Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7980)

Vierailija
4441/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Soile tavallista kireempi? Eilen ihan säikähdin, kun ärähti Jormalle jostain vihaisen oloisesti.

Vierailija
4442/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma on komistunut ja nuoremman näköinen hoikempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4443/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mulle tullut kiintiö täyteen vai onko sohvaperunat jokseenkin tylsempiä kuin ennen? Enää ei tunnu naurattavan.

Parhaimmistoa on jäänyt paljon pois ( dalmatialaispojat, Jari ja Sanna, Teemu ja Salli, Ida ja Nelli Marja ja Eija mm.) ja uudet ovat vielä tosi kankeita.

Vierailija
4444/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ____ ihan hirveästi. Eiköhän se mene niin että lapsi ei määrää kuka syö ensimmäisen popkornin? Ärsyttävästi ______ puhui sille. Eikö mitään kuria pidä? ____ on aika mahdoton mitä välillä kaupassa nähnyt.. Pois telkusta.

☝🏻 äkkiä pakkohoitolähete suljetulle tuolle sairaalle pas kakasa kommentoijalle!!!!! Mitä vähemmän tollasia sairaita vatipäitä vapaalla kulkee, sen parempi tälle yhteiskunnalle.

Vierailija
4445/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mulle tullut kiintiö täyteen vai onko sohvaperunat jokseenkin tylsempiä kuin ennen? Enää ei tunnu naurattavan.

Aika aikaa kutakin. Ehkä olisi hyvä pitää vuoden parin tauko ja palata sitten uudella, pienemmällä porukalla ohjelmaan. 

Vierailija
4446/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se perhe jonka kaikki jäsenet ovat samannäköisiä

Hauskanäköinen perhe, äiti ja isäkin ihan "naimanaamat". Saisivat ostaa isomman sohvan, että kaikki mahtuisivat sohvalle.

Vierailija
4447/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmistoa on jäänyt paljon pois ( dalmatialaispojat, Jari ja Sanna, Teemu ja Salli, Ida ja Nelli Marja ja Eija mm.) ja uudet ovat vielä tosi kankeita.

Joo, kyllä nuo edellä mainitsemaan tyypit jättivät todella tyhjän aukon, ettei ohjelma ole enää entisellään. Harmi.

eri

Vierailija
4448/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika aikaa kutakin. Ehkä olisi hyvä pitää vuoden parin tauko ja palata sitten uudella, pienemmällä porukalla ohjelmaan. 

Tai sitten sinä vain pidät itse tauon ohjelmasta? Itse jätin kevätkauden katsomatta kokonaan ja hyvin maistuu ohjelma taas pienen tauon jälkeen. Ei mun ainakaan tarvitse viedä muilta perjantai-illan iloa pois sen takia, että en itse pidä jostain ohjelmasta. Varsinkin kun nykyään on tarjolla vähän muutakin kuin pelkän lineaarisen tv:n tarjoamat ohjelmat. 

Vierailija
4449/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Nelli ja Iida enää oo tässä?! :(

Eiköhän nuorilla naisilla ole muutakin tekemistä elämässään, kuin jyssähtää iänikuisiks ajoiks sohvapotuiksi. Epänormaalin kauan sohviksina olivatkin noin nuoriksi naisiksi.

Vierailija
4450/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robert ja Tomppa ryystämään roseeta ruudun ulkopuolelle kiitos. Eivät tuo mitään ohjelmaan. Janin ja Simon tapetin väri on muuttunut, vaikka kuosi sama.

Mun sydän suli heille, kun kumpikin iherkistyi nyyhkyttämään oliko viime kaudella, ilmeisesti vaimoa/äitiä?

Vierailija
4451/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut pitäväni Tomista ja Robertista. Kuten joku sanoikin, ovat mukavan rauhallisia ja positiivisia.

Vierailija
4452/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simon ja Janin jutuille saa aina nauraa :D

Vierailija
4453/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tom ja Robert puhuivat juovansa roseeta? Ihan valkkarilta näytti ja sitäkin oli vain vähän lasin pohjalla.

Vierailija
4454/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom ja Robert minunkin suosikit. Sivistyneitä, rauhallisia, eivät meuhkaa ja huuda koko ajan. Eivätkä ole mitään tyhjännaurajia. Tykkään myös tosi paljon Mikasta ja Omarista.

Vierailija
4455/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin rauhoittavaa, kun näytetään aina kaupungin tyhjiä autioita katuja iltaisin ja sohvisten taloja ulkoa: pimeä kotitienoo ja kotoisat valot tuikkii talosta/asunnosta. Huokuu lämmintä kodikkuutta.

Vierailija
4456/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämän takia en itse katso enää. Jotenkin nuo tyypit oli aidosti hauskoja, niin tuli naurettua heidän jutuilleen. Lisäksi tykkäsin niistä silmälasipäisistä mieskaveruksista Keravalla. En tiedä ovatko enää mukana, mutta en jaksa koko ohjelmaa katsoa, että näkisin pikku pätkän heistä. Varmasti uusilla tyypillä on omat faninsa, harmi kun itse vaan tottui niihin vanhoihin. Oli pitkään lemppariohjelma. 

Vierailija
4457/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen huomannut pitäväni Tomista ja Robertista. Kuten joku sanoikin, ovat mukavan rauhallisia ja positiivisia.

Rutkasti lisäpisteitä heille laiskiaisesta ja pingviinistä! My kind of men! Jatkoon!

Vierailija
4458/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks Mihret ookkin iloinen ihminen!

Tekopirteyden perikuva. Samoin Asta & Katariina -parivaljakon vaalea kudinpuikkoja heiluttava pönäkkä tyttö. Mesoo ja liioittelee reaktioitaan aivan liikaa. Ihan kuin tummaa kaveria välillä hävettäisi ja niin hävettäisi kaverin meuhkaaminen minuakin hänen housuissaan.

Vierailija
4459/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia muita saa arvostella mutta jos kirjoittaa lapsesta niin heti poistetaan?

Kummallista toimintaa.

Ruusa pois ja piste.

Sairasta arvostella lasta, tässä on kirjoittajalla nyt jokin ongelma.

ruusa on aivan ihana ja noin pieneksi tilanne taju hyvin kohdallaan

Kakarat ja kissat hittoon. Koiria ja muita eläimiä voi tulla lisää.

Vierailija
4460/7980 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarno ja Jussi-Pekka ihan parhaat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä