Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Onko Jari ja nainen Kalliosta(?) jättäneet ohjelman?
En ole nähnyt kuin mainokset.
Aivan järkyttävää skeidaa😡
Kaksi perhettä voisi jo pudottaa pois. Se kolmen tytön perhe ja se yhden pikkupojan perhe (jossa oli aiemmin isompikin poika).
Minun mielestäni Jorma on ihan saatanan raskas tyyppi ja suorastaan latistaa sitä vaimoaan. Tyypillinen jäärä, vaikka huumoriin verhottu onkin.
Helsinkiläiset hienostotytöt on parhaita, samoin se MA Nummisen näköinen punkkariveli ja sen sisko.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Jorma on ihan saatanan raskas tyyppi ja suorastaan latistaa sitä vaimoaan. Tyypillinen jäärä, vaikka huumoriin verhottu onkin.
Helsinkiläiset hienostotytöt on parhaita, samoin se MA Nummisen näköinen punkkariveli ja sen sisko.
Musta vähän tuntuu että Soile ei ole sellainen nainen jota latistetaan, ja varmasti Soilen huumorintaju riittää, kun kerran jatkaa ohjelmassa.
Ovat ihanoita kaikki! ;) En pidä tietenkään kaikista noin perskohtaisesti, mutta ihan hyvät jutut ja täydentävät toisiaan sopivasti. Stadilaiset nirppanokat voisi jo poistaa, samoin hipsteripariskunnan *rasittavia* seuraavalla kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jari ja nainen Kalliosta(?) jättäneet ohjelman?
Ovat, ainakin tämän kauden ajaksi. En tiedä, onko heillä aikeissa tulla vielä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ovat ihanoita kaikki! ;) En pidä tietenkään kaikista noin perskohtaisesti, mutta ihan hyvät jutut ja täydentävät toisiaan sopivasti. Stadilaiset nirppanokat voisi jo poistaa, samoin hipsteripariskunnan *rasittavia* seuraavalla kaudella.
Ketkä ovat hipsteripariskunta?
Vierailija kirjoitti:
Se Simo ja toinen mies. Sen tukevamman nauru on rasittava. Hyvät jutut molemmilla, mutta liioiteltu nauru.
Minusta Simon nauru on poikkeuksellisen aito ja hersyvä. Jos tuo versio olisikin tekonauru, niin kyllä pelottaisi ajatella millainen se oikea sitten on :D
Om lempparini oli se Jarnon ja Pertun välissä loikollut dalmatialaiskasa josta aina sojotti joku tassu millon mihinkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Om lempparini oli se Jarnon ja Pertun välissä loikollut dalmatialaiskasa josta aina sojotti joku tassu millon mihinkin suuntaan.
Olivat sarjan viihdyttävimpiä tapauksia. Leon kauhistunut ilme Juha Veijosen juontamaa hääleikkiä seuratessa oli mahtava. Samoin Ben nuolemassa itseään melkein transsitilassa, johon Jarno: "Beni lopeta se nuoleminen, joku luulee sua vielä kissaks!" Koira lopetti nuolemisen säikähtäneen näköisenä kuin seinään :D
Jani ja Simo on mun lemppareita. Uudet potut vaikuttaa ihan kivoille, paitsi ehkä ne isä ja poika vähän vielä epäilyttää.
Maicilta hauska kuitti Micille huulipunasta, on sisäisestikkin kaunis 😄
Miksi noita maamuja pitää tunkea joka ohjelmaan?
Tykkään Jormasta ja Soilesta. Jormasta tulee mieleen mun isä, jutut ja ulkonäkö on hyvin paljon samanlaiset 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Simo ja toinen mies. Sen tukevamman nauru on rasittava. Hyvät jutut molemmilla, mutta liioiteltu nauru.
Minusta Simon nauru on poikkeuksellisen aito ja hersyvä. Jos tuo versio olisikin tekonauru, niin kyllä pelottaisi ajatella millainen se oikea sitten on :D
Ex-työkaveri nauroi aina samalla tavalla kun itseään täynnä oleva väliportaan pomo esitti jonkun typerän ideansa palaverissa!
Vierailija kirjoitti:
Ketkä on helsinkiläiset hienostotytöt? Sallin j a Teemun paras osuus on ehdottomasti Teemu.
Nuorten elämää, mutta ei siinä mitään huolestuttavaa ole. Ehtivät vielä hyvin leipääntyä sekä elämäänsä että työntekoonkin, joten antaa kuvitteellisten hahmojen haahuilla.