Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Vierailija kirjoitti:
En varmaan elä Sannan ja Jarin kanssa samassa, Jarin mainitsemassa hienostokuplassa, joten en ihan päässyt sisään heidän naureskeluunsa, silmien pyörittelyynsä ja häiden pilkkaamiseensa.
Niin kuin en myöskään oululaisen hienorouvan juttuihin. Vankeja kommentoi jollain jokainen on oman onnensa seppä -tyylisellä heitolla. Hiukan ylimieliseltä kuulosti sekin, että oli ostanut joltain huonekalun ja vienyt sen saman tien kaatopaikalle.
Komppaan!
niin, vihaisen (ylähuulta täyttäneen) turkulaisperheeen äiti siis vihaa Juha Sipilää, Olli Lindholmia.. keitä muita oli väärin syöjien ja selfien ottajien lisäksi??
mua harmoittaa että perhe on täsäs ohjelmassa, kun tää on mielestäni hyvän mielen ohjelma. onneksi vastapainona on älykäs ja rauhallinen Järvenpään mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vähän pöyristynyt, että joku on niin tosikko, ettei sitä naurata Kumman kaa!
Kumman kaa on aina ollut töksö, ei etenevä, ne hahmot on säälittäviä reppanoita. Sitten se käsis on niin epätodellinen. Nää tahvot sai lopuks muka rehtorin ja terkan paikan Ruoholahden koulusta. Millä meriiteillä, ei ois koskaan oikeessa elämässä onnistun. Ei ole mitään hauskaa. Koskaan en oo tajunnut miksi sitä näytetään sata kertaa uusintana.
Kyllä ihmisinho nostaa päätään kun näitä ääliöitä kattelee. Onko ihmiset tosiaan keskimäärin tommosia tolloja?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisinho nostaa päätään kun näitä ääliöitä kattelee. Onko ihmiset tosiaan keskimäärin tommosia tolloja?
Onko ihmiset tosiaan keskimäärin tommosia tosikkoja?
Joku luulee itsestänsä vähän liikoja.
Milloinkohan Osku kosii Juhania? Vai meneekö se toisinpäin?
Siis tämä on aivan hillitön ohjelma! Nää kaks blondia ovat aivan huikeita terävyydessään: ai niin, siks noita maastopukuja käytetään, kun niillä pystyy sulautumaan maastoon. Ja: kohta täällä sohvalla alkaa elää sorsia, kun me syödään pullaa. Ahhah, mä repeän!
Ja se vanhempi rouva tyttärelleen, kun bachelor paistoi kananmunia: on hyvännäköisiä munia.
Mitä muita heittoja tulee vielä?
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä on aivan hillitön ohjelma! Nää kaks blondia ovat aivan huikeita terävyydessään: ai niin, siks noita maastopukuja käytetään, kun niillä pystyy sulautumaan maastoon. Ja: kohta täällä sohvalla alkaa elää sorsia, kun me syödään pullaa. Ahhah, mä repeän!
Ja se vanhempi rouva tyttärelleen, kun bachelor paistoi kananmunia: on hyvännäköisiä munia.
Mitä muita heittoja tulee vielä?
Parasta blondeissa on, kun vasemmanpuoleisella vaikuttaa olevan ihan hyvä yleissivistys ja aina pyörittelee silmiään kaverinsa (Nelli?) pohdinnoille.
Toinen niistä blondeista näyttää jotenkin koomiselta aina. Se vasemmanpuoleinen.
"Jos mun isi ei ois mun isi ni toi ois hyvä toiseks vaihtoehdoks"
WTF???
Blondit jatkaa: ai mikä, vuoden sommersby? Kun kyseessä oli vuoden sommelier XD
Ja noi lutuset vanhainkodin asukkaat <3
Ukkiskerho on kyllä kiva. Kun olisin vaan katsonut aiemmin noi ohjelmat...
Vierailija kirjoitti:
Ukkiskerho on kyllä kiva. Kun olisin vaan katsonut aiemmin noi ohjelmat...
Joo, harmittaa kun nyt vasta löysin tämän helmen. Ja ihana päätös: tää on antanu kivaa virikettä. Tuntuu, että elää...
Tätä on pakko tulla lisää!
Nelli ja kaveri oli tän jakson helmiä. Vuoden somersby-tyttö <3
Hehe, onneksi Jorman pumppuhaulikko oli lukkojen takana :D
- Käytätkö öljyä ruoanlaitossa?
- Ä!
Turun perhe oli tänään parhaimmillaan. Aamos oli löytänyt paikkansa vanhempiensa keskelle sohvalle ja pikkuiselle äidin kainaloon pääsy näytti mieluisalta paikalta :)
Rovaniemen Soile oli leiponut upean kakun, voi jee kun olis päässyt maistamaan :)
Olen unohtanut miksi heidän kissansa pissasi Jorman puoleiselle patjalle. Täytyypä katsoa edellinen jakso uudelleen.
Toivottavasti nähdään taas syksyllä. 🐾
Kuinka paljon nämä rovaniemeläiset oikein juo kahvia? Huolestuttaa pariskunnan verenpaine jo. Ranuan naiset on kyllä aika härskejä, aina jotain seksikommentteja. Turun mamma on kamala rivinrauta, töykeä ja ruma suustaan. Lapset vaikuttaa fiksuilta onneksi. Homopari on mun suosikit. Jari ja Sanna vähän poseeraa.