Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
3841/7902 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousiaisiin tulee Sohvis-vauva!!!!!!!!!!😍😍😍😍😍😍

Vierailija
3842/7902 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä vielä nokkeliakin. Iiris ja Monna, Riihimäen opettajamiehet, Pinja ja Sanna ja Iida ja Nelli. (joita ei näkynyt viime jaksossa) Jorma ja Soile nyt on ihan klassikoita ja Lohjan naisilla, niillä uusilla vanhemmilla naisilla, uusilla ulkomaalaistaustaisilla ja Ranuan porukalla on hyvät hetkensä.

Opettajat?? En tiedä mitä se isompi tekee, mutta vaalea on joku hieroja/fyssari, olisiko trioterapia- yrityksessä.

"Kajaanista Etelä-Suomeen elämän perässä päätyneet lapsuudenkaverit Jani ja Simo ovat perheellisiä filosofian ja historian maistereita"

Voihan filosofian maisteri tietty fyssariksikin ruveta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3843/7902 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalle?

Vierailija
3844/7902 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä vielä nokkeliakin. Iiris ja Monna, Riihimäen opettajamiehet, Pinja ja Sanna ja Iida ja Nelli. (joita ei näkynyt viime jaksossa) Jorma ja Soile nyt on ihan klassikoita ja Lohjan naisilla, niillä uusilla vanhemmilla naisilla, uusilla ulkomaalaistaustaisilla ja Ranuan porukalla on hyvät hetkensä.

Opettajat?? En tiedä mitä se isompi tekee, mutta vaalea on joku hieroja/fyssari, olisiko trioterapia- yrityksessä.

"Kajaanista Etelä-Suomeen elämän perässä päätyneet lapsuudenkaverit Jani ja Simo ovat perheellisiä filosofian ja historian maistereita"

Aikaisemmin on sanottu, että psykologi ja historianopettaja.

Vierailija
3845/7902 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin on sanottu, että psykologi ja historianopettaja.

Naurajamies on ainakin historiasta kiinnostunut. Tullut muissa yhteyksissä vastaan.

Vierailija
3846/7902 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain keskusteluissa on käynyt ilmi että koulumaailma on Janillekin tuttu. Olisko sitten käynyt opettamassa psykologiaa.

Vierailija
3847/7902 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain keskusteluissa on käynyt ilmi että koulumaailma on Janillekin tuttu. Olisko sitten käynyt opettamassa psykologiaa.

Tai toiminut koulupsykologina? Naurajan ajattelen olevan hissanope jutuista päätellen.

Vierailija
3848/7902 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä29749 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalle?

Tanjalle😊

Vierailija
3849/7902 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kyllä dalmatialaismiehiä ja ukkiskerhoa, mutta on näillä uusilla perunoillakin hetkensä. Ja mun mielestä sarjan henkeen kuuluu, että pottuihin tutustuu katsojakin vähitellen. Joku hirmu tylsän oloinen tyyppi voi olla lakonisuudessaan lemppari kauden lopussa.

Turkulaisen perheen isä, tämä ex mr Finland, on ainoa josta en pidä. En tiedä, olenko ainoa joka näin ajattelee, mutta hän vaikuttaa aivan aidosti todella yksinkertaiselta ihmiseltä. En tiedä, ehkä tv antaa väärän kuvan.

Vierailija
3850/7902 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soile ja Jorma, en tykkää. Soile esittää, liian usein mukahämmästyy silmät selällään tuijotuksella. Ja AINA ne syö. Mutisevat, välillä vaikea saada puheesta selvää.

Vierailija
3851/7902 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaisperheen äiti on kai kampaaja, mutta mitä se ex mr Finland tekee työkseen?

Vierailija
3852/7902 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kyllä dalmatialaismiehiä ja ukkiskerhoa, mutta on näillä uusilla perunoillakin hetkensä. Ja mun mielestä sarjan henkeen kuuluu, että pottuihin tutustuu katsojakin vähitellen. Joku hirmu tylsän oloinen tyyppi voi olla lakonisuudessaan lemppari kauden lopussa.

Allekirjoitan, että joihinkin pottuihin tykästyy tavallaan vaivihkaa. Esimerkiksi Tanjan ja Sanniksen juttuihin oli aluksi vaikeaa päästä sisälle mutta nyt parin viime kauden ajan he ovat kuuluneet suosikkeihini. Uusilla on varmaan aina alussa pientä esiintymisjännitystä mukana, mikä voi näkyä niin vähäpuheisuutena kuin riehakkaana "esittämisenä". Se on ihan luonnollista ja kyllä suurimmasta osasta pidempään mukana olleita jo huomaa, että kamerat on unohdettu ja puheiden filtteröinti samaten :D Hyvänä esimerkkinä Jorma ja Soile.

