Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
”Vitsi mä niin tykkään tosta tauskista”
Ja toi kommentti, ettei pysty samaistumaan, KUN EI TUNNE!
Tää on eeppinen jakso. Must say.
Selittää kyllä tietynlaisten ihmisten sielunelämää, että ei he vaa pysty tosiaan mitenkään samaistumaan jos ei oo henk.koht. tuttu...!
Vierailija kirjoitti:
Toi Sallin veli (en koskaan muista nimeä) on ihana, eikä Sallissakaan mitään vikaa ole.
Benin isännät on kans jotenkin tosi mainioita.
Ihana ohjelma! :)
Teemu oli kyllä ihan liekeissä taas tänään, ihanat sisarukset <3 Ja Benqut kans niin hyviä sohviksia.
Vierailija kirjoitti:
Pinjalla PONNARI! :o kivaa vaihtelua! Aina yleensä nutturassa, hätkähdin ihan :D
sama!
Aggreperheen isän pisteet nousi kun puhui niin kivasti eläinsuojelutyöstä.
Aggreäidiltä puuttuu ehkä jokin empaattisuusgeeni, koska ei pysty samaistyumaan tv:ssä nähtävien, kovia kokeneiden ihmisten tarinaan, ellei ei tunne heitä? Erikoinen piirre. Tauski-fanius tuli yllärinä.
Mulle iski hirveä pizzahimo ukkiskerhon tilaamista pizzoista.
Luulin, että Jari ja Sanna olisivat palanneet tähän jaksoon, muttei vieläkään. Ja tästä jaksosta puuttui myös Jorma ja Soile! SOS!
Ihana se jättimäinen mastiffi (?) Sanniksen ja Tanjan sohvalla.
Jarno voisi harkita seuraavaksi uraa Eviran terveystarkastajana :)
Hymyilytti Ranuan verhokeskustelut. Toivottavasti Marja löytää jotkut mieluisammat verhot, että pääsee kohta taas vaihtamaan!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittaa (hyvällä tavalla siis), kun siellä Tanjan ja Sanniksen takana aina uiskentelee kilpikonna. :D Aina huomioni kiinnittyy siihen!
Mä ihan hätkähdin kun näin sen akvaarion taustalla. Aloin heti bongailla näkyykö kotiloita, onko kalat eläviä. Olen ilmeisesti katsonut liikaa Siltaa ;)
Hästäk radalle -> keittopäivä
Repesin :’D
Onhan se täysin mahotonta kokea minkäänlaisia tunteita, kun kerrotaan jonkun tuntemattoman nuoren ihmisen vakavasta sairaudesta, rakkausuhteesta ja huolehtivasta ja välittävästä miehstään. Sehän on selvä asia tietysti. Ihan toinen asia ,jos joku naapuri siitä varissuolta taikka ehkä joku tuttu muuten porukoista olisi samanlaista kokenut. Pontti on täysin se, että pitää TUNTEA nämä ihmiset.
Sen takia justiin esim. kaikki elokuvt järjestää ei kiinnosta ketään eikä vaikuta kehenkään mitenkään, kun ei niitä kukaan tunne niitä ihmisiä. Tämä selevä.
Vähän yrittää aggre-muija olla kiltimpi ja ystävällisempi pienelle pojalleen. Se saa joskus sanoa jotakin ja sitä jopa kuunnellaan ja sen puheisiin reagoidaan.
Onneksi Tauski tuli kuitenkin lauteille selvin päin ja veti biisin.
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä jaksosta puuttui myös Jorma ja Soile! SOS!
Mietinkin miksi oli tunne, että jotain tärkeää puuttui.
Täähän on ihan mahtava ohjelma! En oo ennen tätä kautta kattonut, kun joku joskus tätä mainosti ja ajattelin silloin, et voisko enempää boring olla. Olin niin vääräs! Satuin vahingossa töllön ääreen kun tuli joku best of -jakso. Nyt ollaan koukussa!
Jormaa ja Soilea ja Jaria ja Sannaa kaipasin. En ole oikein tykännyt ranualaisista, mutta Tauski-keskustelua nauroin ääneen. Piposta näkee, ettei niitä saa muilta kuin Tauskilta. :)
Lohjalaisia näytetään joka jaksossa paljon, miksi? He eivät minusta tuoneet tähänkään jaksoon mitään uutta. Liikaa ruutuaikaa saivat myös tylsät trukkikuskit.
Vierailija kirjoitti:
Jormaa ja Soilea ja Jaria ja Sannaa kaipasin. En ole oikein tykännyt ranualaisista, mutta Tauski-keskustelua nauroin ääneen. Piposta näkee, ettei niitä saa muilta kuin Tauskilta. :)
Lohjalaisia näytetään joka jaksossa paljon, miksi? He eivät minusta tuoneet tähänkään jaksoon mitään uutta. Liikaa ruutuaikaa saivat myös tylsät trukkikuskit.
Mä tykkään lohjalaisista, erityisesti Ollista ja Eilasta. Trukkikuskit sanoivat sen itsekin - ketään ei kiinnostaisi katsoa ohjelmaa heidän ammattikunnastaan :D
Olympialaisia voisi näyttää enemmänkin. Veikkaisin olevan erityisesti ukkisten ja Jorman mieleen. Toivottavasti tulee lisää ensi viikolla.
Radalla oli ihan uus ohjelma mulle. Eipä kyllä vakuuttanut :D Sukulan Fuengirola-jakso vaikutti viihdyttävältä. Pitääpä ehkä katsoa se, että selviää tuliko asiakkaille koskaan pöperöä pöytään.
Uusia Sohviksia näytetään liikaa.. haluaisin enemmän vanhoja ruutuun :)
Pertulla ja Jarnolla on haaveita. Perttu haaveilee valmistumisesta, Jarno jyrsijästä :D
Jorma ja Soile olivat kuulemma tällä viikolla flunssassa, eikä siksi kuvattu Rollossa.
Janin silmienpyörittely toimi pienenä korvikkeena Soilen silmienpyöritykselle.
http://areena.yle.fi/1-4360714 Mikseiköhän tätä eilen Areenassa julkaistua ennakkopätkää näkynyt tämän viikon varsinaisessa jaksossa? Sami Yaffan Soundtrackerin Japanin jakso oli mainio ja siinä oli hyviä kommenttejakin. Olisin paljon mielummin korvannut tuolla pätkällä sen tylsänpuoleisen junaratatyöntekijöiden ohjelman.
Naurahdin Nellin Audi-olympiarenkaille.
Sohvaperunoita näkyi muuten myös Korea tunnissa -olympiaohjelmassa.
Sen teini pojan vois heivaa veke, tosi ärsyttävä.
Eikö Turun äiti kuitenkin sille koulukiusatulle Idols-pojulle itkenyt? Tai liikuttunut ainakin oli, oma poikansakin ihmetteli "nyt säkin itket..." :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö Turun äiti kuitenkin sille koulukiusatulle Idols-pojulle itkenyt? Tai liikuttunut ainakin oli, oma poikansakin ihmetteli "nyt säkin itket..." :D
Aiemmalla kaudella siis tämä.
Ukkisten pitsat, Veikolle ei valkosipulia <3 tykkään niin paljon sohviksista, uudet oli aika turha lisäys mun mielestä
Toi Sallin veli (en koskaan muista nimeä) on ihana, eikä Sallissakaan mitään vikaa ole.
Benin isännät on kans jotenkin tosi mainioita.
Ihana ohjelma! :)