Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7757)

Vierailija
421/7757 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun perheen äiti yllätti positiivisilla mielipiteillään Tvof:n naislaulajasta. Yleensä laukoo pelkästään negatiivista. Ja kiva, että toppuutteli Aamosta, joka kutsui Elastista tyhmäksi (tosin Aamos varmaan sanoi näin, koska halusi hyväksyntää ja on oppinut haukkumisen taudon vanhemmiltaan..?).

Mamma vaikutti yllättyneeltä kun Aamos haukkui Elastista. Kannattaa haukkua ihmisiä vielä vähän lisää, niin lapsikin oppii, että pitää haukkua heikompia ja muutenkin syrjittyjä, eikä noita menestyneitä.

Vierailija
422/7757 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun perhe oli tänään parhaimmillaan.  Aamos oli löytänyt paikkansa vanhempiensa keskelle sohvalle ja pikkuiselle äidin kainaloon pääsy näytti mieluisalta paikalta :) 

Rovaniemen Soile oli leiponut upean kakun, voi jee kun olis päässyt maistamaan :)

Olen unohtanut miksi heidän kissansa pissasi Jorman puoleiselle patjalle. Täytyypä katsoa edellinen jakso uudelleen. 

Toivottavasti nähdään taas syksyllä. 🐾

Kaikki varmaan tietää, että Turun perheen "isä Ville" on Ville Mononen, mr Finland vuosimallia 2008?

Ihme ettei sitä ole enempää revitelty.... Ei sinänsä siis ihme, että ajatusmaailma on melko pinnallinen koko perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/7757 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun perhe oli tänään parhaimmillaan.  Aamos oli löytänyt paikkansa vanhempiensa keskelle sohvalle ja pikkuiselle äidin kainaloon pääsy näytti mieluisalta paikalta :) 

Rovaniemen Soile oli leiponut upean kakun, voi jee kun olis päässyt maistamaan :)

Olen unohtanut miksi heidän kissansa pissasi Jorman puoleiselle patjalle. Täytyypä katsoa edellinen jakso uudelleen. 

Toivottavasti nähdään taas syksyllä. 🐾

Kaikki varmaan tietää, että Turun perheen "isä Ville" on Ville Mononen, mr Finland vuosimallia 2008?

Ihme ettei sitä ole enempää revitelty.... Ei sinänsä siis ihme, että ajatusmaailma on melko pinnallinen koko perheessä.

En usko, että läheskään kaikki tietää moista. Eihän Mr. Finland -kisat ole koskaan ollut mikään iso juttu, jota kaikki seuraisivat ja myöhemmin muistelisivat (toisin kuin Miss Suomi). Minulle tulee mieleen noista kisoista ainoastaan Henry Saari ja Villemarkus Elorinne, tosin jälimmäinen taisi olla joku Vuoden mies -kilpailun voittaja. Niin ja Salkkareiden Markuksen näyttelijä oli H. Saaren vuonna perintöprinssi :D Ohis.

Minustakin tuntuu, että Turun perhe oli lukenut kommentteja ja oli näissä loppujansoissa siitä syystä vähän leppoisampia ja mm. touhusivat enemmän Aamoksen kanssa ;)

Jarilla ja Sannalla oli välillä pientä esitystä päällä (tai sitten ovat oikeasti semmoisia), mutta muuten kaikki olivat yllättävän luonnollisia. Joskin tunnelmaa vähän latisti Oulun Lindan instakuva, jossa pimennysverhoilla luotiin puitteet Sohvaperuna-"illalle".

Tuleeko seuraava kausi vasta 2017 keväällä vai jo tänä syksynä? Voi, tulisipa jo syksyllä, vaikka epäilen kyllä...

Vierailija
424/7757 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jatkuu syksyllä, mukana sais olla Turun pojat, Rovanniemeläiset, ukkikset, vähemmistöpoikapari, blondit, Sanna ja Jari?, Järvenpääläiset, tatskapari myös. . Muut tylsiä tai outoja.

