Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee vielä uusi kausi niin toivon että mukana olis
Jarno ja Perttu (sekä tietysti Ben ja Leo)
Teemu ja Salli (ja pieni ihminen)
Jani ja Simo
Monna ja Iiris
Tanja ja Sannis (aluksi en tykännyt heistä yhtään) ja Ruusa
Jussi-Pekka ja Jarno
Jorma ja SoileTuntuu että oon unohtanut jotkut 🤔
Mika ja Omar! Heidät unohdin
Eila, Minna ja Olli.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään katsoa sohvispareja/porukoita joilla on hyvä meininki keskenään. Suosikkejani ovat mm. Sanna ja Pinja, Teemu ja Salli ja Simo ja Jani. Heistä näkee että ovat aidosti läheisiä ja 100% samalla aaltopituudella, kun jostain puolikkaasta sanastakin toinen tajuaa heti mitä toinen tarkoittaa ja lähtee heti mukaan juttuun. Tuollaista tilannehuumoria on erittäin viihdyttävää seurata. Myös Micillä & Maicilla, Lindalla & Janilla sekä Hamzalla & Mihretllä on hyvä kemia keskenään, näkee että viihtyvät loistavasti yhdessä.
Soile taas vaikuttaa siltä että on jo 20 vuotta sitten kyllästynyt kuuntelemaan Jorman juttuja :D
Erittäin hyvin sanottu ❤️
Niiiin virkistävää nähdä hyväntuulisia ja kivoja ihmisiä tv:ssä!
Perunoilla on viihtyisiä koteja, mukavia lemmikkejä ja toimivat kemiat keskenään.
Eihän tämä tietenkään koko totuus ole mitä ohjelmasta näkyy, mutta kuitenkin kaivattua vastapainoa ainaisille sairauksille, mt-ongelmille ja muille kauheuksille mitä ainakin Areena tuntuu olevan pullollaan.
Soile ja Jorma ovat toisinaan puhuneet lapsista ja lapsenlapsista =)
Vierailija kirjoitti:
Onko Jari ja Sanna tippuneet pois. Onneksi. Olivat teini-ikään jämähtäneitä 40 vuotiaita.
Se teinipoika, olli ? joka oli kahden naisen kanssa ei ole kanssa enää. En ihmettele yhtään, näpräsi aina vaan kännykkäänsä ja oli evvk asenteella mukana.
Olli kai on jo niin iso että on jossain opiskelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin jo eka ohjelmaan ja nyt laitoin tallennukseen kun en ehdi katsoa.
Minulla ei mahdolisuuksia talentaa,ei lisä laiteet Tv.Saatika maksuliset kanavat. Ohjelma on ihan kiva!Katson sen silloin kun mahdolisuus.Onneksi ohjelma ei ole riipuvainen se sarjana, että olisi pihalla seuraavat jakso jota kenties katsoo..
Tia.A, 68v. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin jo eka ohjelmaan ja nyt laitoin tallennukseen kun en ehdi katsoa.
Minulla ei mahdolisuuksia talentaa,ei lisä laiteet Tv.Saatika maksuliset kanavat. Ohjelma on ihan kiva!Katson sen silloin kun mahdolisuus.Onneksi ohjelma ei ole riipuvainen se sarjana, että olisi pihalla seuraavat jakso jota kenties katsoo..
Areenastahan ne löytyy. Ei ole maksullinen. Katsoo vaikka puhelimella jossa on netti.
Onko toi rekvisiitta varastettua vai ostettua jostain mitä ohjelmassa on . Huonekalut astiat korut vaatteet koirat tyynyt ruuat.
Varastettua tavaraa??? kirjoitti:
Mistä noihin ohjelmiin varastetaan noi astiat ja tavarat tai haetaan vaatteet ja sohvat juomalasit jne .
Omilta sohviltaan kommentoivat. Näkevät ohjelmat yhtenä kuvauspäivänä etukäteen. Tuottaja valitsee ohjelmat. Esim. Sallin sohvan takana pahvilaatikoita, kun juuri muuttanut.
