Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7980)
Vierailija kirjoitti:
Ei ristus, just katsoin edellisen jakson, nuo Asta ja Katariina on niin typeriä ja teennäisiä.
Samaa mieltä. Melkein syy lopettaa ohjelman katsominen heidän kahden takia.
Minusta se ruskettuneempi turkkilaistaustainen työ on mahdottoman söpö.
On kyllä jotain niin suomalaista, että vaaditaan naisia pesemään meikit pois tv-kuvauksiin. Vai että saunapuhtaana täytyisi olla, voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jotain niin suomalaista, että vaaditaan naisia pesemään meikit pois tv-kuvauksiin. Vai että saunapuhtaana täytyisi olla, voi luoja.
Tuossahan sotkeutuu jo sohvatyynyt ja torkkupeitot meikkivoiteisiin ja puuteriin, kun ei nauhoituksen takia kehtaa pestä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää ollenkaan Sannasta ja Pinjasta. Ovat negatiivisia ja ilveilevät ikävästi ohjelmissa esiintyville. Nauravat ja kaakattavat ohjelmien kustannuksella. Ovat olevinaan vitsikkäitä.
Kaikista muista tykkään. Jorma on lempparityyppi.Näistä just näkee että ovat olleet pitkään ystäviä, eikä tarvitse esittää mitään, vaan voi päästää ilmoille tyhmimmätkin jutut, ja laulaa kun laulattaa. Nauravat usein myös itselleen.
Nää on ihan kuin minä ja mun nuoruuden opiskeluaikojen kämppis. Vaikka ei nähdä usein niin tavatessa ollaan heti kuin joskus nuorena.
Mä myös tykkään Sannasta ja Pinjasta. Tanja & Sannis ja Iris & Monna ovat myös suosikkejani. Heillä on jotenkin keskenään niin välitön tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tässä ohjelmassa on ihmeellisintä ja samalla tietty ihan kiitettävää, että nämä ihmiset pystyvät näyttelemään ihan vapautuneita ja aitoja oleiluhetkiä. Mä kun uskon ettei kukaan pysty olemaan ihan aito itsensä silloin kun tietää että kamera kuvaa ja puhekin jää talteen. Täytyy siis pystyä näyttelemään ja siinä nää on ihan hyviä. Tosin sitten semmoista esittelyä tulee joillekin liikaa.
Eikä kukaan istu sellaisessa meikissä kotonaan kuin sen ison valkoisen talon emäntä.
Hän on kyllä vain ihan oma itsensä. Jos normaalistikin meikkaa, niin miksi ihmeessä se meikki pitäisi pestä pois, kun telkkarikamerat saapuu paikalle?
Tuota meikkaamista voisin kommentoida sen verran, että joku vuosi sitten Englannissa käydessäni katsoin yhden jakson sikäläistä versiota ja kaikki (myös miehet) oli maskeerattu aivan luonnottoman näköisiksi. Todennäköisesti samaan tapaan kuin studiokuvauksia varten maskeerataan sen studiovalaistuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan sotkeutuu jo sohvatyynyt ja torkkupeitot meikkivoiteisiin ja puuteriin, kun ei nauhoituksen takia kehtaa pestä itseään.
Meneekö nyt vähän överiksi :D Kenellä muka suttaantuu kotona tavaraa siksi, että on meikkiä. Ja jos joku torkkupeitto likaantuu, se on aika yksinkertaista pestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö nyt vähän överiksi :D Kenellä muka suttaantuu kotona tavaraa siksi, että on meikkiä. Ja jos joku torkkupeitto likaantuu, se on aika yksinkertaista pestä...
Nuorena suttaantui joskus tyynyliinat viikonloppuisin, kun tuli jurrissa himaan eikä jaksanut pestä meikkejä.🤭
Yksi asia vaan ärsyttää. Kun tämä dalmatiaiskaverien oikeanpuoleinen, jolla tukkaa enemmän, nostaa sen käden naaman eteen vähän kuin laataksi.
Muuten hyvä, paitsi että ne Rmäen kaverit vain nauraa räkättävät liikaa.
Mutta kyllä loppujen lopuksi niitä Ranuan naisia tässä vähän kaipaa. Vaikka on kyllä ne kaksi tummaa tyttöä, ihan ok.
Vähän liikaa jengiä nykyään. Ei ehdi näyttää ketään oikein kunnolla.
Iiriksen jalka näytti yllättävän isolta, kun nosti jalan pöydälle
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia vaan ärsyttää. Kun tämä dalmatiaiskaverien oikeanpuoleinen, jolla tukkaa enemmän, nostaa sen käden naaman eteen vähän kuin laataksi.
Muuten hyvä, paitsi että ne Rmäen kaverit vain nauraa räkättävät liikaa.
Suosittelen ärsyyntymään ihan jostain muusta, kuin sinulle tuntemattoman ihmisen käden nostoista. Muuten tulet ärsyyntymään elämässäsi paljon.
Onko siellä valkoihoisia enää? Jossain vaiheessa enimmäkseen vähemmistöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ristus, just katsoin edellisen jakson, nuo Asta ja Katariina on niin typeriä ja teennäisiä.
Samaa mieltä. Melkein syy lopettaa ohjelman katsominen heidän kahden takia.
Se vaalea huutaja on niistä rasittava
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä asta & katariina -vihaa! Minusta ihan kivoja. Se toinen naispari on kyllä aivan turha, se jossa toisella lyhyt sininen tukka ja toinen "normaali" :D
Tulin vain päivittämään tätä taannoista kommenttiani, että nämä violetti- ja normaalitukkainen on nykyään enemmän jees! Tuli tämänhetkistä jaksoa katsoessa paha mieli tästä kommentista niin piti tulla korjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään Raijasta ja Jukasta ja heidän söpöstä kissastaan.
Samoin Tom ja Robert ovat kivoja.
Itse taas en tykkää kummastakaan parista. Tom ja Robert on jotenkin outoja olleet aina, vähän niin kuin esittäisivät tai olisivat olevinaan jotain, en tiedä.
Mulla Raija ja Jukka menettelee. Tom ja Robert leikkivät olevansa jotain hienosto-perhettä.
Tom ja Robert OVAT vähän parempaa väkeä. Arvostettuja ammattilaisia alallaan!
Ärsyttää ne h0mppelit ja niiden naamoja nuolevat koirat??
En tiedä. Tää on ollut yksi lempiohjelmista ja katsonut kaikki kaudet. Nykyään tosi tylsä🙁