Aamupalasi tänään?
Kommentit (74)
Maitokahvi, gluteeniton leipäpala päällä vihanneksia, paistettu muna ja juustosiivu, maustamatonta jugurttia.
Espresso, kvinoapuuro kookosöljyllå, mustikoilla ja nektariinilla, vitamiinit ja vettä.
Smoothie, pähkinöitä, hedelmiä, mutta ennen sitä lenkille :) ihanaa lauantaita kaikille!
Lautasellinen kaurapuuroa, 3 leipää, 4 kananmunaa, 0.5l maitoa ja kuppi kahvia.
Kahvia, 2 ruisleipää pikkelsillä, keittokinkulla ja pohjanpoikajuustolla. :)
Maitokahvi, kaurapuuro ja sinne sekaan muussattu banaani, puuroon vielä lisäksi ''hillo" eli stevialla maustettu piltti. Joskus raejuustoa ja oliiviöljyä sekaan puuroon. Ja hyvää on, mukavasti hiilaria aamutreeniin.
Ihania brassailuaamiaisia täällä. Miten joku voi olla niin daiju? No ...
Itse otin ihan normiaamiaisen:
Rucolaa, lehtisipulia ja kaksi pientä viiriäsomelettiä
Käsinpuristettua luomumangomehua 1,5 dl
Kotona idätettyjä ituja tanskalaisen lowfat luomuluostarituorejuuston kanssa (sain Stockalta viimeisen purkin eilen, kun soittamalla varasin)
Sunnuntaisin teen sittten jotain vähän spessua. Lauantai on mulle kuitenkin puolittain työpäivä kun pitää lukea sposteja yms.
Miksi täällä alapeukutellaan toisten aamupaloja? Perusteluja kiitos. :) mä söin aamupalaksi kaurapuuroa mustikoilla ja kahvia.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:12"]
Maitokahvi, kaurapuuro ja sinne sekaan muussattu banaani, puuroon vielä lisäksi ''hillo" eli stevialla maustettu piltti. Joskus raejuustoa ja oliiviöljyä sekaan puuroon. Ja hyvää on, mukavasti hiilaria aamutreeniin.
[/quote]
Kuulostaa karmealta, miten joku saa alas tuollaista?
Kaura-ruispuuroa ja maustamatonta jogurttia, päälle hunajaa sekä puolisen litraa maitokahvia.
Kahvi ja munakokkelia paprikalla, chilillä ja kalkkunalla.
Musta kahvi, maustamatonta jogurttia ja tuoretta mangoa, kaksi viipaletta kauraleipää tuorejuustolla.
Kurapuuru, raejuustoa ja vadelmia juomana honeybush-"teetä".
Kahvia, juustosämpylä, greippi ja viinirypäleitä.
Kahvi+kerma+sokeri
gluteeniton vaalealeipä + oivariini + oltermanni + 1/2 maustekurkku
125g maustamaton rahka + 1 tl puolukkahillo
2 reissumiesleipä viipaletta paahdettuna, sitruunan makuinen yosa ja iso lasi vettä
Mustikoita, ruisleipää ja kananmuna.