Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7980)
Tampereen semihevarijäbyli on jokseenkin kuumottava. Näennäisen rento ja letkeä mut aistin taustalla jotain kireyttä ja ehkä katkeruutta. Hälytyskellot pirisee.
Joku totesi sohviksissa vapun juontamasta tanssii tähtien kanssa, että kirkkovene vapun kaula-aukko , tirsk
Jorma on tuskin koskaan joutunut kotitöitä tekemään.
No comments. Parempi olla hiljaa etten sano mitä näistä tyypeistä ajattelen.
Parin perheen lapset kasvaneet kovasti . Onko oulusta se mustahiuksinen nainen perheineen niin kivan olionen perhe poikineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika ja Omar ei ilmeisesti ole enää mukana.
Nää oli nii symppikset :)
No jep :)
Vierailija kirjoitti:
Jorma on tuskin koskaan joutunut kotitöitä tekemään.
Jorma kalastaa ja marjastaa, ja mahtaako metsästääkin, tai ainakin on metsästänyt. Niillähän on ties kuinka monta arkkupakastinta. Mä olisin ilomielin keittiössä ja tekisin piirakoita jos mun mies kävisi hakemassa tuoreet ainekset.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää ollenkaan Sannasta ja Pinjasta. Ovat negatiivisia ja ilveilevät ikävästi ohjelmissa esiintyville. Nauravat ja kaakattavat ohjelmien kustannuksella. Ovat olevinaan vitsikkäitä.
Kaikista muista tykkään. Jorma on lempparityyppi.
Näistä just näkee että ovat olleet pitkään ystäviä, eikä tarvitse esittää mitään, vaan voi päästää ilmoille tyhmimmätkin jutut, ja laulaa kun laulattaa. Nauravat usein myös itselleen.
Nää on ihan kuin minä ja mun nuoruuden opiskeluaikojen kämppis. Vaikka ei nähdä usein niin tavatessa ollaan heti kuin joskus nuorena.
Aarelkaas jos joku olis eilisessä jaksossa täräyttänyt "mitä helkkarin huippumalleja?" Eiku niin ihanaa kun on rumiakin mukana.
Ukkiskerho oli comfy, joko ne kaikki on kuolleet?
Vierailija kirjoitti:
Tampereen semihevarijäbyli on jokseenkin kuumottava. Näennäisen rento ja letkeä mut aistin taustalla jotain kireyttä ja ehkä katkeruutta. Hälytyskellot pirisee.
Olen samaa mieltä, jonkunlainen takakireys hänessä on
Tatuoinitikerhon kokoontuminen.
Sen laskiaishahmon kanssa istuskelevan isä ja poika kaksikon isä on niin vilpitön ja avoin. Ja poika samanlainen, tottakai ku isänsä on kasvattanu. Tosi symppiksiä!
Mites niitten dalmatialaisten isukeista se kalju kaveri on mennyt ihan mykäksi? Miksi osallistua, jos ei saa sanaa suustaan?
Sillä Sarilla (Sari & Marjo) oli vaikeuksia ymmärtää Elämäni biisin sääntöjä.🤣
Vierailija kirjoitti:
Sen laskiaishahmon kanssa istuskelevan isä ja poika kaksikon isä on niin vilpitön ja avoin. Ja poika samanlainen, tottakai ku isänsä on kasvattanu. Tosi symppiksiä!
Kiva että ovat nyt olleet enemmän esillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, jonkunlainen takakireys hänessä on
Joskus hänellä oli tosi lennokkaat jutut, mutta on jotenkin hiljentynyt nyt viime aikoina.
Minä tykkään Raijasta ja Jukasta ja heidän söpöstä kissastaan.
Samoin Tom ja Robert ovat kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään Raijasta ja Jukasta ja heidän söpöstä kissastaan.
Samoin Tom ja Robert ovat kivoja.
Raijan ja Jukan kissa on ihana.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4806371/sohvaperunat-2022
Tuolla uusi keskustelupalsta tälle kaudelle.😊