Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klooniperheen äiti oli mummoutunut tosi paljon.
Olihan sille tullut vähän ikää lisää mutta nyt sanoi sentään jonkun sanan niinkuin perheen isäkin. Hauskaa, kun ne vieläkin istui niin tiiviisti siinä sohvalla. Yksi tytär "joutui" istumaan lattialla. Lapset taitavat asua jo muualla.
Lattialla se yksi tytöistä on istunut alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai klooniperhe tee paluuta. 5 henkilöä kuvassa niinku olis heidän perhe.
Kyllä tekee. Vaikea uskoa, että kuuluisi rakastetuimpien pottujen joukkoon joita katsojat kaivanneet. Minusta juhlakaudelle kuuluisi vain sohvaperunalegendat.
Valitettavasti tämä on yksi sarjan huonoimmista porukoista ja äärimmäisen kiusallista katsottavaa.Näin on, kiusallista todellakin. En muista niiden vanhempien puhuneen juurikaan mitään koko aikana?
Eilen oli outo poikkeus, kun äiti oli äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Jani & Linda pariskunnan miehestä oli tullut harmaapäinen pappa. Ei hän varmaan iältään ole vielä viittäkymmentäkään. Varmaan joutuu tekemään paljon töitä ja ison talon velat valvottavat öisin. Kyllä siinä kurimuksessa harmaantuisi yksi jos toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jani & Linda pariskunnan miehestä oli tullut harmaapäinen pappa. Ei hän varmaan iältään ole vielä viittäkymmentäkään. Varmaan joutuu tekemään paljon töitä ja ison talon velat valvottavat öisin. Kyllä siinä kurimuksessa harmaantuisi yksi jos toinenkin.
Ei harmaantumiseen tarvita minkäänlaista kurimusta. Se on geeneissä. Itse olin harmaantunut jo 45-vuotiaana, kuten koko sukuni aiemmin.
Luulin ettei ketään voi moinen formaatti kiinnostaa😂
Nauratti se turkulaisen perheen pojan ilme, kun äiti selitti Iholla-ohjelman idean 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harmaantumiseen tarvita minkäänlaista kurimusta. Se on geeneissä. Itse olin harmaantunut jo 45-vuotiaana, kuten koko sukuni aiemmin.
Esimerkiksi luonnostaan tummahiuksiset usein harmaantuvat vanhetessaan mutta hienon rouvan puoliso on ihan selvästi kanta suomalainen. Hän on varmaankin harmaantunut raskaasta elämän vaiheesta. Silmät näytti myös väsähtäneeltä.
Nyt oli kyllä niin outo look Kajaanin sinitukalla että huh huh. Oliko siis tarkoituksella ne korvat töröttämässä sieltä tukan keskeltä. Vaikka värikäs tukka on kiva niin vähän tyylitajuakin voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä niin outo look Kajaanin sinitukalla että huh huh. Oliko siis tarkoituksella ne korvat töröttämässä sieltä tukan keskeltä. Vaikka värikäs tukka on kiva niin vähän tyylitajuakin voisi olla.
On kyllä outo ilmestys koko eukko. Ei kait tuo sininen väri enää hetkauta edes Kajaanissa? Vanha juttu jo.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti se turkulaisen perheen pojan ilme, kun äiti selitti Iholla-ohjelman idean 😂
En huomannut tuollaista. Äitihän puhui pullista ja milloin niitä kuuluu syödä..?
Kyllä niin lämmitti nähdä taas tämän perheen hienot, 3, tyttäret. Komeita ovat. Eikä äiti ainakaan mitenkään vanha vielä ole. Ihan tytärten tasoa.
"Iltsukkapaltsukkaa suukkuluukkuun". :-D
Sähkömiehet, oululaiset mummot ja ne kaksi keski-ikäistä naista joilla hiusväri muuttuu usein ja pitävät usein jotain disneypaitoja on mun suosikkeja.
Kalju mies ja punatukkainen tyttö esittävät, hirveä show päällä. En tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti, kun katsoivat telkusta sitä Borgin ohjelmaa tyrkyistä. Etenkin tämä kaljupää ja hänen punapäinen siskonsa ovat itsekin täydellisiä tyrkkyjä ja koko ajan esitystä, esitystä. Ei lainkaan luonnollista olemista ja kommentteja. Eli tyrkkyjä koko porukka, pahimmat nämä kaksi.
Siskonsa? Mä olen aina luullut, että ne on kaveruksia. Ei mitään samaa näköä ainakaan ole.
Olet oikeassa. Tarkistin asian ja ovat kavereita. Anteeksi. Päättelin tuon sisaruuden jostain mitä sanoivat; olisiko ollut niin, että tämä nainen puhutteli miestä veljekseen tms.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niin lämmitti nähdä taas tämän perheen hienot, 3, tyttäret. Komeita ovat. Eikä äiti ainakaan mitenkään vanha vielä ole. Ihan tytärten tasoa.
Tyttäristä ja äidistä käytetään ilmaisua kaunis, pojista ja ja isästä komea!
Vierailija kirjoitti:
"Iltsukkapaltsukkaa suukkuluukkuun". :-D
Toi oli kyllä hauska lopetus. Iltsukkapaltsukan olin kuullut mutta siihen vielä lisäksi tuo suukkuluukku. Huhhuh :)
Vierailija kirjoitti:
Sähkömiehet, oululaiset mummot ja ne kaksi keski-ikäistä naista joilla hiusväri muuttuu usein ja pitävät usein jotain disneypaitoja on mun suosikkeja.
Kalju mies ja punatukkainen tyttö esittävät, hirveä show päällä. En tykkää.
Kaikillahan tuossa ohjelmassa on hirveä "show" päällä. Ei yhtään luonnollista ihmistä ole ollut sitten muutaman alkukauden jälkeen. Sen jälkeen kaikki ovat olleet kuin näyttlijöitä ilman luonnollisuutta.
Mun mielestä se punapää on hauska, rempseä. Sellanen jos nainen kuvailee olevansa Pikku-Myy niin hän olisi hyvä esimerkki. Down-pariskunnalle tsempit myös, ilmeisesti asuvat kahdestaan? Ja pärjäävät hyvin elämässään.
En tiedä onko eläinrakkautta hankkia sairaaksi jalostettuja koiria mitä ruudussa on näkynyt mutta toivon että kilpikonnalla on oikeasti paremmat olot kuin mitä telkkarin välityksellä saa. Ja niillä koirilla ainakin luulisi olevan varmasti hyvä koti noin muuten. Monet eivät vaan ehkä ajattele että akvaario/terraarioeläin kaipaisi jotain muutakin kuin sen pienen lasikoppinsa. Tiedä sitten.