Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7980)

Vierailija
5741/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään Raijasta ja Jukasta ja heidän söpöstä kissastaan. 

Samoin Tom ja Robert ovat kivoja. 

Itse taas en tykkää kummastakaan parista. Tom ja Robert on jotenkin outoja olleet aina, vähän niin kuin esittäisivät tai olisivat olevinaan jotain, en tiedä.

Mulla Raija ja Jukka menettelee. Tom ja Robert leikkivät olevansa jotain hienosto-perhettä.

Tom ja Robert OVAT vähän parempaa väkeä. Arvostettuja ammattilaisia alallaan!

Millä alalla? En ihan arvosta, jos tuollainen paistaa ihmisestä läpi.

Vierailija
5742/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään Raijasta ja Jukasta ja heidän söpöstä kissastaan. 

Samoin Tom ja Robert ovat kivoja. 

Itse taas en tykkää kummastakaan parista. Tom ja Robert on jotenkin outoja olleet aina, vähän niin kuin esittäisivät tai olisivat olevinaan jotain, en tiedä.

Mulla Raija ja Jukka menettelee. Tom ja Robert leikkivät olevansa jotain hienosto-perhettä.

Tom ja Robert OVAT vähän parempaa väkeä. Arvostettuja ammattilaisia alallaan!

On ne ihan ok mutta mitä ihmettä tarkoitat paremmalla väellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli kyyneleet silmiin, kun näytettiin Laulu rakkaudelle ohjelmassa Veskun osuus. Rajattoman ja Esko Salmisen esitykset. 😔

Vierailija
5744/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:38"] [quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 21:35"] Niin rumasti taas huudetaan tolle pienelle pojalle :(

Samaa katsoin. Minkä takia joka kerta vain sivuuttavat tuon pojan kyselyt ja sanomiset. "Hysss, nyt kuunnellaan". Muutenkin minä olen ihmetellyt, että koko perhe vaan katsoo aivottominatelkkaria sohvalla.Tuo pieninselvästi kaipaa jotain puuhaa eikä pelkkää möllötystä.Ja niinhän se pitäisi ollakin. Isommat lapset on näköjään jo oppinu sohvalla makaamisen taidon. Tiedän, että tämä on vain pintaraapaisu ja voin olla ihan hakoteillä. Toivon niin. Niin, onhan se ihan kauheeta, että ÄITI haluaa istua sohvalla ja katsoa telkkaria. Kyllä pitäisi olla keksimässä lapsille jotain kehittävää tekemistä ja vastailemassa herkeämättä lasten loputtomiin kysymyksiin. Hyi, ettäs kehtaa yrittää hetken rentoutua mokoma äiti-ihminen!

Minä äiti-ihminen se kirjoitin tuon kritisoivan viestin. Itsekin haluan ehdottomasti katsoa tv-ohjelmat rauhassa, mutta siihen on helppo ratkaisu: touhua lapsen kanssa päivällä ja uni tuli ilman taistelua. Sen jälkeen on hyvin aikaa katsella omia ohjelmia. En tunne tarvetta istua tv:n ääressä 5 tuntia illassa, 22-24 on enemmän kuin tarpeeksi.

Mistä tiedät, ettei lasten kanssa touhuta? Näet vain nuo tv-hetket. Et voi niiden perusteella päätellä mitään ajankäytöstä.

Vierailija
5745/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuli kyyneleet silmiin, kun näytettiin Laulu rakkaudelle ohjelmassa Veskun osuus. Rajattoman ja Esko Salmisen esitykset. 😔

Joo, vaikka ohjelma on mielestäni vaivaannuttava, tuo oli hieno kohtaus.

Vierailija
5746/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuure Kilpeläinen ja Manuela oli just niitä ihan hirveen noloja. Asuvat ja elävät yhdessä ja silti pitää tulla telkkariin hoilaamaan jotain ylistyslaulua. Loirin hetki oli oikeasti koskettava.

Vierailija
5747/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ne h0mppelit ja niiden naamoja nuolevat koirat??

Jaa, minua ei onneksi ärsytä ollenkaan.

Aina kiva, kun ne ilmestyy koirineen ruutuun :)

Vierailija
5748/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on joskus ohjelmassa vilahdellut suuri, mutta söpö, napolinmastiffi? 

Vierailija
5749/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa Astassa ja Katariinassa kaikkia risoo? En oo jostain syystä huomannut mitään erikoista :D

Vierailija
5750/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on joskus ohjelmassa vilahdellut suuri, mutta söpö, napolinmastiffi? 

Tanjan ja Sanniksen porukkaa kai, en muista onko ihan viime aikoina näkynyt.

Vierailija
5751/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se perhe missä oli monta tyttöä ei ole enää mukana

Vierailija
5752/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuure Kilpeläinen ja Manuela oli just niitä ihan hirveen noloja. Asuvat ja elävät yhdessä ja silti pitää tulla telkkariin hoilaamaan jotain ylistyslaulua. Loirin hetki oli oikeasti koskettava.

Manun esikuva ei ainakaan ole Frida Kahlo🤔

Vierailija
5753/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä noissa Astassa ja Katariinassa kaikkia risoo? En oo jostain syystä huomannut mitään erikoista :D

Hirveän teennäisiä, mukafiksuja.

Vierailija
5754/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ne h0mppelit ja niiden naamoja nuolevat koirat??

Minua taas ei yhtään, yhdet lemppareistani. Ne koirathan on ihania ja hyvin hoidettu.

Vierailija
5755/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asta ja Katariina kaksikon tummahiuksinen (en tiedä kumpi on kumpi), oli aika hauska, kun kommentoi Suomen kaunein koti ohjelmaa. "Aah. Makuuhuone. Nyt ymmärrän tuon sängyn merkityksen".

Vierailija
5756/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pieni Hulda-vauva vilahti. Kuinkahan nuoria hänen vanhemmat oikein ovat? Varsinkin äiti näyttää hyvin nuorelta. Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi.

Vierailija
5757/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Riihimäen kaksikkoa vaivaa? Ovat lähes puhumatta nykyisin ja jos jotain sanovat niin sen verran hiljaa, ettei meinaa kuulla. Niillä oli ennen niin hyvät jutut.

Vierailija
5758/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitä Rovaniemen paria vaivaa? Se nainen ei pystynyt olemaan hermostumatta enää edes telkkarissa. Mimmoinenhan mekkala siellä muulloin on? Vaikka olisikin pitkä suhde voi sitä toista ihmistä silti kohdella hyvinkin.

Vierailija
5759/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä Rovaniemen paria vaivaa? Se nainen ei pystynyt olemaan hermostumatta enää edes telkkarissa. Mimmoinenhan mekkala siellä muulloin on? Vaikka olisikin pitkä suhde voi sitä toista ihmistä silti kohdella hyvinkin.

Eikös toi Soilen  mies ole polliisi?

Vierailija
5760/7980 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös toi Soilen  mies ole polliisi?

Näin olen joskus kuullut. Miten se vaikuttaa rouvan kiukutteluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi