Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7980)

Vierailija
4901/7980 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamzan ja Isabellan juttu ei kyllä lähde yhtään lentoon. Mihret sopi paljon paremmin ruutuun.

Hetki aina kestää kunnes olo kameroiden edessä on luonteva. Näen potentiaalia! En tiedä miksi, mutta mulle tuli Hamzan ja Mihretin yhdistelmästä jotenkin koulukiusaajamainen viba, en osaa eritellä että miksi.

Vierailija
4902/7980 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamzan ja Isabellan juttu ei kyllä lähde yhtään lentoon. Mihret sopi paljon paremmin ruutuun.

Hetki aina kestää kunnes olo kameroiden edessä on luonteva. Näen potentiaalia! En tiedä miksi, mutta mulle tuli Hamzan ja Mihretin yhdistelmästä jotenkin koulukiusaajamainen viba, en osaa eritellä että miksi.

Niillä oli ivallinen tapa katsoa asioita, siksi. Mihretillä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4903/7980 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanut jo tykkää jotenkin noista uusista vaikeannimisistä tytöistä. Vaikuttavat jotenki sulosen luonnosilta ja vilpittömiltä.

Ne on hyviä. Puheliaita ja sanavalmiita, jo heti ekasta jaksosta lähtien. Kajaanin kaksikko ei oo syttynyt vieläkään vaikka jo toista kautta mukana.

Vierailija
4904/7980 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asta ja sen kaveri käyvät kyllä jostain syystä hermoon. Tuntuu että yrittää pinnistellä vähän liikaa ollakseen hauskoja. Harvoin ovatkaan.

Pois voisi myös laittaa kaksi naista, joiden ympärillä pyörii eläimiä, mielestäni ei tuo mitään viihde-arvoa, edes nimet ei ole jäänyt mieleen.

Hamzassa on potentiaalia ja on hauska, kunhan löytäisi hyvän kaverin kanssaan katsomaan. Tällä hetkellä ei juttu luista.

Uudet tummahiuksiset tytöt ihan ok, mutta tuskin huomaisin vaikka jäisivät poiskin.

Isä ja poika ovat symppiksiä, mutta kuitenkin loppupeleissä aika tylsiä. Jostain syystä raha tuoksuu ruudun läpi.

Muut sarjassa viihdyttäviä.

Erityisesti riihimäkeläiset miehet, rokkikaverukset ja jarno/perttu ja sanna/pinja taitaa nopean ja nokkelan huumorin ja sanailun joka itseeni uppoaa.

Vierailija
4905/7980 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti Astan päteminen "blosepon" vaikutuksella...plasebo kai piti olla ;) Yrittävät molemmat olla niin älykästä/hauskaa, kumpikaan ei onnistu.

Vierailija
4906/7980 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanut jo tykkää jotenkin noista uusista vaikeannimisistä tytöistä. Vaikuttavat jotenki sulosen luonnosilta ja vilpittömiltä.

Tämä pottuyksikkö on kyllä hyvä valinta. Tykkään heistä, sopivat ohjelmaan erittäin hyvin. 

Vierailija
4907/7980 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt vasta Areenasta katsellut sarjaa. Harmi kun siellä ei ole kun 8 kaudesta eteenpäin. Lempparini:

1. Ben ja Leo!!!

2. Aamos on ihana. Rento ja hauskoja heittoja. Onko se mies Ville(?) hänen oikea isänsä? Pisti korvaan kun Aamos puhutteli häntä etunimellä eikä iskänä.

3. Perttu kumppaneineen aivan mainioita. Heidän lisäksi suosikkini on se kikkarapäinen Sanna, se Pinjan kaveri. Soile ja Jorma olivat aluksi ihan suosikkejani mutta pitemmänpäälle muuttuivat raskaiksi. KOKO AJAN naamat norsun veellä sättivät toisiaan.

Muut ovat sitten enemmän tai vähemmän makuuni mutta ainoat ketä en todellakaan voinut sietää oli ne äiti ja tytär jotka katseli ohjelmia kahdestaan. Se äiti varsinkin oli aina niin vaivaanuttava kun sanoi mukamas jotain "räväkkää" kuten, kolmen koplaa (kimppaa), na*da napsauttaa, ei saanut tyttö banaania poskeen. Ymmärrän kyllä härskitkin jutut jos ne kerrotaan hauskasti.

Oululais äiteellä ei mun mielestä ole juuri sen enempää meikkiä kun muillakaan naisilla sarjassa mutta sattuu olemaan niin hyvännäköinen ja tyylikäs että hyppää silmille. Hän tuskin huitelee kylillä ilman ehostusta niin saati sitten telkkarissa. Jokainen tyylillään.

Omarista oikeen huokuu herttaisuus ja iloisuus mutta mikään penaalin terävin kynä ei ole. Ei tiennyt kuka on Ukrainan presidentti tai Paul McCartney ja Vicky Rostia luuli Kikaksi. Nämä kolme tuli nyt ekana mieleen. Välillä tuntuu että se sen möllykkä kaverikin pistää häntä vähän halvalla tai jättää Omarin kommentit kokonaan huomioimatta.

Yllättävän viihdyttävä sarja!

Vierailija
4908/7980 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä oli ivallinen tapa katsoa asioita, siksi. Mihretillä enemmän.

Onneksi se idiootti somaliakka lähti.

Hys hys, toivotaan etteivät lukuisat  ihmisoikeusjärjetöt puutu asiaan.

Vierailija
4909/7980 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon salaa ihastunut Riihimäen Janiin siitä Janista ja Simosta. Älykkyys ja nörttiys on niin seksikästä. On Simoki kiva!

Vierailija
4910/7980 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut tätä vähän etten edes muista kaikkein nimiä.Osa minusta ihan hauskoja. Miehistä tykkään eniten Jussi-Pekkasta. Valitsisin hänet jos pitäisi valita.

Vierailija
4911/7980 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dalmatiankoirat ovat parhaita!

Vierailija
4912/7980 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Riihimäen Janista ja Simosta.

"olisivat voineet Farmille kehitellä jotain kunnon kilpailuja. Niinkuin Harry Potterisaa, merenneitojen kanssa sukeltelua ja lohikäärmeen muna piti hakea...." Kaveri kuittaa: "on sulla aika eksoottinen näkemys suomalaisesta maaseudusta!"

Niitten heitot on yleensä sellaisia, että repeän ääneen. Hyviä tyyppejä ja kieltämättä fiksuja ja hauskoja kannanottoja.

Timo Taikuri ja Simo Saatana 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
4913/7980 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toista nauratti oikein tosissaan pesulan taidepläjäys . Nauratti täälläkin .

Vierailija
4914/7980 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellaiset ihmiset on mennyt tähän ohjelmaan jotka eivät saa suutaan auki? Tällaisia on esimerkiksi ne kaksi naista joilla on jotain pieniä koiria. En muista nimiä mutta en tarkoita Sannista ja sen kaveria. Eipä ne yhdet isä ja poikakaan paljoa juttele. Se faija sanoo joskus edes jotain.

Vierailija
4915/7980 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon salaa ihastunut Riihimäen Janiin siitä Janista ja Simosta. Älykkyys ja nörttiys on niin seksikästä. On Simoki kiva!

Oon tässä myös miettinyt... kun pitkään ajattelin että nämä on ne kaksi hauskaa kaveria, mutta nykyään oon katsellut sitä vasemman puoleista myös vähän "sillä silmällä". Hah

Vierailija
4916/7980 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tässä myös miettinyt... kun pitkään ajattelin että nämä on ne kaksi hauskaa kaveria, mutta nykyään oon katsellut sitä vasemman puoleista myös vähän "sillä silmällä". Hah

Ne on letkautuksillaan ihan Sohvisten parhaimmistoa mutta eivät kyllä kolahda minuun seksuaalisesti.

Vierailija
4917/7980 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi on kumpi niistä Riihimäen miehistä, mutta se tumma, tanakampi, on todella rasittava tekonauruineen. Ei hitto soikoon, aikuinen mies hihitä joka asialle!!! Rasittava, Kertakaikkiaan!

Osa porukasta oikeinkin kivoja ja tuovat väriä, mutta myös ihan turhia.

Dalmatialaiset omistajineen ovat hauska nelikko 😄

Vierailija
4918/7980 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Aamos on ihana. Rento ja hauskoja heittoja. Onko se mies Ville(?) hänen oikea isänsä? Pisti korvaan kun Aamos puhutteli häntä etunimellä eikä iskänä.

--

Omarista oikeen huokuu herttaisuus ja iloisuus mutta mikään penaalin terävin kynä ei ole.

Ville ei ole Aamoksen isä.

Ja Omar on tietyissä asioissa ihan superfiksu, tietää usein paljon esim. Historiasta, mutta pop-kulttuuri on hänellä hukassa. Ja nyt jostain syystä Ukrainan sota.

Mutta hänestä tulee sellainen viba, että katsoo paljon dokumentteja aiheesta kuin aiheesta ja varmaan paljon muutakin, mutta ei sinänsä kiinnitä huomiota siihen kuka esim. leffassa on pääosassa tai ylipäätään kuka on kuka julkkis.

Vierailija
4919/7980 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Omarista oikeen huokuu herttaisuus ja iloisuus mutta mikään penaalin terävin kynä ei ole.

Eli tuolla pariskunnalla ei ole yhteisiä lapsiako? Siinä perheessähän on kaksi vanhempaakin poikaa tämän nuoremman lisäksi. 

Vierailija
4920/7980 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Eli tuolla pariskunnalla ei ole yhteisiä lapsiako? Siinä perheessähän on kaksi vanhempaakin poikaa tämän nuoremman lisäksi. 

En mä ole ainakaan nähnyt siinä sohvalla kuin kaksi poikaa. Isompaa ei enää ole näkynyt. Amos oli kyllä aika pieni joten on Ville pitkään ollut kuvioissa, jos ei biologinen isä olekaan.