Strickly Style muuttaa Kaliforniaan?!
Miehensä sai LA:sta sopimuksen: http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2015030719312748_jp.shtml
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:03"]
Tuo Nelli on tosi paljon heidän äitinsä näköinen! Kira taas selvästi enemmän isäänsä tullut. Hanna taas ei sitten niin selvästi vain toisen heistä näköinen, enemmän sekoitus. Ehkä vähän enemmän äitiä kumminkin.
[/quote]
Viiltävän tarkkaa analyysia.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:59"]No ei Hannakaan kyllä ole jonon kärjessä ollut, kun kauneusgeenit jaettiin. Hanna ja Kiira on enemmän samannäköisiä kuin tuo kolmas kummankaan kanssa. Onko tuolla kolmannella eri isä? [/quote] Hannako ei ole kaunis? :-D Joopa joo...
[/quote]
Osaa poseerata kuvissa edustavasti, mutta ei se kyllä luonnossa eikä videoilla mikään mainittavan kaunis ole.
[/quote]
Just näin, ihme hypetystä. Minäkin luulin ensin joidenkin puheiden perusteella, että on kyseessä ihan überkaunis bloggaja. Ei nyt mikään erityisen kaunis nainen, kauniimpiakin kävelee kaduilla vastaan. Nuorin sisko taitaa olla kaikista näyttävimmän näköinen.
Mulla on 2 sisarusta ja olen itse keskimmäinen. Mua vois ulkonäöllisesti luulla adoptoiduksi, kun olen paljon vaaleempi ja erinäköinen kuin siskoni. Heillä taas ei rusketu iho niin hyvin kuin mulla. Sen sijaan olen samannäkönen toisen sisareni lapsen kanssa. Geenit on jänniä :D Onko nuorimmalla siskolla isompi ikäero hannaa ja kiraan? Monestihan jos on joku yli 5v ikäeroa, niin ulkonäöllisesti voi olla paljonkin eroa.
Jäätävä pissis tuo pikkusisko! Hirveitä duckfacekuvia ja joka toinen kuva omasta naamasta otettu selfie. Ihan nätti, mutta ei mikään suuren luokan kaunotar. Näyttää ihan niin kuin olisi ottanut huulitäytteet.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:30"]Mulla on 2 sisarusta ja olen itse keskimmäinen. Mua vois ulkonäöllisesti luulla adoptoiduksi, kun olen paljon vaaleempi ja erinäköinen kuin siskoni. Heillä taas ei rusketu iho niin hyvin kuin mulla. Sen sijaan olen samannäkönen toisen sisareni lapsen kanssa. Geenit on jänniä :D Onko nuorimmalla siskolla isompi ikäero hannaa ja kiraan? Monestihan jos on joku yli 5v ikäeroa, niin ulkonäöllisesti voi olla paljonkin eroa.
[/quote]
Haha ei ikäerolla ole mitään tekemistä sen kanssa mitkä ulkonäölliset geenit tulee kenellekin lapselle äidiltä tai isältä. Mutta joo Nelli on kyllä kaikista kaunein siskoista!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:08"]
Eikö Leeds ainakin kenkinyt ja todennut kalliiksi erehdykseksi?
[/quote]
Ei kenkinyt vaan yhteisymmärryksessä purkivat sopimuksen. Seuran puheenjohtaja totesi kalliiksi erehdykseksi, koska rahat meni ns. "kankkulan kaivoon" koska Väyrynen oli loukkaantunut lähestulkoon koko kauden.
[/quote]
Eivät todellakaan missään yhteisymmärryksessä purkaneet sopimusta vaan Leeds pisti Väyrysen pihalle seuran koko historian kauheimpana erehdyksenä.
