onko kirjoja lukeva mies turn-off?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:18"]Todellakin on. Mulla ei ole mitään yhteistä ja mä en jaksa kuunnella mitään lässyttämistä jostain mistä lienee milloinkin. Aika monelle muuten on mutta sarjakuvat on ok. Siihen liittyy aina sellanen kauheen nuhjuinen villapaita ja epämääräinen habitus ja usein silmälasit. [/quote] what? Silmälasithan on HOT! (tosin tää on kyllä mun mielipide :))
[/quote]
Jus puhuttiin yks päivä että suomessa kaikilla pääministereillä on aina rillit.
Ei anna nössöä vaikutelmaa, jos lukee sotakirjoja. :D
Minä ainakin vilkuilen kirjastossa käydessäni kivan oloisia fiksulta vaikuttavia miehiä. Positiivinen asia, Tottakai!
Vaikka AV-mammat täällä todistelevat ettei kirjoja lukeva mies ole turn-off, silti vaan ne pullonpohjasilmälasiset kynäniskat nörttipojat, jotka ahmivat 50 kirjaa vuodessa, ovat melkein kaikki sinkkuja. Mammojen puheet eivät vastaa tekoja, kuten yleensä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:23"]
Vaikka AV-mammat täällä todistelevat ettei kirjoja lukeva mies ole turn-off, silti vaan ne pullonpohjasilmälasiset kynäniskat nörttipojat, jotka ahmivat 50 kirjaa vuodessa, ovat melkein kaikki sinkkuja. Mammojen puheet eivät vastaa tekoja, kuten yleensä.
[/quote]
No ei niitä voi väkisinkään viedä. Ei edes av-mamma.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:21"]
[quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"]
No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=))
[/quote]
Mites tällainen Men's Physique -tason kropan omaava kolmikymppinen mies, joka on lukenut vähintään pari sataa kirjaa ja pystyy (tämänkin takia) keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta?
Onko mies heti turn off, jos hän on selkeästi oman tasosi yläpuolella?
[/quote]
Ihan pari sataa kirjaa? Ihan kunnioitettava saldo 12-vuotiaalle. Siihenhän mahtuu jo kaikki Viisikot ja vähän päälle. Picnic-eväistäkö keskustellaan?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 00:23"]Vaikka AV-mammat täällä todistelevat ettei kirjoja lukeva mies ole turn-off, silti vaan ne pullonpohjasilmälasiset kynäniskat nörttipojat, jotka ahmivat 50 kirjaa vuodessa, ovat melkein kaikki sinkkuja. Mammojen puheet eivät vastaa tekoja, kuten yleensä.
[/quote]
Kirjojen lukeminen on positiivinen asia. Joskus hyvä asia muuttuu negatiiviseksi jos se vie tilan kaikelta muulta. Ja en epäile, etteikö moni av mamman mies lukisi kirjoja. Niitä voi lukea vaikka pari kolme kirjaa kuukaudessa. Vai eikö sitä lasketa kirjojen lukemiseksi?
Minä olen väkivaltainen hakkaaja (hakkaan vain miehiä), rillipää ja luen kirjoja. Mitäs siitä tykkäätte.
Päinvastoin!! Lukeva mies on monella tavalla sivistynyt ja kiinnostunut elämästä!! Hyvää keskusteluseuraa, yleensä avarakatseinen ja poliittisestikin valveutunut kun tietää asioista eikä vain luule. Eikä mun mies ainakaan ole nössö, päinvastoin:D
Sen sijaan tv:tä tuijottava penkkiurheilija on totaalinen turn-off! Tai salilla väkisin treenattu "bulli". Lähtisi edes ulos ja urheilisi itse niin voisin kiinnostuakin.
[quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:21"]
[quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"]
No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=))
[/quote]
Mites tällainen Men's Physique -tason kropan omaava kolmikymppinen mies, joka on lukenut vähintään pari sataa kirjaa ja pystyy (tämänkin takia) keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta?
Onko mies heti turn off, jos hän on selkeästi oman tasosi yläpuolella?
[/quote]
No ei muuten, mutta tuo vittumainen asenne näinkin positiivisessa ketjussa on kyllä turn off pahimmasta päästä..Sori.