Vierailija
3853/7902 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkulaisperheen äiti on kai kampaaja, mutta mitä se ex mr Finland tekee työkseen?

On muistaakseni personal trainer.

Vierailija
3854/7902 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niistä hämeenlinnalaisista sähköasentajistakin. Ne on jotenkin niin lutusia ainakin telkkarissa ja siitä toisesta tulee niin mieleen oma 17-vuotias poika. :)

Ei mulla ole valittamista kyllä kenestäkään sohviksesta, omalla tavallaan kaikki onnistuvat välillä tuottamaan tosi hyvää läppää.

Vierailija
3855/7902 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkulaisen perheen isä, tämä ex mr Finland, on ainoa josta en pidä. En tiedä, olenko ainoa joka näin ajattelee, mutta hän vaikuttaa aivan aidosti todella yksinkertaiselta ihmiseltä. En tiedä, ehkä tv antaa väärän kuvan.

Turku-mies vaikuttaa todellakin hämmentävän aivottomalta yksilöltä, tyyliin: "en ole saanut koskaan mitään hyötyä verorahoista". Okei, eli hän ei liiku teitä pitkin eikä käytä terveydenhuoltoa tai juo vesijohtovettä, eikä perheen lapset käy koulua... Jonkun pitäisi ehkä kertoa tälle kaverille että meidän yhteiskunnan koko infra on rakennettu aikalailla täysin verovaroilla. Kaveri pitää itse itseään ilmeisesti suurena ajattelijana, sen verran pontevasti laukoo aina noita mykistäviä viisauksiaan. 

Vierailija
3856/7902 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ei sohvikset ole enää sitä mitä ennen. Liian paljon hyviä jäänyt pois ja huonoja tullut tilalle. Enää ei edes harmita jos ohjelma jostain syystä jää näkemättä. Jotenkin ihan liikaa jengiä, eikä todellakaan yhtä viihdyttäviä kuin aiemmin.

Ite oon ihan kyllästynyt Villeen ja Lauraan. Ville luulee olevansa kauhean hauska ja komeakin vielä, mutta on kaikkea muuta. Mun miesinhokki on just tollanen äijä, sekä jutuiltaan että ulkonäöltään.

Se Riihimäeltä oleva perhe täysin turha ei viihdearvoa :(

Vierailija
3857/7902 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan Jarnoa ja Perttua jakso jaksolta. Tuntuu että porukoita aivan liikaa ja uusilla paljon paljon ruutuaikaa. En tiedä mitä tuotanto haluaa.. Eikö ohjelman ideana ollutkaan viettää ns. aikaa vanhojen tuttujen kanssa? Miten voin viettää kun niitä ei näytetä? Ainoastaan uusia ja tuntemattomia? Ja sitten kun he tulevat tutuiksi, ne vaihtuu? En ymmärrää enää koko konseptia.. Katson enää jos sattuu tulemaan uusintana. Jarno ja Perttu takaisin!

Vierailija
3858/7902 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29749 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalle?

Tanjalle😊

Miks tällaista infoo pitää jakaa täällä? Ketä se kiinnostaa?

Vierailija
3859/7902 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään niistä hämeenlinnalaisista sähköasentajistakin. Ne on jotenkin niin lutusia ainakin telkkarissa ja siitä toisesta tulee niin mieleen oma 17-vuotias poika. :)

Ei mulla ole valittamista kyllä kenestäkään sohviksesta, omalla tavallaan kaikki onnistuvat välillä tuottamaan tosi hyvää läppää.

Voiko tylsempiä enää olla. Kaljupää vilkuilee altakulmain koko ajan kameransuuntaan mitäänsanomattomien kommenttiensa kera ja toinen taas yrittää olla hauskempi kuin onkaan.

Voisivat poistua koko ohjelmasta.

Vierailija
3860/7902 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soile ja Jorma, en tykkää. Soile esittää, liian usein mukahämmästyy silmät selällään tuijotuksella. Ja AINA ne syö. Mutisevat, välillä vaikea saada puheesta selvää.

Ainahan tuon ikäiset syö jotakin pullaa tai keksiä kahvin kanssa, eivät osaa olla ilman. Ihan sukupolvijuttu. 

Itse jäin kaipaamaan niitä poikia joilla oli ne dalmatialaiset ja sitten niitä kahta espoolaista veijaria, Omar ja en muista sen toisen nimeä. 

Kärkeä ovat Teemu ja Salli, lisäksi ne blondit helsinkiläiset tytöt/naiset. Uusista olen tykästynyt siihen tummaan naiseen ja sen kaveriin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä