljanpuuroa ja mansikkasosetta (pakkasesta sulatettua). Sämpylätaikina on kohoamassa mutta eivät kyllä aamupalalle ehdi. Hidas aamu...
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:04"]
Smoothie, pähkinöitä, hedelmiä, mutta ennen sitä lenkille :) ihanaa lauantaita kaikille!
[/quote]
No lenkin jälkeen ei enää voi puhua aamupalasta, koska päivä on jo puolessa. Kyseessä siis ennemminkin lounas...
Kaurapuuro, raejuusto ja mehukeitto. Nyt lounasta valmistelemassa...
Itse tehtyä vispipuuroa maitotilkalla, kiivi, lisäaineeton karhunvatukka-mustikkarahka. Nyt kahvia perään. Nälkä on kova kun 24+6
Saimaan kylpylässä oli minun aamiainen...ja on vielä 3 aamua (:
Eikö se ole aamiainen jos vaikka herää puoliltapäivin lounas siirtyy taas myöhempään jne.... Tosin ketä syö kahta lämmintä ruokaa päivässä? Itse en ainakaan!
Kahden kananmunan tomaattimunakas ja kahvia.
Kahvia, jälkiuunipala oivariinilla ja päällä kananmuna, maustamatonta jugurttia, jossa omena pilkottuna ja kauralesettä. Vettä.
Kaurapuuro, mehukeitto, raejuusto, kahvia maidolla ja kaukakeksi.
Muki teetä, 2dl jugurttia, appelsiini ja jakso Sherlock holmesia
Välikysymys; kuinka moni on joskus osallistunut Go fat go -haasteeseen? Perustan kysymyksen kaurapuuro+mehukeitto+raejuusto -komboon. Yläpeukkua siis, jos olet joskus osallistunut haasteeseen ja alapeukkua, jos et ole.
152 g omenaa
52 g ruisleipää
12 g Flora Kulta
28 g Kermajuustoa
Kaksi palaa täysjyväpaahtista kalkkunaleikkeleellä, kevytjuustolla, ruukkusalaatilla ja paprikalla. Pari mukillista maitokahvia.
Itse tehty smoothie (puolukkaa, mustaherukka a, mustikkaa, piimää ja maustamatonta jogurttia), ruisleipä jonka päällä siivu juustoa, kalkkunaa ja avokado :) ja kuppi kahvia ja lasi greippimehua