Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7980)

Vierailija
4481/7980 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Omarin nauruhepuli 😍😅

Omaru on vilpitön ja kaverina varmaan reilu ja mukava.

Vierailija
4482/7980 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierail ija kirjoitti:

Voi ei, turkulainen perheenäiti on vetänyt naamaan täytteitä, ettei ilmeitä enää näy. Voi, miten harmi, oli ennen paljon nätimpi. 

No samaa mieltä! Miksi ihmeessä?

Ehkä se on hänen oma valintansa ja tykkää itse noin. Turhapa sitä ihmetellä kuka tykkää mistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/7980 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt jotenkin tylsäksi tämä ohjelma. Sohviksetkin tuntuu itse kyllästyneen, kun monet räpläs kännykkää ja katsoi vain puolisilmällä.

Vierailija
4484/7980 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tämä ohjelma nähty...ei kiitos enää 🍂

Vierailija
4485/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä espoolaiset pilviveikot, Omar ja Mika, on mielestäni parhaat.

Vierailija
4486/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilviveikot?

Vierailija
4487/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maicci vois jättää sen teko käkätyksen pois.

Ei hyvä

Vierailija
4488/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilviveikot?

No näkeehän tuon nyt kilometrin päähän.

Vierailija
4489/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemen vanhempi pari paras varsinki se naispuolinen

Vierailija
4490/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt joutuu kyllä sen sanomaan, että jos ei mitään muuta elämässä ole, kuin tuon ohjelman katsominen, niin parei on vetää itsensä kaulakiikkuun! Voiko enää typerempää ohjelmaa olla? Katsomme, kun jotkut "nevehöödit noubadit" katsoo TV:tä... Voi hyvä luoja sentäs... Luulisin, että viihtyisin paremmin katsomalla maaliseinän kuivumista... No, onneksi TV.n ohjelmatarjont on ollut pitkään jo sellaista, että mitään en sieltä juuri enää katso. Ostopalveluissa ja jopa youtubessa on paljon parempaa sisältöä. Osin aivan ilmaiseksi mutta sillä ei ole enää merkitystä sillä YLE-vero on pakollinen kaikille...

Luuletko tosiaan ettei tätä katsovilla ihmisillä ole elämässään mitään muuta? :D

Vierailija
4491/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotenkin ottaa silmään, kun niillä kahdella ihan mukavalla mummelilla on ihan samanväriset värjätyt hiukset. 

Vierailija
4492/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, nyt joutuu kyllä sen sanomaan, että jos ei mitään muuta elämässä ole, kuin tuon ohjelman katsominen, niin parei on vetää itsensä kaulakiikkuun! Voiko enää typerempää ohjelmaa olla? Katsomme, kun jotkut "nevehöödit noubadit" katsoo TV:tä... Voi hyvä luoja sentäs... Luulisin, että viihtyisin paremmin katsomalla maaliseinän kuivumista... No, onneksi TV.n ohjelmatarjont on ollut pitkään jo sellaista, että mitään en sieltä juuri enää katso. Ostopalveluissa ja jopa youtubessa on paljon parempaa sisältöä. Osin aivan ilmaiseksi mutta sillä ei ole enää merkitystä sillä YLE-vero on pakollinen kaikille...

Luuletko tosiaan ettei tätä katsovilla ihmisillä ole elämässään mitään muuta? :D

Niin yksi tunti perjantaina ja elämässä ei olisi sitten mitään muuta. 

Vierailija
4493/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N

JUuuuu sun mielestä on parempi katsoa kukapaneeketäkimppakivassa,tissiäjaperseitärannalla,kuka syö kastematoja joojoo ei ole helppoa sullakaan

Vierailija
4494/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyt jotenkin tylsäksi tämä ohjelma. Sohviksetkin tuntuu itse kyllästyneen, kun monet räpläs kännykkää ja katsoi vain puolisilmällä.

Näin on. Osa räplää kännykkää ja loppuosa kommentoi tyyliin "Sepä oli erikoista". Ei ole enää juurikaan hauskoja persoonia mukana. 

Vierailija
4495/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jotenkin ottaa silmään, kun niillä kahdella ihan mukavalla mummelilla on ihan samanväriset värjätyt hiukset. 

Luulin, että ovat kaksoset, mutta jossain jaksossa sanottiin, että ovat ystäviä. Hämmentävän samannäköisiä, jos eivät mitään sukua ole. 

Vierailija
4496/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaan on tuotanto valinnut "näyttelijät" tähänkin vasemman reunan piilo propagandaa toteuttavaan formaattiin. Välillä tuntuu ettei suoranaista woketusta haluta edes peitellä.

Ei jatkoon.

Mitä woketusta on siinä, että suomalaiset ihmiset katsovat televisiota?

Vierailija
4497/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamza ja Mihret ovat ivallisia.

Vierailija
4498/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää näkyvyyttä Sohvisten kissoille 😺😽 Kissat on ihania! 😍

Mä en koskaan unohda kun Sanna leikkasi kisunsa kynsiä. Kisu vaan olla möllötti sylissä. Jos mä menisin lähelläkään oman kisun kynsiä jollain leikkurilla niin siitä tulisi mulle lääkärikeikka. Mulle.

Vierailija
4499/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mulle tullut kiintiö täyteen vai onko sohvaperunat jokseenkin tylsempiä kuin ennen? Enää ei tunnu naurattavan.

Mua ei ole naurattanut ikinä tuo ohjelma, siinä on liian paljon mukahauskoja tyhjännaurajia.

Mutta silti katsot?

Vierailija
4500/7980 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena oli kiinnostava ohjelma. Nyt en enää innostu. Jotenkin masentavaa huomata että miten ilkeitä ja törkeitä monet ohjelmassa esiintyvistä sohvaperunoista voivat olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän