Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7956)

Vierailija
7941/7955 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassa on muitakin pitkään yhdessä olleita pareja, mutta ei noilla muilla ole yhtään tuollainen meininki.

Kaikki pariskunnathan elää just samalla lailla - pl. nää rovaniemeläiset? 

Eiköhän joka parilla ole niitä omia sisäpiirijuttujansa, omat toimintatavat jotka on ookoo, ei kellekään kuulu ellei jompikumpi siitä kärsi. Meillä esim on yks ystävä joka aina kauhistelee kun me riidellään niin paljon ja me ihan että "mitä"?, eihän me riidellä, on tapana vaan tuoda omat mielipiteet julki ehkä vähän painokkaammin. 

Vierailija
7942/7955 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Heli ja äiti laitettiin katsomaan 99 valittua, he eivät sovi yhtään katsojakuntaan ja sen kyllä huomasikin. Ovat muutenkin nykyisin joka jaksossa lähes joka klipissä. 

Onneksi Helsingin rouvat olivat myös kommentoimassa kyseistä ohjelmaa, ovat sivistyneitä ja tuo ohjelma sopi heille loistavasti. 

Hyvähän se on että potut katsovat ja kommentoivat ohjelmia joita normaalisti eivät katsoisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7943/7955 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikon jakso on kauden viimeinen. Ehkä tämäkin ohjelma olisi jo aika lopettaa.

Tällainen tuli silmille FB fiidissä

"Tiedotus kotisohville

Ensi kevään potut pitävät taukoa telkkarista. Akuuttiin perunavajeeseen on kuitenkin luvassa varsinaista herkkua: Sohvaperunoiden somessa päästään nautiskelemaan mm. aiempien kausien parhailla paloilla sekä Sohvis-tuotearvonnoilla.

Uusia Sohvis-jaksoja nähdään taas ensi syksynä! Ja Areenasta löytyy tietysti aiempia kausia ikävää helpottamaan"

Mun puolesta sais jatkua, kun mua ainakaan kukaan ei pakota katsomaan... kuten kai ei yleensäkään ketään? Kauhee riita perjantai-iltaan, "nyt saatana katsot sohvaperunat tai tulee pataan"?

Vierailija
7944/7955 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi seuraavalle kaudelle laittaa kaikki sohvikset vaihtoon. En ymmärrä, miten osa noista on pidetty mukana jo ties kuinka monta vuotta.

Vierailija
7945/7955 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä!? Siis oikeastiko Sohvikset jäävät koko kevääksi tauolle?!

Miksi ja miten ihmeessä?! Mä olen ymmärtänyt, että tämä on yksi YLE:n suosituimmista ohjelmista. Ja suhteellisen helppo tehdä - siis tarkoitan, että ihmiset on valmiina ja sitten vain kamerat paikalle. Ei ole käsikirjoitusta tai kuukausien kuvaussessioita kuten tavallisissa tv-sarjoissa.

Mulle Sohvaperunat on ollut vuosia suosikki ja hyvänmielen ohjelma ja erityisesti viikonlopun tärkeä aloitus, on todella harmi, jos loppuu. 

Vierailija
7946/7955 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä!? Siis oikeastiko Sohvikset jäävät koko kevääksi tauolle?!

Miksi ja miten ihmeessä?! Mä olen ymmärtänyt, että tämä on yksi YLE:n suosituimmista ohjelmista. Ja suhteellisen helppo tehdä - siis tarkoitan, että ihmiset on valmiina ja sitten vain kamerat paikalle. Ei ole käsikirjoitusta tai kuukausien kuvaussessioita kuten tavallisissa tv-sarjoissa.

Mulle Sohvaperunat on ollut vuosia suosikki ja hyvänmielen ohjelma ja erityisesti viikonlopun tärkeä aloitus, on todella harmi, jos loppuu. 

Sanotaanhan tuossa että ens syksynä sitten taas. 

Vierailija
7947/7955 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ne kaksi uutta miestä on etukäteen miettineet mistä puhutaan, toinen esittää kysymyksen jota toinen sitten pohtii. Siis vaikuttaa niin teennäiseltä se heidän jutustelu. 

Jani ja Simo on mun suosikit kaudesta toiseen.

Onneksi se isompi ei enää vedä ihan niin pahaa moottorisahanaurua mitä aiemmin. Ihan hyvää läppää keskenään heittävät

Jani ja Simo on best. Ne toiset muka hauskat ja muka itsekriittiset riihimäkeläismuijat vois mennä vaihtoon.

Vierailija
7948/7955 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ne kaksi uutta miestä on etukäteen miettineet mistä puhutaan, toinen esittää kysymyksen jota toinen sitten pohtii. Siis vaikuttaa niin teennäiseltä se heidän jutustelu. 

Jani ja Simo on mun suosikit kaudesta toiseen.

Onneksi se isompi ei enää vedä ihan niin pahaa moottorisahanaurua mitä aiemmin. Ihan hyvää läppää keskenään heittävät

Jani ja Simo on best. Ne toiset muka hauskat ja muka itsekriittiset riihimäkeläismuijat vois mennä vaihtoon.

Kyllä! Samoin se taksihomo ja rääkyvä punatukkainen frendinsä. Mici ja Maicci, aika ajanut ohi.  Tanja ja Sannis, ei oikein irtoa järkevää juttua ampiainen pampiainen lauluja vaan. Sari ja Marjo, nolot juttunsa aiheuttaa myötähäpeää.

Vierailija
7949/7955 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi seuraavalle kaudelle laittaa kaikki sohvikset vaihtoon. En ymmärrä, miten osa noista on pidetty mukana jo ties kuinka monta vuotta.

Tämä. Pieni hengähdystauko sarjalle ja seuraava kausi täysin uudella porukalla, olisko? Osa nykyisistä on ollut alusta lähtien tylsiä, osa pitkään olleista oli ehkä alkuun hauskoja, mutta nykyään jo niin nähtyjä.

Vierailija
7950/7955 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klipistä päätellen huomisessa jaksossa kaikilla on sitten hirveästi kaikkea mahdollista joulukrääsää.

Vierailija
7951/7955 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Pieni hengähdystauko sarjalle ja seuraava kausi täysin uudella porukalla, olisko? Osa nykyisistä on ollut alusta lähtien tylsiä, osa pitkään olleista oli ehkä alkuun hauskoja, mutta nykyään jo niin nähtyjä.

Ois tosiaan kiva, kun kaikki Sohvikset uusittais. Nämä tämän kauden Taneli ja sen kaveri ei kyllä tuonut mitään lisää. Eli paremmin seulottais, että tulisi hyviä tyyppejä. Nytkin on monta paria joista toinen vaan ynisee. Ei sellaisia enää.

Vierailija
7952/7955 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan vähän erikoinen, mutta mun mielestä sarjassa on tosi onnistunut casting. Sopivasti eri ikäisiä ja eri oloisia tyyppejä. Sari ja Marjo on suosikkeja, kuten myös Hämeenlinnan sähkömiehet, Simo ja Jani, Raija ja Jukka, ja muutkin vanhemmat pariskunnat on tosi hauskoja... Ja Julian ja Veeran kuiva sarkastinen huumori best! 

Ainoa, keihin en aivan ole ihastunut, on Riku ja Annika, ja nämä uudet Taneli ja Tommi - heistä tulee fiilis, että esittävät. Varsinkin Rikulla ja Annikalla aina hirveä show päällä, raskasta kuunnella huutamista.

Vierailija
7953/7955 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Heli ja äiti laitettiin katsomaan 99 valittua, he eivät sovi yhtään katsojakuntaan ja sen kyllä huomasikin. Ovat muutenkin nykyisin joka jaksossa lähes joka klipissä. 

Onneksi Helsingin rouvat olivat myös kommentoimassa kyseistä ohjelmaa, ovat sivistyneitä ja tuo ohjelma sopi heille loistavasti. 

Hyvähän se on että potut katsovat ja kommentoivat ohjelmia joita normaalisti eivät katsoisi. 

Eihän tuo nyt mitään. Ohjelman historian moka on ollut kun ukkiskerho laitettiin katsomaan muodonmuutosohjelmaa, jossa oli kohta, jossa keski-ikäiselle naiselle etsiin sopivia rintaliivejä asiantuntijan avustuksella ja jossa näytettiin sitten tuota naista eri rintaliiveissä. Asiantuntija myös kertoi, miksi rintaliivit eivät sopi tuolle naiselle. Se ukkiskerho parhaimmassa kunnossa ollut katsoi tuota melkein jo kuola valuen silmät suurentuneena.

Pahin tai siis tähän sopimattomin katsottavana ollut ohjelma on ollut joku aikuisviihteen tekemisestä kertova Ina Mikkolan ohjelma. Tuota katsoivat ainakin Iiris ja Monna, jotka korkeasta iästään huolimatta sopivat tuota katsomaan. 

Vierailija
7954/7955 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kaikkein uusimmista porukoista saa vaan sellaisen vaikutelman, että elävät tässä ns. vanhojen pitkään mukana olleiden parien siivillä ja nauttivat ja hyötyvät menestyksestä, jota eivät ole itse luoneet ja ansainneet. Nämä uusimmat porukat ovat myös jotenkin liian tietoisia siitä, miten tässä ohjelmassa pitää olla ja mitä tehdä. Tietysti ovat vanhoja jaksoja katselleet ennen kun ovat itse lähteneet mukaan. Vanhimmat yhä mukana olevat porukat ovat kuitenkin tehneet kaiken työn ja luoneet ohjelman saaman näkyvyyden, huomion ja menestyksen. Porukat eivät ole tasa-arvoisessa asemassa ja uusimmat porukat saaneet liikaa muiden siivillä ns. ilmaiseksi. Jatkossa ohjelmaa pitäisikin rajusti muuttaa ja ottaa mukaan vain uusia porukoita.

Vierailija
7955/7955 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taneli ja Tommi yrittävät selvästi matkia Juhania ja Oskua, vaikka ovat selvästi Juhania ja Oskua nuorempia ja tiedostavampia. Sitä paitsi Juha ja Markus ovat jo eräänlainen uusi versio Juhanista ja Oskusta ja onnistuvat tässä wannabe-touhussa paljon paremmin.

Vierailija
7956/7955 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei jaksa muistaa, että kenellä porukoista näkyi ensimmäisenä kotieläimiä. Kuitenkin kun muutkin porukat tajusivat, että tuolla saa lisää positiivista huomiota ja sympatiaa niin tyyliin kaikki muutkin alkoivat pikkuhiljaa yhä suuremmissa määrin ottamaan kotieläimiään mukaan ruutuun eli matkimaan. Alkaa myös vaikuttamaan, että jos itsellä ei ole kotieläimiä ruudussa esitettäväksi niin lainataan sitten vaikka naapurilta, sukulaiselta tai ystävältä ruudussa esiteltäväksi, jotta ei jäädä muita huonommaksi ja pahimmillaan leimaannuta joksikin eläimiä vihaavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän