Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Aikuisia miehiä lippalakit ja pipot päällä sisällä, lasten sukat jalassa ja reikäisissä farkuissa. Kyllä suomalainen mies on pelle.
Mä aina unohdan Iiriksen ja Monan näistä listauksista, vaikka he todellakin ovat ihan kärkipäässä lempparilistalla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tosi kiva, että on aivan eri tyyppisiä sohvaperunoita, antaa särmää ohjelmaan. Kaikissa on ollut enemmän tai vähemmän hyviä puolia, viihdyttäviä kuitenkin omalla tavallaan kukin.
Kiitos tästä, olen samaa mieltä. Avarakatseisuutta olenkin jo pitkään kaivannut. Tuo jatkuva luettelointi Sohviksista on aika puuduttavaa.
Kertokaa mulle onko ihan tavallista se että ihmiset istuu sisällä kaiken maailman pipot ja lippikset päässä?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle onko ihan tavallista se että ihmiset istuu sisällä kaiken maailman pipot ja lippikset päässä?
Mitä se sulle kuuluu, mitä ihmiset pitävät kotona? Vaikka pitäisivät kokkihattua ja märkäpukua.
Vierailija kirjoitti:
Epäreilusti näyttävät perunoita.. Joitakin näytetään kolmessa ohjelmassa tai useammassa ja joitakin taas vain yhdessä tai ei ollenkaan.
Eilen ei ollut Mikiä ja Maikkia sekä nousiaislaisia näytettiin kerran. Sisarukset taas olivat kolmea ohjelmaa katsoneet. Epäreilua minun mielestäni.
Kyllähän niille sama määrä ohjelmia näytetään, mutta jos eivät saa mitään nasevaa sanottavaa aikaiseksi, niin eihän niitä sitten leikata ohjelmaan mukaan. TAI jos vaikka saavat enemmänkin aikaiseksi, niin sitten ne klipit löytyy yle Areenasta.
Tulee jotenkin lämmin olo tätä katsoessa. Kivoja tavallisia suomalaisia ihmisiä.
Palauttaa uskoa ihmiskuntaan kaiken vaikean jälkeen.
Ketkä ne Tampereenmurretta vääntävöt n. 50v pariskunta on?
Nainen on jotenkin aivan diu diu ja aiheuttaa myötähäpeää.
Onneksi valkoisella sohvalla istuvat miehet on tainneet vaihtaa pysyvästi valkoviiniin. Punkun pyörittely lasissa valkoisella sohvalla aiheutti katsojassa ylimääräisiä sydämentykytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä ne Tampereenmurretta vääntävöt n. 50v pariskunta on?
Nainen on jotenkin aivan diu diu ja aiheuttaa myötähäpeää.
Hä? Ne on just ihania. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Näin ihan ohimennen huomauttaisin kaikille, että kyllä ne uudetkin "potut" ajan mittaan pehmenevät mukavasti. Muistan itse ekalta kaudelta, miten esim. oululaispariskunta oli jotenkin jäykkä enkä tykännyt ollenkaan, mutta nyt ovat olleet pitkään kivoja seurattavia.
Ei pidä paikkaansa. Klooniperhe on mukana jo ties monetta kautta ja boooooring. Sillä nuorimmalla (?) tytöllä on välillä jotain hauskoja kommentteja, mutta kuinka usein vaikka perheen vanhemmat puhuu? Ihan symppisperhe varmaankin jos heidät tuntee tai jos olisivat jossain toisessa ohjelmassa, mutta ei tässä ohjelmassa toimi heidän perheensä.
Olen antanut joka kaudella heille mahdollisuuden, mutta ei vaan tule juttua.
Uusista tämän kauden potuista on heti irronnut juttua ja naurua riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu, mitä ihmiset pitävät kotona? Vaikka pitäisivät kokkihattua ja märkäpukua.
Oletko aina noin aggressiivinen? Esitin vain kysymyksen ja olis ihan kiva saada siihen asiallisia vastauksia. Onnistuuko?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/28ce1673-2b1b-40a1-823c-4bc8dec8c19b
Pari äijää ja sohvaperuna.
Mikki ja Maikki on top ja varsinkin se nauru.
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin lämmin olo tätä katsoessa. Kivoja tavallisia suomalaisia ihmisiä.
Palauttaa uskoa ihmiskuntaan kaiken vaikean jälkeen.
Kiva viesti lukea. Tulee ketjun alkuajat mieleen. 🌼
Vierailija kirjoitti:
Jarnoa ja Perttua todellakin on ikävä!! Toivottavasti palaavat taas seuraavalle kaudelle mukaan.
Simo&Jani, Teemu (& hetkittäin Salli) ja ne kaks uutta miestä joiden nimet ei valitettavasti tuu mieleen nyt alkaa olla sarjan kantavat voimat. Myös Tanja&Sannis, Pinja&Sanna on hetkittäin hauskoja.
Haluan myös Jarnon ja Pertun takaisin, hirveä ikävä niitä. Varsinkin Jarnon juttuja koska kukaan ei kommentoi samanlailla. Tuntuu, että uudet yrittää liikaa (tai sitten vain huonosti leikattu) :(
Soile ja Jorma ja Nelli ja Iida ihania, mutta Jarno ja Perttu + Ben ja Luna takaisin <3!!
Jarno ja Perttu seuraavalle kaudelle, Pliis =)
Kyllä se kertoo tän kansan tasosta jos jaksaa kattoo tollasta soopaa. Huhu.
Vierailija kirjoitti:
Mikki ja Maikki on top ja varsinkin se nauru.
Se nauru on aivan järkky!
Niin booring pariskunta, että joutais antaa tilaa uusille potuille.
Omat lempparit nykyisistä:
- Iiris ja Mona, niin teräviä ja hauskoja!
- Pinja ja Sanna, ovat vieläkin hauskempia :)
- Iida ja Nelli, ihanan aitoja ja höpöjä
- Jani ja Simo, hyvä dynamiikka ja Simon nauru saa niin hyvälle tuulelle!
- Teemu ja Salli, sisarusrakkautta on kiva katsoa 🧡