Monna ja Iiris ovat jotenkin huvittavalla tavalla Stokkamummoja. En tiedä ovatko.
Mihin Olli katosi? Luulen, että hänelle maksettiin, että jaksoi niinkin kauan kiemurrella mummojen kanssa katsomassa käskystä telkkaa. Kolmen teinin äitinä minua niin nauratti ne mulkaisut ja puhelimen räpellys.
Ranualla ei ole vaihdettu verhoja aikoihin.
Jorman sovinismi ja omahyväisyys menee niin överiksi, että sille voi vain nauraa. Tuo Soilen suhtautuminen: "Ole siinä nyt", on jotenkin pitkän yhteiselon hitsauma. Sietää, vaikkei sietäisikään.
Joskus viikolla kun katsoo telkkaria, tulee aina väkisin mielee, että mitähän sohvikset sanovat ko. ohjelmasta.
Oikein odotin, että mitä reagoivat maajussi Mustin p.no retosteluun, harmikseni asiaa ei kommentoitu ollenkaan.
Kuvissa vilisevät kissat ja koirat ovat ihania. Kunnon konnaa unostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Monna ja Iiris ovat jotenkin huvittavalla tavalla Stokkamummoja. En tiedä ovatko.
Mihin Olli katosi? Luulen, että hänelle maksettiin, että jaksoi niinkin kauan kiemurrella mummojen kanssa katsomassa käskystä telkkaa. Kolmen teinin äitinä minua niin nauratti ne mulkaisut ja puhelimen räpellys.
Jorman sovinismi ja omahyväisyys menee niin överiksi, että sille voi vain nauraa. Tuo Soilen suhtautuminen: "Ole siinä nyt", on jotenkin pitkän yhteiselon hitsauma. Sietää, vaikkei sietäisikään.
Joskus viikolla kun katsoo telkkaria, tulee aina väkisin mielee, että mitähän sohvikset sanovat ko. ohjelmasta.
Oikein odotin, että mitä reagoivat maajussi Mustin p.no retosteluun, harmikseni asiaa ei kommentoitu ollenkaan.
Aika kaukana Stocka-mummoista ideologisessa mielessä. https://fi.wikipedia.org/wiki/Agit_Prop
Jarno ja Perttu + teidän ihanat dalmikset, tulkaa takaisin pliis!
Iiris ja Monna, skarppeja ja hauskoja.
Teemu, tulet uniini ❤️
Simo, sinustakin unta nään 💙
Jorma ja Soile, niin suomalaisia hyvässä ja pahassa.
Ranuan naiset 👍
Vierailija kirjoitti:
Ite en pysty jostain syystä enää kattomaan Monnaa ja Iiristä samalla tavoin ku luin että toinen on Okko ja Ona Kamun sukulainen ja toinen radiojuontaja 😊.
Lemmikit on kyllä kultasia. Tamperelaisen kampaajan ja ukkosa harmaa kissa on niin upea. Harmi ku näkyy niin vähän.
Mitä ne mihret ja hamza on toisilleen? Luulin, että ovat kavereita, mutta nyt eilen näytti siltä, että kiehnäsivät kovasti keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne mihret ja hamza on toisilleen? Luulin, että ovat kavereita, mutta nyt eilen näytti siltä, että kiehnäsivät kovasti keskenään.
Onko nää olleet lastenkodissa vai kuulinko väärin jossakin jaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta.
Mä taas luulin metalli(?)rokkareita sisaruksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon ihmetellyt, kun muistaakseni heidät esiteltiin kaveruksina, mutta silti hiplailevat toisiaan aika paljon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon ihmetellyt, kun muistaakseni heidät esiteltiin kaveruksina, mutta silti hiplailevat toisiaan aika paljon :D
Kavereita nämä käsittääkseni on. Ei siinä hiplailussa välttämättä ole mitään seksuaalista, kunhan pelleilevät ja tapansa kullakin.
Naimanaamat.