Vierailija
425/7757 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Areenan sivuilla ja siellä oli 16.4.2016 päivätty tieto jonka lainaan tänne tiedoksi.

" Neuvottelut Sohvaperunoiden jatkosta ovat käynnissä ja niiden tuloksesta tiedotetaan loppukevään aikana "

Ainakin toivoa on, pidetään peukkuja.

Areenassa oli vielä katsottavissa myös 1-kauden jaksot, mikäli olet niistä kiinnostunut.

Vierailija
426/7757 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/200804207546528_vi.shtml

Vähän samaa näköä on, eli kai se on uskottava. Näyttäisi olevan vuoden nuorempi kuin minä, olen vähän järkyttynyt koska olin kuvitellut että olisivat nelikymppisiä. Ilmeisesti hänellä on ollut perhe jo tuossa Mr. Finlandin aikana, jos vanhin poikakin lähestyy teini-ikää?

Vierailija
427/7757 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa näköä on, eli kai se on uskottava. Näyttäisi olevan vuoden nuorempi kuin minä, olen vähän järkyttynyt koska olin kuvitellut että olisivat nelikymppisiä. Ilmeisesti hänellä on ollut perhe jo tuossa Mr. Finlandin aikana, jos vanhin poikakin lähestyy teini-ikää?

Teini-ikää? What? Eikös se vanhempi poika ole jotakin välillä 7-10-v?

Kovasti on mr Finlandilla ulkomuoto muuttunut missiajoistaan, ollut ilmeisesti myös mukana bodybuilding-kuvioissa viime vuosina:

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Oho-tunnistaisitko-tata-kehonrakenta…

Vierailija
428/7757 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmanpuoleisella blondilla on harvinaisen hapan "resting bitch" -naama. Turkulaiset oli tosiaan viimeisessä jaksossa leppoisampia kuin ennen.

Vierailija
429/7757 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teini-ikää? What? Eikös se vanhempi poika ole jotakin välillä 7-10-v?

Kovasti on mr Finlandilla ulkomuoto muuttunut missiajoistaan, ollut ilmeisesti myös mukana bodybuilding-kuvioissa viime vuosina:

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Oho-tunnistaisitko-tata-kehonrakenta…

Tuo Alex Hytönen näyttää tuossa ryhmäkuvassa ihan tytöltä. Sehän oli jälkeenpäin myös Big Brotherissa.

Vierailija
430/7757 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seuraamaan sarjan tokaa kautta vauvapalstan ansiosta. Paperilla ohjelma kuulostaa hirveältä mutta oli oikeasti mielenkiintoinen ja hauska sarja, harvoin nauran ääneen ohjelmille mutta tälle nauroin. Olen nyt katsonut Areenasta myös ekaa kautta.

Suosikit, toivottavasti olis kolmannella kaudella:

- Blondit

- Ukkiskerho

- Rovaniemen pariskunta. Nämä muuten vaikuttais ykköskaudella olevan vielä hauskempia ja varsinkin Soile? on nauravaisempi

- Sanna ja Jari, hauskoja ja sanavalmiita

- Turkulaiset miehet. Juhana/Juhani on hot!

- Oulun pariskunta

- Vantaan pariskunta

Ihan ok:

- Lohjalaiset kaverit + toisen lapsi. Ei haittaa vaikka ei jatkaisi

- Turkulainen perhe. Loppujen lopuksi tällaisia varmaan suomalaisista perheistä aika moni on.

- Homopariskunta. Sillä stereotyyppisellä basic bitchillä oli ihan hauskoja kommentteja

- En muista missä asuivat mutta kalju mies ja nainen, joilla kissoja. Ei mitään ihmeellistä, ihan ok.

Ei-jatkoon:

- Ranualainen äiti&tytär, jotenkin kiusallisia ja outoja kommentteja

- Lesbokaverit. Mielestäni varsinkin nuoremalla erittäin yksinkertainen ja mustavalkoinen maailmankuva.

Vierailija
431/7757 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Turun perheen vois heivata pois ja ottaa tilalle jonkun muun, ei niin negatiivisen perheen. En pidä yhtään sen äidin tyylistä puhua. Se pariskunta, joilla oli myös kissa/kissoja oli myös umpitylsä. Ekan kauden marsupariskunta oli paljon parempi.

Vierailija
433/7757 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sarjassa koskaan kommentoitu Salattuja elämiä ?

Vierailija
434/7757 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Vierailija
435/7757 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin seuraamaan sarjan tokaa kautta vauvapalstan ansiosta. Paperilla ohjelma kuulostaa hirveältä mutta oli oikeasti mielenkiintoinen ja hauska sarja, harvoin nauran ääneen ohjelmille mutta tälle nauroin. Olen nyt katsonut Areenasta myös ekaa kautta.

Suosikit, toivottavasti olis kolmannella kaudella:

- Blondit

- Ukkiskerho

- Rovaniemen pariskunta. Nämä muuten vaikuttais ykköskaudella olevan vielä hauskempia ja varsinkin Soile? on nauravaisempi

- Sanna ja Jari, hauskoja ja sanavalmiita

- Turkulaiset miehet. Juhana/Juhani on hot!

- Oulun pariskunta

- Vantaan pariskunta

Ihan ok:

- Lohjalaiset kaverit + toisen lapsi. Ei haittaa vaikka ei jatkaisi

- Turkulainen perhe. Loppujen lopuksi tällaisia varmaan suomalaisista perheistä aika moni on.

- Homopariskunta. Sillä stereotyyppisellä basic bitchillä oli ihan hauskoja kommentteja

- En muista missä asuivat mutta kalju mies ja nainen, joilla kissoja. Ei mitään ihmeellistä, ihan ok.

Ei-jatkoon:

- Ranualainen äiti&tytär, jotenkin kiusallisia ja outoja kommentteja

- Lesbokaverit. Mielestäni varsinkin nuoremalla erittäin yksinkertainen ja mustavalkoinen maailmankuva.

Yes! Kerrankin joku samaa mieltä siitä nuoremmasta lesbosta, Rukasta. Ihme kitisijä.

Vierailija
436/7757 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, että olisi ollut mukana näitä vuosikausia pyörineitä sarjoja.  Kooste käsittää kuvatun viikon aikana ohjelmistoissa olleita, oletuksena ilmeisesti mielenkiintoisia mielipiteitä herättäviä tv ohjelmia.   

Vierailija
437/7757 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.5 keskiviikkona koko kausi putkena. Jippii jippii.

Joku muukin taisi sanoa sen,. mutta pakko hehkuttaa. :)

Seuraava päivä on pyhä. Viiniä ja sohvaperunoita illalliseks.

Vierailija
438/7757 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei tämä enää tänä keväänä jatku. Olisi ollut hauska kuulla kommenttejä mm. Euroviisujen semeistä tai finaalista, Miss Suomi -kisoista, Bachelorin loppuratkaisuista, jne jne.

Sohvaperunat-Jari on muuten harjoittelijana Radio Aallossa ja käy välillä Dynastia-aamushowssa analysoimassa tv-ohjelmia.

Vierailija
439/7757 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohviksille tulee kolmas kausi! Haku mennyt just umpeen:

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/11/22/sohvaperunat-jatkuu-kevaalla-20…

Ketäköhän vanhoista jatkaa ja keitä uusia liittyy joukkoon?

Vierailija
440/7757 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa uutta kautta!

Minäkin haluaisin nähdä tulevalla kaudella:

-blondit

-sukkamiehet

-homoparin

-Sanna ja Jari

-Rovaniemen pariskunta

-ukkiskerho

-se pariskunta ketkä katsoo sängyllä telkkaria?