onko kirjoja lukeva mies turn-off?
Kommentit (60)
Haluaisin kovasti miehen, joka lukee kirjoja. Olen itse korkeastikoulutettu nainen. Tykkään enemmän "nössöistä" kuin machoista.
Ei todellakaan anna eikä ole turn off. Ennemminkin ne kirjoja lukemattomat kauhistuttavat koska heidän kanssaan ei voi keskustella mistään. On todella pitkästyttävää kun mies puhuu ensimmäisillä treffeillään vain autostaan tai entisestä tyttöystävästä.
Tämä pätee korkeintaan yläaste-ikäisten tyttöjen kohdalla, tai sille tasolle jääneiden naisten kohdalla, joista ei kannata välittääkään.
No ei todellakaan. Ihanaa lueskella vierekkäin illalla
No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=))
On epämiehekäs. Ehkä jotain moto-lehtiä voi lueskella, muttei oikein muuta. Jotenkin nössöä tosiaa. Ja joo, olen akateeminen, mutta lukeminen on jotenkin niin neitiä.
Hyvänen aika, ei!!! Päin vastoin!!!
[quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"]No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=))
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:24"]On epämiehekäs. Ehkä jotain moto-lehtiä voi lueskella, muttei oikein muuta. Jotenkin nössöä tosiaa. Ja joo, olen akateeminen, mutta lukeminen on jotenkin niin neitiä.
[/quote]
Akateemisuus ei nykyään tunnu takaavan minkäänlaista sivistystä.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:22"]Tämä pätee korkeintaan yläaste-ikäisten tyttöjen kohdalla, tai sille tasolle jääneiden naisten kohdalla, joista ei kannata välittääkään.
[/quote] painuisitko takaisin äitisi vittuun ja nopeasti tuosta yleistämisestä :) T: yläasteikäinen tyttö
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:18"]
Antaa kuulema nössön vaikutelman
[/quote] Sinun kaltaisesi puolikieliset fingelskaa kirjoittavat ovat todellinen turnohvi. Jatketaanko keskustelua kokonaan enkuksi, osaisitko?
Älä AP missään nimessä kuuntele naisten suusta päästettyjä mielipiteitä vaan katsom miten he oikeasti toimivat. Monestiko olet nähnyt naisten jahtaavan sellaista vapaa-aikansa kirjastossa viettävää hissukkaa? Aivan... Et koskaan. Lähde salille nostelemaan painoja niin löydät naisen.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:25"][quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"]No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=))
[/quote]
[/quote]
https://i0.wp.com/www.fotoshoppaus.com/wp-content/uploads/2012/12/carl-potter.jpg
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:22"]Tämä pätee korkeintaan yläaste-ikäisten tyttöjen kohdalla, tai sille tasolle jääneiden naisten kohdalla, joista ei kannata välittääkään. [/quote] painuisitko takaisin äitisi vittuun ja nopeasti tuosta yleistämisestä :) T: yläasteikäinen tyttö
[/quote]
OT, mutta ihmetyttää näin ristiriitainen viestintä. Kehotus painua vittuun ja hymiö perään - - - niin mikä oli sanomana?
Lukevat miehet on ihania. Miehet, jotka kulkee julkisilla töihin ja lukee junassa/bussissa/ratikassa, kääntää pään, aina.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:22"]Tämä pätee korkeintaan yläaste-ikäisten tyttöjen kohdalla, tai sille tasolle jääneiden naisten kohdalla, joista ei kannata välittääkään. [/quote] painuisitko takaisin äitisi vittuun ja nopeasti tuosta yleistämisestä :) T: yläasteikäinen tyttö
[/quote]
Itse tulkitsit sen yleistykseksi. En sanonut että pätee kaikkiin yläasteikäisiin, vaan että korkeintaan sen ikäisiin.
Ps: Opettele puhumaan nätimmin. Tuollainen ei sovi pikkutytöille, eikä kyllä vanhemmillekaan.
No ei!!!!!!!!