[/quote]
Kirjoitetun tekstin asenne on lukijan pään sisällä.
Vain kunnon idiootti pitää "miesten turn off" -ketjua positiivisena.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:21"][quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"] No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=)) [/quote] Mites tällainen Men's Physique -tason kropan omaava kolmikymppinen mies, joka on lukenut vähintään pari sataa kirjaa ja pystyy (tämänkin takia) keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta? Onko mies heti turn off, jos hän on selkeästi oman tasosi yläpuolella? [/quote] Vai että lukenut oikein pari sataa kirjaa? ;) Kirja viikossa on aika vähän ja silläkin tahdilla kertyy kymmenessä vuodessa 500 kirjaa. T: Nainen, joka lukee keskimäärin kaksi kirjaa viikossa
[/quote]
Onko sinulla bikinifitness -tason vartalo, ja jos ei niin miksi ei? Etkö lukemiseltasi ehdi vai riittääkö sisäinen kauneus sinulle?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:21"][quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"] No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=)) [/quote] Mites tällainen Men's Physique -tason kropan omaava kolmikymppinen mies, joka on lukenut vähintään pari sataa kirjaa ja pystyy (tämänkin takia) keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta? Onko mies heti turn off, jos hän on selkeästi oman tasosi yläpuolella? [/quote] Vauvapalstallla roikkuminen pe -iltana kyllä epäilyttää.
[/quote]
Selaimessa on avoinna aika monta ikkunaa ja välillä työntekemisen ja raporttien analysoinnin lomassa on hyvä käydä tuulettamassa aivoja teidän yksinkertaisessa seurassa.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:21"][quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"] No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=)) [/quote] Mites tällainen Men's Physique -tason kropan omaava kolmikymppinen mies, joka on lukenut vähintään pari sataa kirjaa ja pystyy (tämänkin takia) keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta? Onko mies heti turn off, jos hän on selkeästi oman tasosi yläpuolella? [/quote] Vai että lukenut oikein pari sataa kirjaa? ;) Kirja viikossa on aika vähän ja silläkin tahdilla kertyy kymmenessä vuodessa 500 kirjaa. T: Nainen, joka lukee keskimäärin kaksi kirjaa viikossa [/quote] 2 tunnin bussimatka per työpäivä tarkoittaa kjrjaa per pvä. Siis mulla.
[/quote]
Itse ajan premium-luokan luksusautolla ja ajaessa en viitsi lukea kirjoja.
Ehdottomasti ei. Turn on! Kertoo ajattelu- ja keskustelutaidoista. Riippuu myös kyllä mitä kirjoja lukee. Toki kirjoja lukeva mies voi olla nössö, mutta se johtuu sitten muista syistä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:21"][quote author="ExoPol" time="06.03.2015 klo 21:23"] No ei. Minulle päinvastoin salitreenatut lihaskimput on turnoff ja nuo ihanat Carl Haglundimaiset nössöt on niin piilosexyjä että..=)) [/quote] Mites tällainen Men's Physique -tason kropan omaava kolmikymppinen mies, joka on lukenut vähintään pari sataa kirjaa ja pystyy (tämänkin takia) keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta? Onko mies heti turn off, jos hän on selkeästi oman tasosi yläpuolella? [/quote] Vai että lukenut oikein pari sataa kirjaa? ;) Kirja viikossa on aika vähän ja silläkin tahdilla kertyy kymmenessä vuodessa 500 kirjaa. T: Nainen, joka lukee keskimäärin kaksi kirjaa viikossa [/quote] 2 tunnin bussimatka per työpäivä tarkoittaa kjrjaa per pvä. Siis mulla.
[/quote]
Itse ajan premium-luokan luksusautolla ja ajaessa en viitsi lukea kirjoja.
[/quote]
Ottaisin silti mieluummin tuon bussimatkaajan kuin varakkaan juntin.
Idiootein kysymys ikinä!! Ihanaa kun miehet sivistävät itseään.
On on, kaikki paitsi väkivaltaiset hakkaajat on turn-off.
Kirjoja vihaava nainen ois aika turn-off. Kyllä sitä kerran baari-illan jälkeen panis mutta ei semmoisen kanssa kyllä perhettä kannattais perustaa!