Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Hmph. Ärsyttää ku naurahdin viime jakson lopussa ku Hilla(?) työnti tassussa turku-lauran naamalle et se meni vinoon. Ees niitten lapsi ei nauranut yhtä paljon.
Pitäskö mun alottaa peruskoulu uudestaan ku oon näin lapsellinen?
Mistä noi astia lavasteet ja huonekalut sekä koristeet tulee noihin näytelmiin ???
Vierailija kirjoitti:
Ketkä edes katsoo tätä ohjelmaa??
Aivan järkyttävää skeidaa😡😡
Housuissas on skeida...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ohjelma. Näkee kaiken sen mitä en koskaan itse katso. Pysyy vähän mukana siinä, että mitä tän suomineidon iholla oikein kytätään.
Tämä. Ja itse olen sarjaa ekasta kaudesta asti katsoneena ihmetellyt sitä, miten samankaltaisia kommentteja kaikilta sohviksilta lopultakin tulee, ikään, asuinpaikkakuntaan, perheellisyyteen, ammattiin tms. katsomatta. Samat myötähäpeät olen itsekin tuntenut joidenkin tosi-televisiojuttujen kanssa. :D
Niille kait annetaan joitain sanoja ja vinkkejä mistä voivat sit kommentoida.
Mistä varastettua? kirjoitti:
Mistä noi astia lavasteet ja huonekalut sekä koristeet tulee noihin näytelmiin ???
Näytelmäkerhon varastosta.
Vierailija kirjoitti:
Epäreilusti näyttävät perunoita.. Joitakin näytetään kolmessa ohjelmassa tai useammassa ja joitakin taas vain yhdessä tai ei ollenkaan.
Eilen ei ollut Mikiä ja Maikkia sekä nousiaislaisia näytettiin kerran. Sisarukset taas olivat kolmea ohjelmaa katsoneet. Epäreilua minun mielestäni.
Siellä ei ole ollut kommentointia siksi ei näytetä Mici ja Maicci ovat monesti hiljaa.
Sannis vaan kutoo. Miksiköhän?
Samaa mieltä että Jorma on tyypillinen ikäisensä mies joka kuvittelee heittävänsä nasevaa läppää ja oikeasti puhuu vaan hyvin loukkaavasti. Soile on mahtava. On opetellut tulemaan toimeen.
Soile kans käyny lukee täällä kun nyt puhua pälpättää enemmän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ohjelma. Näkee kaiken sen mitä en koskaan itse katso. Pysyy vähän mukana siinä, että mitä tän suomineidon iholla oikein kytätään.
Tämä. Ja itse olen sarjaa ekasta kaudesta asti katsoneena ihmetellyt sitä, miten samankaltaisia kommentteja kaikilta sohviksilta lopultakin tulee, ikään, asuinpaikkakuntaan, perheellisyyteen, ammattiin tms. katsomatta. Samat myötähäpeät olen itsekin tuntenut joidenkin tosi-televisiojuttujen kanssa. :D
Tämä on mun mielestä Sohvisten viehättävin piirre. Se, että meidän on turha kuvitella että me ollaan ihan hirveän erikoisia ja yksilöllisiä persoonia. Oikeasti kaikki ihmiset ovat hyvinkin samanlaisia samoine ajatuksineen, huolineen, pelkoineen ja ilonaiheineen. Sohvikset on näyttänyt sen konkreettisesti lämpimällä ja maanläheisellä tavalla. <3
Olisi hauska, jos sohvikset jossain vaiheessa katsoisi ja kommentoisi sohviksia! :)
Muakin nauratti se Tahosekoitin-bändin soittaja, jolla oli hassu, harmaa tukka :D Kiva kontrasti kun yksi sohvis itkee esitykselle liikuttuneena ja toiset potut nauraa katketakseen koomiselle kampaukselle.
Janin ja Simon pöllöpalkka-hupailu :D Tykkään siitä uudesta Helsingin isä-poika -kaksikosta, isä on luontevan puhelias ja poika avoimesti herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29749 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousiaisiin tulee Sohvis-vauva!!!!!!!!!!😍😍😍😍😍😍
Kummalle?
Tanjalle😊
Katsoinkin nyt, että olipas vankassa kunnossa hän.
Ailuoja ne oululaiset muijat on raskaita. Muka niin tiedostavia feministejä, että välillä jopa itse unohtavat näytellä roolejaan.
Ranualaiset on myös ollut joten apeita tällä kaudella.
Siva ja Michael ovat piristäviä, yleensä hyvät huumorikommentit tulevat heiltä.
Ne uudet vanhemmat naiskaverukset heittävät myös välillä hyvää settiä. Oikeanpuolimmaisen nauru on mahtava, siitä tulee edesmennyt tätini mieleen <3
Omat suosikit ovat tältä kaudelta Teemu ja Salli, Jani ja Simo, Jorma ja Soile ja Marja ja Eija. Nämä ovat kyllä aina olleet parhaita. Tykkään kanssa Nellistä ja Iidasta, Pinjasta ja Sannasta ja Tanjasta ja Sanniksesta.
Uusista parhaita ovat Hamza ja Mihret ja Tom ja Robert. Tom ja Robert olivat aluksi jotenki tosi hämmentäviä, molemmat joivat pikkurilli pystyssä viiniä ja itkivät jollekin ohjelmalle :D Ihania!
Inhokkejakin löytyy. En voi sietää niitä Hämeenlinnalaisia miehiä. Miten voi olla niin TYLSIÄ? Jarno ja JP ovat myös rasittavia, sekä Asta ja Katariina. Tampereen punapäästä ja pitkätukkamiehestä ei ole edes nimet jääneet mieleen, heiltä ei jotenkin irtoa kovin hauskoja juttuja. Raija ja Jukka ovat myös älyttömän tylsiä, Mici ja Maicci eivät oikein taas herätä mitään tunteita. Paitsi sen, että sanon jostain syystä aina Misi ja Maissi ääneen kun he ilmaantuvat ruutuun.
Jarnoa, Perttua, Jaria ja Sannaa on iso ikävä. Tulkaa takaisin! :(
Jarnoa ja Perttua todellakin on ikävä!! Toivottavasti palaavat taas seuraavalle kaudelle mukaan.
Simo&Jani, Teemu (& hetkittäin Salli) ja ne kaks uutta miestä joiden nimet ei valitettavasti tuu mieleen nyt alkaa olla sarjan kantavat voimat. Myös Tanja&Sannis, Pinja&Sanna on hetkittäin hauskoja.
Minusta on tosi kiva, että on aivan eri tyyppisiä sohvaperunoita, antaa särmää ohjelmaan. Kaikissa on ollut enemmän tai vähemmän hyviä puolia, viihdyttäviä kuitenkin omalla tavallaan kukin.