Miten Remu tullien maksut peritään
Kuulemma ensi kuun alussa Teemu tilauksista maksetaan tullit
..olen tilannut temusta tavaraa ja en tiedä tuleeko tavara ennen Tullilakia eli koudunlo maksamaan tullit ja miten se hoidetaan
Saako Tulli paketit vai miten ne selvittää tavaraerät vai mitä ne tietää määrätä tuölimaksut ku Temu tavarat on vain laitettu pussiin...avaako ne lähetykset ja laskee kaikki tavarat
Kommentit (11)
Pakettisi menee tulliin ja saat tullausilmoituksen jonka teet itse tullin sivuilla, hoidat maksut sekä tullille että postille ja pakettisi vapautuu postin kuljetettavaksi.
Kun tavara on saapunut tulliin, sinä saat kehoituksen tehdä tulliselvitys tullin sivuilla eli ilmoitat mitä paketissa on, kappalemäärät ja hinnat ja tullin laskuri laskee paljonko tulee maksettavaa. Sitten maksat. Kun tulli on maksettu saat paketin normaalisti.
Kysy Remulta. Tosin vastauksesta ei ehkä saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin korjaa väärin🤣
Kyllä
Temu tuli otsikkoon Remu ja tekstiin Teemu..
Kirjoitin oikein mutta teksti syöttö muutti eri sanat
Vierailija kirjoitti:
Remun vastaus on ba-dum-tshhh!
Jos itse tekee tulliselvitys niin minähän voin ilmoittaa tavarat väärin
.ilmoitan ne kaikki vaatekappaleen t paitoina ja kaapelit
Sori ni virheet tekstissä..puhelin korjaa sanat väärin