Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Jarnon ja Pertun dalmiksesta kyllä näkee, että pitää melkoisesti omistajistaan. :) Ihana, isännistäänkin tykkään kovasti.
Kaikki ukkiskerholaiset vaikuttavat tosi herttaisilta, mutta se nojatuolissa istuva herrasmies on jotenkin poikkeuksellisen lämpimän oloinen. Kuuntelee aina tosi tarkasti, mitä kaverinsa puhuvat ja tarttuu heidän juttuihinsa tietyllä tapaa kannustavasti, "joo se on just näin", "kyllä, itsekin huomannut, että...", ja telkkarin tapahtumiakin kommentoi yleensä pelkästään positiivisesti. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ukkiskerholaiset vaikuttavat tosi herttaisilta, mutta se nojatuolissa istuva herrasmies on jotenkin poikkeuksellisen lämpimän oloinen. Kuuntelee aina tosi tarkasti, mitä kaverinsa puhuvat ja tarttuu heidän juttuihinsa tietyllä tapaa kannustavasti, "joo se on just näin", "kyllä, itsekin huomannut, että...", ja telkkarin tapahtumiakin kommentoi yleensä pelkästään positiivisesti. :)
Joo se on ihana, ja mun lemppari on Paavo, se joka torkkuu aina, ja ihanasti suu auki hymyilee kaikkien jutuille.
Ja ihanaa että dalmiksella on niin ihana perhe.
Mun on pakko tänään leipoa porkkanakakkua, kun soilen ja jorman kakku näytti niin hyvältä :D
Ihana, lämminhenkinen hyvän mielen ohjelma! Ja mahtavaa, että myös täällä on (muutamia soraääniä lukuun ottamatta) niin positiivisia kommentteja sekä hyviä huomioita. Tulee hyvä mieli molemmista :)
Täällä meillä päin porukkaa etittiin tohon sarjaan useamman viikon, itse en viitsinyt kun herättäisin liikaa tunteita kotikatsomossa mun höpinöillä ja letkautuksilla..
Miciä ja Maikkia selvästi vähän jännittää. Perus keski-ikäinen pariskunta Oulusta. Ihanaa, että ovat niin positiivisia :)
Juhanin aivastus ja Soilen ilmeet :) Ja koska alkaa Ratsupoliisit? :¨DD
Ihana kun ukkikset ihan pokkana väittivät Strömsön sijaisevan jossain ihan muualla, kuin missä se oikeasti on :) "Kuinka paljon asukkaita Strömsössä on?" Tuntuu hassulta, kun joku kysyy noin, kun vaasalaisena tietää, että kyseessä on uimaranta, jolla sijaitsee tämä punainen rakennus, jossa ohjelmaa kuvataan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se on ihana, ja mun lemppari on Paavo, se joka torkkuu aina, ja ihanasti suu auki hymyilee kaikkien jutuille.
Ja ihanaa että dalmiksella on niin ihana perhe. <3
Mun on pakko tänään leipoa porkkanakakkua, kun soilen ja jorman kakku näytti niin hyvältä :D
Soile (vai sittenkin Jorma?) on aina leiponut jotain ihanan näköistä! Sitten Soile katselee niitä leivonnaisia siinä pöydällä sillä silmällä, että joko kehtaisin maistaa tai ottaisnko vielä toisen palan? Eilen mietin, että syököhän ne ihan kahteen pekkaan sen koko porkkanakakun. Oli nimittäin aika tuhdin näköistä tavaraa!
^Minäkin seurasin koko ajan että eikö ne meinaa ollenkaan syödä sitä kakkua. :D Tosin meillä menisi ihan helposti kahteen pekkaan tuollainen, eihän sitä montaa palaa ollut.
Oskuhan voisi osallistua itsekin johonkin remppaohjelmaan. Taitaa remontoida omin kätösin (tällä hetkellä olkkaria) viime vuonna ostamaansa asuntoa. Mä ainakin katsoisin :)
Naiskatsoja kirjoitti:
Eilisessä jaksossa kirjakieltä puhuva mies myönsi olleensa koukussa Salattuihin elämiin.
Sinäkin tässä ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun ukkikset ihan pokkana väittivät Strömsön sijaisevan jossain ihan muualla, kuin missä se oikeasti on :) "Kuinka paljon asukkaita Strömsössä on?" Tuntuu hassulta, kun joku kysyy noin, kun vaasalaisena tietää, että kyseessä on uimaranta, jolla sijaitsee tämä punainen rakennus, jossa ohjelmaa kuvataan :)
On myös Raaseporin kunnassa sijaitsevan saaren nimi.
Kaksi uutta Sohvaperuna-klippiä on taas julkaistu Areenassa torstain iloksi :--)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi uutta Sohvaperuna-klippiä on taas julkaistu Areenassa torstain iloksi :--)
Kerrankin mulla oli lähes sama reaktio kuin aggre-äidillä :D
Juhani puolusteli Kasmiria Twitteriä. En tiedä tykkäänkö hänestä enää.
Vierailija kirjoitti:
Juhani puolusteli Kasmiria Twitteriä. En tiedä tykkäänkö hänestä enää.
Voi ei juhani :(
Vierailija kirjoitti:
Toisen esittelytekstistä:
Kun Sanni laulaa rakastelusta, Juhanilla sykkii muukin kuin sydän.
:'D
ihana se jarnon ja pertun koira. selvästi pitävät siitä hyvää huolta. <3 iida ja nelli oli ihania kun repesivät niille hevospoliiseille. raisaa ja sen naurua on kyllä vähän ikävä.