Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16v tytöllä vauvakuume :/

Vierailija
07.03.2015 |

Minulla on ollut nyt yli vuoden verran vauvakuumetta, ikää löytyy 16 vuotta. Meneekö tämä ohi ajallaan? Aina kun nään julkisella paikalla pienen vauvan tai taaperon, niin vatsassa tuntuu kihelmöintiä, vähän samaan tapaan kuin juuri rakastuneella. Luen paljon vauvablogeja ja katson videoblogeja aiheeseen liittyen. Joskus on jopa häiritsevää ja haitallista, kun huomaan välillä ajattelevani kesken oppitunnin lapsia ja tulevaisuuttani sen sijaan, että kuuntelisin opettajaa tai tekisin tehtäviä.

Olen aika usein hoitanut siskoni lasta ja se on vain pahentanut kuumeilua, tulee vain sellainen olo, että haluaisi itsekin oman pienen aarteen jota voisi rakastaa ja hoivata koko sydämen kyllyydestä. Itse en koskaan tuntenut pienenä itseäni välitetyksi ja rakastetuksi, mikä on luultavasti osasyynä suureen hellimisen ja rakastamisen tarpeeseeni etenkin vauvoja ja lapsia kohtaan. Tiedän, ettei lasten kasvattaminen ole helppoa, vaan päinvastaisesti hyvin vaativaa ja sitovaa ja siinä olisi hyvä olla paljon tietämystä eri elämän osa-alueilta. Siitä huolimatta en pysty lopettamaan asian ajattelua ja haaveilua. Tulevaisuudessa haluaisin lapsia kuitenkin vasta oikean kumppanin löydyttyä, mutta ei ole varmaa toteutuuko suurin unelmani koskaan.

Onko vauvakuumeesta mahdollista päästä eroon vai lähteekö se vain ajan kanssa? Sattuisiko jollain olemaan mitään helpottavia vinkkejä? Kiitos paljon etukäteen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat että äitiys on vaativaa ja sitovaa, mutta käytännössä et voi lainkaan ymmärtää sitä sitovuutta, ennenkuin lapsi on syntynyt. 

Vierailija
22/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:18"]

Minun vauvakuumeeni päättyi vauvaan ja alkoi sitten uudelleen vauvan ollessa puolivuotias. Tässä sitä nyt ollaan neljän lapsen ikivauvakuumeisena äitinä. Mies itsekkäästi laittoi piuhat poikki, joten kuumeinen sitten hiljaa itsekseni.

[/quote]

Aika itsekästä kyllä mieheltäsi kieltää jo neljän lapsen jälkeen oikeutesi äitiyteen ja onneen.

[/quote]

Ensimmäinen oli yhdessä päätetty rakkauslapsi, toinen sellainen "tulkoon toinen jos on tullakseen", kolmas oli seurausta pillereiden 'pettämisestä' ja neljäs johtui ilmeisesti useammasta viallisesta kondomierästä (kaikissa oli reikiä). Mies kaikessa itsekkyydessään kävi neljännen jälkeen pistämässä piuhat poikki, mutta nykytieteen valossa on mahdollista, että epäonnistuneen operaation seurauksena viides näyttää ihan postinkantajalta, eli toivo ei sinänsä ole vielä menetetty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ilmeisesti syntynyt väärälle vuosituhannelle. Mutta jos penskan pyöräytät jonkun jonnen kanssa niin voit olla varma ettei sen ikäinen isukki kauaa menoa katsele..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi