Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7872)

Vierailija
1201/7872 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkiskerholta tuli kyllä tärkeä opetus, että itkeä pitäisi jokaisen osata eikä sitä tarvitse hävetä. <3

Mä en kestä yhtään että tämä yksi tietty kiroileva lapsiperhe on edelleen mukana. Mä en meinaa pystyä kattomaan niiden touhua ollenkaan, vaikka perheen pojat onkin ihania.

Mutta voi Jorma ja Soile, Soile itkee ja Jorma tuhahtelee että miks pitää tämmösiä itkuohjelmia olla. Ihana pariskunta. :'D

Vierailija
1202/7872 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä jaksossa oli kun joku lensi kanootilla radalta ulos, se nauratti itseänikin mutta vielä hauskempi oli sohvisten tarttuva nauru.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/7872 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli on pahin julkisuustyrkky mitä tiedän. Takavuosina sillä oli valtava pakkomielle päästä Sauli Koskisen kaveriksi. :'D

Vierailija
1204/7872 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli on pahin julkisuustyrkky mitä tiedän. Takavuosina sillä oli valtava pakkomielle päästä Sauli Koskisen kaveriksi. :'D

Missä tää Salli on tosiaan ollut? On tosi tuttu naama, Googlekaan ei antanut pikasilmäyksellä vastausta.

Vierailija
1205/7872 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi alkutunnarissa oli edelleen Jorman yrjösankko-kommentti, vaikka suurin osa muista pätkistä oli vaihtunut tuoreempiin.

Vierailija
1206/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi alkutunnarissa oli edelleen Jorman yrjösankko-kommentti, vaikka suurin osa muista pätkistä oli vaihtunut tuoreempiin.

Mua vaivaa ihan älyttömästi, mitä Linda ja Jani sanoi tuossa alkutunnarissa. (En oo vielä katsonut uutta niin en tiedä onko tää vielä mukana).

Muistatko meidän häät?

En mä muista!

Voiko olla näin?? Kuulenko aina väärin? Kuka ei muista omia häitään? :D 

Vierailija
1207/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähän keskustelua uudesta Sohvis - jaksosta. Vai onko jossain se aktiivisempi ketju (muistelen että viime kaudella niitä oli kaksi).

Vierailija
1208/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat sohvaperunat <3

Ukkiskerhossa on toinen nukahtelija edesmenneen Paavon tilalla :( ihanaa että Henkka (oliko hänen nimi Henkka?) jaksaa kuitenkin osallistua ja mitä sillä on väliä vaikka välillä torkkuukin <3

---

Todettiin kotisohvalla (tai siis teinityttäreni totesi) että Olli on kasvanut hirveesti, siis miehistynyt. Hänhän oli ennen sellanen pikkupoika :) Mukava kun ei ollut tällä kertaa kännykkä kädessä koko aikaa :)

---

Oskun hiukset, mitä niille on tapahtunut? :D

Aika villit!

---

Rakastan sitä millä tavalla Mici ja Maiccu katsoo toisiaan <3

---

Onko Ranuan äidillä käynyt vielä naapurin mies pullakahveilla? Odotin tästä jotain vuosisadan romanssia :)

---

Uudet sohvaperunat - saapas nähdä. Nainen oli vähän turhan innokas ja valmis

---

Blondit mietiskeli minkä ikäisenä saa äänestää. Vähän jäi nyt epäselväksi, tiesikö ne oikeasti vai esittivätkö vaan tietämätöntä. Toivottavasti eivät esitä mitään, sillä se ikävä kyllä paistaa sitten läpi. Olisivat omia itsejään vaan.

Vierailija
1209/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne yhet jäbät ei olleet enää niin fiiliksissä Sannista kuin aiemmin?

Vierailija
1210/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin ihana sarja :) En yleensä katso telkkaria ollenkaan, joten kuvittelin pitkään että varmasti vihaisin tätä. Mutta kun sairaana aloin katsoa niin tulikin sitten katsottua kaikki Areenassa olevat putkeen!

