Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Viime viikol näky Katariinan varpaat.
mis kohas
Minusta Monna ja Iris ovat sarjan viihdyttävimpiä pottuja. Viis siitä, että ovat entuudestaan tuttuja kulttuuripiireistä, vaikka sarjan idea oli kai alunperin huolia vain taviksia mukaan. Hyvä kemia heillä, molemmat ovat sanavalmiita mutta Monna vaikuttaa helpommin syttyvältä ja Iris taas hieman kyynisemmältä. Siitä syntyy kieltämättä huvittavaa sanailua:
Ex on the Beachia katsoessa:
Monna (kätkee kasvonsa lehden taakse): "Eiii, mä haluan ruveta lukemaan!"
Iris (repäisee lehden Monnalta): "Nyt s-tana katot tätä!"
Mopojonnet-perjantaidokkarista:
Monna: "Ihania poikia!"
Iris: "Joo, onhan ne siihen saakka kunnes ne tulee sun ikkunan alle."
Vierailija kirjoitti:
Minusta Monna ja Iris ovat sarjan viihdyttävimpiä pottuja. Viis siitä, että ovat entuudestaan tuttuja kulttuuripiireistä, vaikka sarjan idea oli kai alunperin huolia vain taviksia mukaan. Hyvä kemia heillä, molemmat ovat sanavalmiita mutta Monna vaikuttaa helpommin syttyvältä ja Iris taas hieman kyynisemmältä. Siitä syntyy kieltämättä huvittavaa sanailua:
Ex on the Beachia katsoessa:
Monna (kätkee kasvonsa lehden taakse): "Eiii, mä haluan ruveta lukemaan!"
Iris (repäisee lehden Monnalta): "Nyt s-tana katot tätä!"
Mopojonnet-perjantaidokkarista:
Monna: "Ihania poikia!"
Iris: "Joo, onhan ne siihen saakka kunnes ne tulee sun ikkunan alle."
Minun suosikkini oli sellainen, kun Monna heitti jonkun semipaheksuvan kommentin alkoholista ja Iris vastasi siihen jotenkin näin: ”Ai, mä olen oikein alkanut tykätä viinasta. En viitsi mitään viiniä lipittää. Kunnon gin ja tonic, siin on meininkiä!” Samaistuin.
Kiitos valaisevista Monna/Iiris kommenteista. Taustoiltaan siis sellaisia, että ovat kiertäneet muutakin kuin sitä kuuluisaa tahkoa.
Radiotoimittajilla, siis ennenvanhaan, piti olla selvä ulosanti ja kovat pohjatiedot asioista. Hyvä suomenkielentaito ja käytöstavat kohdillaan. Pelkkä höpöttely aamutoosassa ei riittänyt.
Varmasti kumpikin liikkuneet ns. piireissä ja vasemmistosuuntaus on antanut puolestaan avaruutta elämänkatsomukseen.
Heissä yhdistyy herkullisesti sellainen, että osaavat käyttäytyä hienosti ja artikuloivat sivistyneesti ja sitten saattavat pamauttaa jotakin melkein räävitöntä.
Mä en siedä niitä turkulaisia poikia 🤢. Jarno ja Juha-Pekka, vai mitä ne nyt olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne mihret ja hamza on toisilleen? Luulin, että ovat kavereita, mutta nyt eilen näytti siltä, että kiehnäsivät kovasti keskenään.
Mä luulin aluksi, että ovat pariskunta ja yllätyin, kun kuulin, että ovatkin vain ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne mihret ja hamza on toisilleen? Luulin, että ovat kavereita, mutta nyt eilen näytti siltä, että kiehnäsivät kovasti keskenään.
Pariskunta.
Mä taas luulin metalli(?)rokkareita sisaruksiksi.
Eikös rokkarit ole kaverukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta.
Mä taas luulin metalli(?)rokkareita sisaruksiksi.
Eikös rokkarit ole kaverukset?
Jep. Alunperin seurustelivat, nyt ovat kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mä en siedä niitä turkulaisia poikia 🤢. Jarno ja Juha-Pekka, vai mitä ne nyt olikaan.
Minusta he ovat ihan mukavia, varsinkin Jarno vaikuttaa leppoisalta. J-P oli joskus Sohvisten alkuaikoina mukana silloisen tyttöystävänsä kanssa, mutta erosivat.
Suosikkeja on se naiskaksikko, jolta lähtee ihan hervotonta juttua. Toinen tumma, toinen punahiuksinen. Ihan timanttia!
Teemu ja Salli.
Vanhemmat ladyt Helsingistä.
Näistä käy mielestäni ilmi nopeaälyisyys yhdistettynä purevaan huumoriin.
Kaikki muutkin on mielenkiintoisia, mutta eivät yhtä takuuvarmasti kiinnostavia.
Jorma on laihtunut kovasti, terveellä tavalla. Joskus oli aika turvonnut ja punakka. Mikä iie salaisuutensa.
Ja vaikka hetero nainen olenkin niin täytyy sanoa että Tampereen Raija on todella viehättävä. Hänessä yhdistyy ulkonäkö ja aito, reipas ja herttainen luonne. Pakko ihmetellä millä lihaksilla miehensä on hänet pokannut.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon klooniperheen vanhemmatkin ovat keskenään aivan samannäköisiä? :D Ovatko serkkuja?
Samaa ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Jorma on laihtunut kovasti, terveellä tavalla. Joskus oli aika turvonnut ja punakka. Mikä iie salaisuutensa.
Ja vaikka hetero nainen olenkin niin täytyy sanoa että Tampereen Raija on todella viehättävä. Hänessä yhdistyy ulkonäkö ja aito, reipas ja herttainen luonne. Pakko ihmetellä millä lihaksilla miehensä on hänet pokannut.
Jorma on kova käymään Haaparannan Systembolagissa ja nyt koranan vuoksi ei ole siellä käynyt,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon ihmetellyt, kun muistaakseni heidät esiteltiin kaveruksina, mutta silti hiplailevat toisiaan aika paljon :D
Kavereita nämä käsittääkseni on. Ei siinä hiplailussa välttämättä ole mitään seksuaalista, kunhan pelleilevät ja tapansa kullakin.
No kyllä kavereita ovat. Tuollainen hiplailu naispuolisen kaverin kanssa on ihan normaalia silloin, kun mies ei seurustele naisten kanssa, mikäli sillä nyt mitään väliä on.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään Raijasta, juuri siitä aitoudesta ja heittäytymisestä. Hän eläytyy ohjelmiin, ei ainoastaan kommentoi niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin aluksi, että ovat pariskunta ja yllätyin, kun kuulin, että ovatkin vain ystäviä.
Friends with benefits. Toinen haluaisi jotain muutakin, muttei kelpaa.
Sehän siinä oli parasta että Olli oli siellä mukana niin perus teininä. Ei puhu mitään ja näprää nurkassa puhelinta 😄 välillä pyörittelee päätä noloille keski-ikäisille.