Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7980)
Simo ja Jani on ihan parhaita. Mä nauran aina niiden hyville huomiolle ja heitoilleen. Huomaa, että ovat fiksuja verbaalikkoja. Jani pyysi viimeksi piispaa 😁
Onko Riihimäen hoikemmalla miehellä ennen ollut Z kirjain vasemmassa kädessä kellon vieressä?
Huomasin kun katsoivat sitä Julkkis ohjelmaa jossa kuorittiin peunoita.
Onko ollut ennen? Onko viittaus Venäjän sotaan? Mielestäni se oli musta Z kirjain.
Santeri asuu Tampereella, mut murteesta päätellen kotoisin muualta. Tietääkö kukaan mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Aamos on ihana. Rento ja hauskoja heittoja. Onko se mies Ville(?) hänen oikea isänsä? Pisti korvaan kun Aamos puhutteli häntä etunimellä eikä iskänä.
--
Omarista oikeen huokuu herttaisuus ja iloisuus mutta mikään penaalin terävin kynä ei ole.
Ville ei ole Aamoksen isä.
Eli tuolla pariskunnalla ei ole yhteisiä lapsiako? Siinä perheessähän on kaksi vanhempaakin poikaa tämän nuoremman lisäksi.
En mä ole ainakaan nähnyt siinä sohvalla kuin kaksi poikaa. Isompaa ei enää ole näkynyt. Amos oli kyllä aika pieni joten on Ville pitkään ollut kuvioissa, jos ei biologinen isä olekaan.
Ihan sarjan alkuaikoina oli mukana kolmaskin poika, Arttu nimeltään.
Vierailija kirjoitti:
Hamzan ja Isabellan juttu ei kyllä lähde yhtään lentoon. Mihret sopi paljon paremmin ruutuun.
Mikä juttu tolla Hamzalla on naisten kanssa?
Onko Isabella paksuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Aamos on ihana. Rento ja hauskoja heittoja. Onko se mies Ville(?) hänen oikea isänsä? Pisti korvaan kun Aamos puhutteli häntä etunimellä eikä iskänä.
--
Omarista oikeen huokuu herttaisuus ja iloisuus mutta mikään penaalin terävin kynä ei ole.
Ville ei ole Aamoksen isä.
Eli tuolla pariskunnalla ei ole yhteisiä lapsiako? Siinä perheessähän on kaksi vanhempaakin poikaa tämän nuoremman lisäksi.
En mä ole ainakaan nähnyt siinä sohvalla kuin kaksi poikaa. Isompaa ei enää ole näkynyt. Amos oli kyllä aika pieni joten on Ville pitkään ollut kuvioissa, jos ei biologinen isä olekaan.
Ihan sarjan alkuaikoina oli mukana kolmaskin poika, Arttu nimeltään.
Vanhin taisi olla Villen poika ja 2 nuorempaa Lauran poikia.
Vierailija kirjoitti:
Soile ja Jorma olivat aluksi ihan suosikkejani mutta pitemmänpäälle muuttuivat raskaiksi. KOKO AJAN naamat norsun veellä sättivät toisiaan.
Oon sanonut ennenkin mutta sanon uudestaan. Jos inhoaisivat toisiaan niin tuskinpa hakeutuivat yhä uudelleen yhdessä televisioon. Tätä pariskuntaa varmaan yhdistää muiden asioiden lisäksi yhteinen kuivakka huumori, jota muut eivät ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soile ja Jorma olivat aluksi ihan suosikkejani mutta pitemmänpäälle muuttuivat raskaiksi. KOKO AJAN naamat norsun veellä sättivät toisiaan.
Oon sanonut ennenkin mutta sanon uudestaan. Jos inhoaisivat toisiaan niin tuskinpa hakeutuivat yhä uudelleen yhdessä televisioon. Tätä pariskuntaa varmaan yhdistää muiden asioiden lisäksi yhteinen kuivakka huumori, jota muut eivät ymmärrä.
Jormakin hymyili tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamzan ja Isabellan juttu ei kyllä lähde yhtään lentoon. Mihret sopi paljon paremmin ruutuun.
Mikä juttu tolla Hamzalla on naisten kanssa?
Onko Isabella paksuna?
Mihin Mihret jäi.
Lääppivät toisiaan.
En tiiä miks ittee ärsyttää nykyään noi Tampereen pipopäät 😅aluks oli mun lemppareita 🙄
poikkeaville tarkoitettu kukaan hetero ei paskaa katso
Voisko ne Oulun tytöt ja mummot poistaa ohjelmasta? Kaikki narisee ja ulosanti ihan yhtä tyhjän kanssa.
Dalmis koirat parhaita,tosi ihania💜
Ilmeisesti Jarno siis tunsi jonkun noista Marko Björsin ohjelman osallistujista? Jäi vähän epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ymmärretään, ihan normaalia piikittelyä parisuhteessa, nimenomaan rakkaudella, jota on kiva katsoa. Heillä on myös hyviä huomioita ja heittoja. Onhan se hauskaa, kun toinen tykkää ja toinen ei niinkään. Perheen kesken on välillä vaikea päästä kompromisseihin katseluiden suhteen, mutta olenpa minäkin sivistynyt ja katsellut vaikka Top Gearia, vaikken kyllä olisi yksin katsonut. Sitten ikävissään voi katsella sitä Top Gearia yksinkin ja miettiä, miten toinen olisi tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Voisko ne Oulun tytöt ja mummot poistaa ohjelmasta? Kaikki narisee ja ulosanti ihan yhtä tyhjän kanssa.
Minusta on kiva vaan, mitä enemmän on erilaisia ihmisiä. Yllätyin kun mummot ovatkin kuulemma vain ystäviä, eivätkä siskoksia, niin samanlaisia ovat. Tyttöjä on kiva katsella, kun itsellä on vain poikia.
ei heteroille kirjoitti:
poikkeaville tarkoitettu kukaan hetero ei paskaa katso
Suomen suosituin tv-ohjelma.
Eikö osallistujat milloinkaan katso ohjelmaa tv:stä? Viimeistään seuraavassa nauhoituksessa luulisi vähän yrittävän parantaa. Nämä Oulun huutajamuijat eivät kyllä sitä tee. Voisiko ne skipata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon salaa ihastunut Riihimäen Janiin siitä Janista ja Simosta. Älykkyys ja nörttiys on niin seksikästä. On Simoki kiva!
Oon tässä myös miettinyt... kun pitkään ajattelin että nämä on ne kaksi hauskaa kaveria, mutta nykyään oon katsellut sitä vasemman puoleista myös vähän "sillä silmällä". Hah
Pakko kirjoittaa tähän etten voi ymmärtää his joku pitää Simosta ja Janista niin paljon. Minua eivät kyllä ulkonäöllisesti miellytä, eikä kyllä heidän juttunsakaan sen puoleen. Jännä, että niin moni tykkää. Itseä mieluummin ärsyttävät.
Juha on ällö ja Markus.