Tykkään erityisesti siitä tunnelmasta joka tässä luodaan niillä pienillä höpsöillä jutuilla (Eija on polttanut kielensä kahvilla, Jarin nilkka on kipeä, Ukkikset ovat vieneet naisasukkaan roskat :) ) Niistä tulee sellainen fiilis, että potaattien elämä on kevyttä ja helppoa eikä heillä ole huolen häivää vaan illat voi hyvin kuluttaa huovan alla napostellen herkkuja telkkarin ääressä. Itsellekin tulee sellainen olo, että kyllä mullakin on lupa tässä rentoutua :) 

Hauskaa on myös se, miten samanlaisia nämä keskenään näennäisesti erilaiset ihmiset ovat kommenteissaan. Se tuo jotain lämmintä yhteisöllisyyden tunnelmaa.

Suosikeiksi muodostui Iida ja Nella, he ovat hauskoja ja usein heillä on aika oivaltavia näkökulmia. He myöskin ovat harvoin ilkeitä vaan usein kannustavat telkkarissa näkemiään kilpailijoita ym. 

Tykkään myös ukkiskerhosta, Micistä ja Maicista, Turun pojista, Sannasta ja Pinjasta, Jormasta ja Soilesta, Jarnosta ja Pertusta sekä lohjalaisista. Jani & Linda on jääneet aika vieraiksi, mietin joskus että johtuuko se siitä että heistä on tosi harvoin ollut noita pieniä välispiikkejä. He ei myöskään juurikaan puhu itsestään tai harrasta huumoria vaan lähinnä analysoivat näkemäänsä pysytellen itse etäällä. 

Ranuan & Nousiaisen naiskaksikot on myös jääneet aika neutraaleiksi, mutta enemmän positiivisen puolella kuin negatiivisen.

Jari & Sanna ovat ilmeikkäitä ja mielenkiintoisia, mutta toisinaan häiritsee kun Sanna matkii pilkaten televisiossa näkemiensä ihmisten puhetyylejä yms.

Sitten oli ne ylimieliset Lahden kansanopistolaiset joiden ilkeys varmaan menee nuoruuden epävarmuuden piikkiin, mutta kaikkein hämmentynein olen turkulaisesta lapsiperheestä. Kuvaavaa, miten naisella oikein meni naama tyytyväiseen hymyyn kun Sairanen ilkeili televisiossa ja isä komppasi että nyt on hyvää näkemystä :D Muutenkin ovat todella negatiivisia. Ja surettaa kun lapset katsovat kaiken maailman kauheuksia uutisista ilman että vanhemmat yrittää mitenkään luoda turvallisuudentunnetta - päin vastoin oikein syötetään omia pelkoja ja huolestuneisuutta. Se nuorin on kyllä hurmaava, ja hänen takiaan näidenkin osuudet jaksaa katsoa mutta noin yleisesti en ymmärrä miksi heidät pidetään kaudesta toiseen tällaisessa hyvän mielen ohjelmassa.

Vierailija
1211/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin ohjelma <3

Vierailija
1212/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa ihan älyttömästi, mitä Linda ja Jani sanoi tuossa alkutunnarissa. (En oo vielä katsonut uutta niin en tiedä onko tää vielä mukana).

Muistatko meidän häät?

En mä muista!

Älkää alapeukuttako tai alapeukuttakaa vaan, mutta myös KERTOKAA, mitä ne siinä sit sanoo?

Vierailija
1213/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettikohan muumilakana-pariskunta, kun saivat pääsääntöisesti negatiivista palautetta? Harmi. Itselleni tuli niin fiksu olo, kun yrittivät luoda itsestään fiksua mielikuvaa haukkumalla muita ja pätemällä. 

Jokaisessa meissä asuu pieni muumilakana-pariskunta.

Vierailija
1214/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatko meidän häät?

En mä muista!

Kuulit oikein. Olisiko vaikka huumoria, oletko sellaisesta kuullut koskaan?

Vierailija
1215/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulainen rääkyjäperhe vie kyllä ohjelman mukavuudesta paljon pois. Muuten ihana ohjelma, mutta he voisivat karjua ihan vaan siellä kotisohvallaan ilman kameroita. Ärsyttävä vouhottaja etenkin tämä perheen isukki. Nauratti, kun eräässä jaksossa "miesflunssa" meni niin tunteisiin. Aivan raivona kiroili ja huusi! Omia suosikkejani ovat mm. Eila, Minna ja Olli.

Vierailija
1216/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkulainen rääkyjäperhe vie kyllä ohjelman mukavuudesta paljon pois. Muuten ihana ohjelma, mutta he voisivat karjua ihan vaan siellä kotisohvallaan ilman kameroita. Ärsyttävä vouhottaja etenkin tämä perheen isukki. Nauratti, kun eräässä jaksossa "miesflunssa" meni niin tunteisiin. Aivan raivona kiroili ja huusi! Omia suosikkejani ovat mm. Eila, Minna ja Olli.

Hieno kohta kun juontaja jossain myöhemmässä jaksossa sanoi jotain tyyliin "Jarin miehinen syysflunssa on viimein selätetty" tms. :D

Olen samaa mieltä, että nuo eivät kuulu tähän ohjelmaan. Toki ymmärrän, että tällaiset kiukkuiset salaliittoteoreetikot aiheuttaa keskustelua, mutta sekin on täydessä ristiriidassa ohjelman muun yleisilmeen kanssa.

Vierailija
1217/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun perhe kuvaa oikein hienosti suomalaista WT-perhettä, joka ei tajua olevansa WT-perhe. Yritetään olla vähän parempaa kuin ollaan, silti sivistystaso ja varsinkin sydämen sivistys jäänyt puolitiehen. Tulotaso voi olla ihan ok, mutta silti tietynlainen malli käyttäytymisessä (ja vaatetuksessa) paljastaa, ettei tässä mistään kulttuurikodista olla. Enkä siis itsekään kulttuurikodista ole, mutta tietynlaiset käytöstavat omat vanhempani ovat minulle opettaneet, vaikka ihan duunareita ovatkin. On käsketty lukemaan, muutakin kuin koulukirjoja, eivätkä harrastukset liittyneet vain urheiluun. 

Perheen lapset ovat suloisia, toivottavasti eivät kasva samanlaisiksi kuin vanhempansa: kiroileviksi ja vihamielisiksi. 

Vierailija
1218/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa myös, että tänä somen kulta-aikana hymiöt kertovat paljon. Selasin Facebookissa Sohvisten kuvia ja kenenkään muun perheen/kaveriporukan/what so ever kohdalla ei ollut tätä punaista vihaista tunnehymiötä, kuin näiden äkäisten turkulaisten. 😂 Ehkäpä tuotanto voisi katsojilta hieman kysellä suosikkeja?

Vierailija
1219/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Paavo. :'( Paavo oli mun lemppari.

Ja Soile oli taas tehnyt jotain ihanan näköistä marjapiirakkaa!

Tykkään kaikista, ihana ohjelma! <3

Ainoa miinus että se 45min menee aivan liian nopeasti, saisiko tästä vaikka kaksituntisen? :D

Vierailija
1220/7872 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa myös, että tänä somen kulta-aikana hymiöt kertovat paljon. Selasin Facebookissa Sohvisten kuvia ja kenenkään muun perheen/kaveriporukan/what so ever kohdalla ei ollut tätä punaista vihaista tunnehymiötä, kuin näiden äkäisten turkulaisten. 😂 Ehkäpä tuotanto voisi katsojilta hieman kysellä suosikkeja?

Ei se mikään x-factor ole, että äänestetään jatkoon menijät. Idea on että päästään kurkistamaan kaikenlaisten ihmisten olohuoneisiin, ja mahtavaa että mukana on erilaisia tyyppejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä