Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani puolusteli Kasmiria Twitteriä. En tiedä tykkäänkö hänestä enää.
Missä?
Twit-te-ris-sä. Omalla tilillään.
Ei siellä kyllä mitään merkittävää puolustelua ollut, kunhan vain ihmetteli miksi mm. Kasmiria lynkataan enemmän kuin pääsyyllistä. Ja sanoi, ettei voida tietää onko vaikka Kasmir sanonut Axulle että not cool. Tosin vähän sinisilmäinen ajattelutapahan tuo on.
Jes, ihanaa, tänään Sohvis-päivä! Toivottavasti Jari ja Sannakin taas mukana.
Pikkupoika Jorma Uotisesta: Onks toi Kekkonen :D
"Onks toi Kekkonen?" <3 wt-perheen kuopus on ihana!
Voisko kevään finaalijaksossa Sohvaperunat katsoa itseään? :))
"Mä haastasin oikeuteen"
-mihin oikeuteen?
"no v*ttu Lahden oikeuteen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ukkiskerholaiset vaikuttavat tosi herttaisilta, mutta se nojatuolissa istuva herrasmies on jotenkin poikkeuksellisen lämpimän oloinen. Kuuntelee aina tosi tarkasti, mitä kaverinsa puhuvat ja tarttuu heidän juttuihinsa tietyllä tapaa kannustavasti, "joo se on just näin", "kyllä, itsekin huomannut, että...", ja telkkarin tapahtumiakin kommentoi yleensä pelkästään positiivisesti. :)
Joo se on ihana, ja mun lemppari on Paavo, se joka torkkuu aina, ja ihanasti suu auki hymyilee kaikkien jutuille.
Ja ihanaa että dalmiksella on niin ihana perhe. <3
Mun on pakko tänään leipoa porkkanakakkua, kun soilen ja jorman kakku näytti niin hyvältä :D
Soile (vai sittenkin Jorma?) on aina leiponut jotain ihanan näköistä! Sitten Soile katselee niitä leivonnaisia siinä pöydällä sillä silmällä, että joko kehtaisin maistaa tai ottaisnko vielä toisen palan? Eilen mietin, että syököhän ne ihan kahteen pekkaan sen koko porkkanakakun. Oli nimittäin aika tuhdin näköistä tavaraa!
Porkkanakakkua oli säästynyt tällekin viikolle :)
Ihan paras jakso menossa. XD
Jari &Sanna ym:t ❤
Täällä on nähtävästi vilkkaampaa keskustelua... Laitetaas siis tänne sama viesti, jonka toiseen Sohvis-keskusteluun kirjoitin:
Anteeksi jos toistan, mutta en ehdi lukea koko ketjua. Tuli vaan mieleen, että onko muut huomanneet että tämän kauden uusi "hahmo" eli Pinja (toinen niistä kahdesta naisesta, toinen Sanna?) oli juuri viimeisimmässä Suomilove-jaksossa. Mikael Saari lauloi siis Pinjalle. Kun Sohvisten uusi kausi oli alkanut ja olin juuri nähnyt tuon Suomiloven jakson, toivoin että Sohvikset laitettaisiin katsomaan Suomilovea ja tv:ssä olisi mahdollisesti pätkä Mikaelin laulusta. Nyt jälkikäteen ajatellen olisi ollut hieman erikoista, että Sohvisten henkilö olisi katsonut itseään tv:stä... :D
Noi naiskaverit, noi käpyläläisen näköiset, onkin hyvä uusi lisä! Hyvä läppää, mietin itekin sitä Studio Julmahuvia samalla hetkellä siit kenraali Störtebeckeristä!
"Vittu mä voitin ne ja ne pääs" :DD
Lammas nimeltä Päcci kahdella c:llä... Mikä hemmetin c-fanitus näillä yksillä on??
"Äiti, miltä sä näyttäisit ilman silmälaseja?"
"..... en tiiä"
Wtf :'D
heti katsottava uudestaan ja luettava nämä ja twitter viestit samalla 👍😃
Vierailija kirjoitti:
"Äiti, miltä sä näyttäisit ilman silmälaseja?"
"..... en tiiä"Wtf :'D
Siis tätä mäkin tuijotin suu auki :D Eikö lapsparka oo ikinä nähnyt äitiään ilman silmälaseja :D Ja olishan se äiti voinut ottaa tossakin ne lasit pois ja hassutella että tadaa, tältä näyttäisin! Mutta ei. Aggreäiti on myös huumorintajuton äiti.
Missä?