Hanna ei varmaankaan postaa asiasta ennenkuin sopimus on valmis, Yhdysvaltojen lain mukaan ensin pitää olla työlupa. Ihan kiva muuten mutta kahden pienen lapsen äitinä on tiukasti sidottuna lapsiin kun mies matkustelee ympäri jenkkilää, kotiäidiltä kun selkeästi odotetaan panostusta kotiin ja lapsiin, ei niinkään miehen kanssa yhdessä edustamiseen. Aika moni täällä elelee irtonaista omaa elämää matkustelevan puolison eläessä omaa elämäänsä. Eikä tässä nyt ole kyse pettämisestä vaan ihan rehellisesti kotiäidin ja työn puolesta matkustelevan miehen täysin erityyppisestä elämästä. Elämisen realiteetit on ihan erit kuin Euroopassa:)
[/quote]
Tavallaan odotan innolla California postauksia mutta itsekin Jenkeissä asuneena vähän jännittää miten Hannan elämä siellä lähtee rullaamaan. Todellakin sidoksissa kotiin ja lapsiin, ei samanlaista turvaverkkoa ja yhteisöä kun Suomessa. Voi tull yksinäistä ja nyt jo kova väsymys vaikka on isä ja sisko ja vaikka mitä. Siellä sitten ollaan kotona tai pakataan lapset autoon ja etsitään leikkipuisto jossa olisi lapsia vaikka saattaa olla vaikeaa kun 3 vuotiaat on osa-aikaisesti "koulussa", nannyn kanssa kerhoissa tai vain kotona.
Ei ole mitään hirveää ikäeroa, hannalla ja nuorimmallakin vain 4 vuotta
Mikä on tämä yksi (?) tyyppi joka asuu/asui Kaliforniassa ja maalailee kaikissa Strictly-ketjuissa piruja seinille muutosta?
Ei ole helppo olla poissa kotimaasta, mutta Hanna on tottunut siihen. On nannyt, sisko, muut WAGit, Euroopan vieraat ja mikäs lasten kanssa on kotona ollessa auringosta nauttien, vaikka ei joka sekuntti olekaan toista aikuista vieressä.
Aivan mahtava tilaisuus molemmille.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:30"]
Mikä on tämä yksi (?) tyyppi joka asuu/asui Kaliforniassa ja maalailee kaikissa Strictly-ketjuissa piruja seinille muutosta? Ei ole helppo olla poissa kotimaasta, mutta Hanna on tottunut siihen. On nannyt, sisko, muut WAGit, Euroopan vieraat ja mikäs lasten kanssa on kotona ollessa auringosta nauttien, vaikka ei joka sekuntti olekaan toista aikuista vieressä. Aivan mahtava tilaisuus molemmille.
[/quote]
nayttaa olevan useampi tyyppi taalta californiasta koska en ma ainakaan ole kaikkia naita kirjoittanut. ei taalla ole mitaan nannykulttuuria kotiaideille, jos kay toissa niin juttu on eri. wageillakin on oma arvojarjestyksensa jos nyt jalkapallon kohdalla amerikassa voi sellaisesta puhua kun laji on yksi epasuosituimmista koko maassa. puhutaan jaakiekosta tai baseballista tai american football niin sitten puhutaan asiaa. eihan taa hanna ole koskaan asunut ulkomailla lasten kanssa vaan jossain pikkukaupungissa hollannissa kahden koiran ja miehensa kanssa ja pari kuukautta leedsissa briteissa. on se vahan eri juttu lahtea kahden pikkuisen kanssa maailman toiselle puolelle. onnea matkaan.
Miksei hanna nyt tee jo postausta asiasta??
Eikös niillä ole vielä toinen koirista elossa? Ottavatkohan sen mukaan? Mitenköhän koira kestää niin pitkän lentomatkan... :/
Tottakai Amerikassakin on nannyjä tarjolla kelle tahansa, jos on varaa. Kulttuurista viis. Eri kokeeko Hanna tarvitsevansa.
Ja mitä tekemistä urheilulajien arvojärjestyksellä on siihen, että muista Wageistä löytyy varmasti ystävärinki elämän tueksi?
Hän ei todellakaan ole ensimmäinen nainen maailmassa, joka muuttaa ulkomaille miehen työkomennuksen vuoksi.
Sun negatiivinen Suomiasenne näköjään pysyy, asuitpa missä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:46"]Tottakai Amerikassakin on nannyjä tarjolla kelle tahansa, jos on varaa. Kulttuurista viis. Eri kokeeko Hanna tarvitsevansa.
Ja mitä tekemistä urheilulajien arvojärjestyksellä on siihen, että muista Wageistä löytyy varmasti ystävärinki elämän tueksi?
Hän ei todellakaan ole ensimmäinen nainen maailmassa, joka muuttaa ulkomaille miehen työkomennuksen vuoksi.
Sun negatiivinen Suomiasenne näköjään pysyy, asuitpa missä tahansa.
[/quote]
Juu mutta niillä pelaajien wageillakin on oma sisäinen hierarkiansa usko tai älä. Yleensä suosituimpien ja parhaimpien pelaajien vaimot hengaavat keskenään ja niiden vaihtomiesten vaimot sitten keskenään. Ja sinne on kesän jälkeen menossa esimerkiksi Liverpoolin Steven Gerrard samaan seuraan. Ja jos yhtään olet brittifutista seurannut, tiedät varmaan kuinka suuri pelaaja on kyseessä ja hänen vaimonsa Alex on brittien wagien "queen bee".
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:23"]
Juu mutta niillä pelaajien wageillakin on oma sisäinen hierarkiansa usko tai älä. Yleensä suosituimpien ja parhaimpien pelaajien vaimot hengaavat keskenään ja niiden vaihtomiesten vaimot sitten keskenään. Ja sinne on kesän jälkeen menossa esimerkiksi Liverpoolin Steven Gerrard samaan seuraan. Ja jos yhtään olet brittifutista seurannut, tiedät varmaan kuinka suuri pelaaja on kyseessä ja hänen vaimonsa Alex on brittien wagien "queen bee".
[/quote]
Hanna on pitkän linjan wag, joten varmasti tietää nokkimisjärjestyksestä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:26"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:23"]
[/quote]
Hanna on pitkän linjan wag, joten varmasti tietää nokkimisjärjestyksestä.
[/quote]
No juu kyllähön hän sen varmaan tietää ja sitä kautta varmaan senkin että kaikkien wagien kanssa on turha kuvitella ystävystyvänsä, niin julmalta kuin se kuulostaakin. Mutta sellaista se vain on noissa piireissä.
Ja kyllä siinä saattaa niin käydä että jää mika aika vähälle peliajalle kun gerrard seuraan vielä tulee. Toivotaan nyt parasta kuitenkin ja että pysyisi ehjänä paikat ainakin!
Onpa toi Nelli-sisko upea! Asuuko siis miehensä kanssa Losissa?
Kyllä hanna aika paljon yksin saa tuolla olla, jenkeissä kuitenkin vähän toista kuin olla ammattilaisena jossain veikkausliigassa. Ja kuten jo sanottua, välimatkatkin pelireissuille ihan toista. Aiemmin ulkomailla asuessaanhan heillä ei ollut vielä lapsia joten aika paljon vapaampaa oli hänen elämänsä silloin. Ja jostain hollannista ja englannista nyt pääsee nopeasti suomeen käymään mutta ei tuolta losista niin vaan lennellä. Melkein vuorokauden matkustus kahden pienen lapsen kanssa on todella rankkaa. Enkä nyt tarkoita tällä lytätä heitä, varmasti monia hienojakin hetkiä tulevat kokemaan mutta se nyt vaan on fakta että rankkaakin voi olla.
Tuo Nelli on tosi paljon heidän äitinsä näköinen! Kira taas selvästi enemmän isäänsä tullut. Hanna taas ei sitten niin selvästi vain toisen heistä näköinen, enemmän sekoitus. Ehkä vähän enemmän äitiä kumminkin.