Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7980)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää näkyvyyttä Sohvisten kissoille 😺😽 Kissat on ihania! 😍
Mä en koskaan unohda kun Sanna leikkasi kisunsa kynsiä. Kisu vaan olla möllötti sylissä. Jos mä menisin lähelläkään oman kisun kynsiä jollain leikkurilla niin siitä tulisi mulle lääkärikeikka. Mulle.
Minäkin haluaisin tietää, kuka ne kissasi kynnet leikkaa, jos se ei sinulta onnistu. Toivottavasti joku kuitenkin. Minunkin kissani vihaa kynsien leikkaamista, mutta pakkohan ne on leikata säännöllisesti. Eivät "kulu" ulkoillessa tarpeeksi. Kissani ulkoilee valjaissa ja sisällä on monta raapimapuuta, mutta siitä huolimatta kynnet täytyy huoltaa. Käärin hänet viltin sisään pakettiin, niin leikkaaminen onnistuu. Hyvät kynsisakset ehdottomat.
Nyt vasta huomasin, että Iriksen ja Monnan katsomossa on hieno flyygelin muotoinen sohvapöytä. Tietääkö kukaan, onko kyseessä sarjatuotannossa ollut pöytämalli vai kenties uniikkikappale? Nimimerkillä aina voi haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen jumppaohjelman miehen nimi on? Maailman ihanin!
Koskisen Kara
Hauska. Onkohan nimetty koskikaran (lintulajin) mukaan? :)
Tuleeko muilla mieleen maneereita tai toistuvia lentäviä lauseita sohviksilta?
Tyyliin Jarnon "Hot!" jota toisti varmaan joka jaksossa :D
Sitten on myös Soilen silmien pyöritys ja Omarin "Onks toi [julkkiksen nimi]?"
En katso enää. Viimeksi pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Mihret ookkin iloinen ihminen!
Tekopirteyden perikuva. Samoin Asta & Katariina -parivaljakon vaalea kudinpuikkoja heiluttava pönäkkä tyttö. Mesoo ja liioittelee reaktioitaan aivan liikaa. Ihan kuin tummaa kaveria välillä hävettäisi ja niin hävettäisi kaverin meuhkaaminen minuakin hänen housuissaan.
Ihan samaa mieltä. Oikein karvat nousee pystyyn tuon ylipirteyden ja näyttelyn takia . Myös Sanna ja Pinja ylipirteitä ja näyttelijöitä. Pois, pois, pois.
Laadukkaimmat roseeviinit ovat hyvin kalpean vaaleanpunaisia, joten jos lasissa on vain tilkka jäljellä, niin saattaa näyttää erehdyttävästi valkoviinilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää näkyvyyttä Sohvisten kissoille 😺😽 Kissat on ihania! 😍
Mä en koskaan unohda kun Sanna leikkasi kisunsa kynsiä. Kisu vaan olla möllötti sylissä. Jos mä menisin lähelläkään oman kisun kynsiä jollain leikkurilla niin siitä tulisi mulle lääkärikeikka. Mulle.
Mä oon aina itse leikannut meidän kissojen kynnet ja koirien kynnet myös.
Nykyään enää vain yksi kissa ja se tulee sohvalle kynsien leikkuuseen, kun kutsun ja näytän kynsisaksia. Se pitää sitä jonkinlaisena leikkinä :D Leikitään aina lopuksi kynsisaksien kanssa.
Onko täällä ollut vielä jaksosta, kun Siva ja Michael katsoivat ohjelmaa, jossa Esko Valtaoja?
Nämä vaan höpöttivät metrojunien aikatauluista.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ollut vielä jaksosta, kun Siva ja Michael katsoivat ohjelmaa, jossa Esko Valtaoja?
Nämä vaan höpöttivät metrojunien aikatauluista.
Se toinen kaveri puhui lähes täydellistä virkamiesruotsia.
Pitäis olla av sohvaperunat jossa näytettäis miten telkkaria pitää katsoa. Ei saa olla kyyninen eikä sarkastinen, mutta liiallinen eläytyminen on esittämistä. Vakavuus on tylsää mutta pirteys on myös esittämistä. Lapset ovat ärsyttäviä ja hemmoteltuja. Reittä ei saa näkyä.
AV:laiset voisivat näyttää miten luonnollisia, karismaattisia ja sanavalmiita ovatkaan, samoin kuin lapsensa
Iris radiosta tuttu!
Olen katsonut jokaisen jakson.
En tykkää, että sohvaperunoissa on alettu katsella näitä rikos sarjoja. Vaikka olen aikuinen, niin en mainannut saada unta illalla sen viimeisen jakson jälkeen, jossa näytettiin sitä veristä ruumista Karppi ohjelmasta. Ei tätä voisi enää koko perheellä katsoa. Eikä jää hyvä mieli
Mietin, että miten kukaan haluaa tuohon ohjelmaan. Itse häpeäisin ihan kaikkea enkä ikimaailmassa pystyisi ainakaan katsomaan itseäni telkkarista, ehkä en poistuisi enää edes kotoa.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää, että sohvaperunoissa on alettu katsella näitä rikos sarjoja. Vaikka olen aikuinen, niin en mainannut saada unta illalla sen viimeisen jakson jälkeen, jossa näytettiin sitä veristä ruumista Karppi ohjelmasta. Ei tätä voisi enää koko perheellä katsoa. Eikä jää hyvä mieli
Minä en haluaisi että Sohviksissa katseltaisiin vain hassunhauskoja koko perheen hupailuja. Mieluummin kaikenlaista sekaisin, niin saa itsellekin välillä hyviä vinkkejä mielenkiintoisista dokumenteista yms. Esitysaikakin jo kertoo, ettei kohderyhmänä ole pikkulapset. Jos sinulla on yliherkkyyksiä televisio-ohjelmien suhteen niin kannattaa kyllä tuossa 21 aikaan sulkea telkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en haluaisi että Sohviksissa katseltaisiin vain hassunhauskoja koko perheen hupailuja. Mieluummin kaikenlaista sekaisin, niin saa itsellekin välillä hyviä vinkkejä mielenkiintoisista dokumenteista yms. Esitysaikakin jo kertoo, ettei kohderyhmänä ole pikkulapset. Jos sinulla on yliherkkyyksiä televisio-ohjelmien suhteen niin kannattaa kyllä tuossa 21 aikaan sulkea telkkari.
Osa sohvaperunoistakin on lapsia. Tämä on monelle hyvän mielen ohjelma
Kuka kissasi kynnet leikkaa?