Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas oli vähemmän pareja mukana.
Minusta on itse asiassa selkeämpää näin, että pottuja näytetään rajallinen määrä per jakso. Vaikka täytyy siitä huolimatta sanoa, että tuntuu aika oudolta, kun Jarno ja Perttu ovat olleet nyt pois ruudusta kaksi jaksoa putkeen. He olivat aiemmilla kausilla mukana miltei joka jaksossa.
Jep, minusta myös outoa? Kysyin Jarnolta instassa, mutta se ei ole vastannut.. Viimeksi kun kyselin ihan muita juttuja hän vastasi, kylläkin viikon viiveellä... Toivottavasti mitään ei ole käynyt. Karanteenissa he tuskin ovat ainakaan instan perusteella. Toivottavasti palaavat jaksoihin oitis.
Jos he ovat eronneet? Vai onko instassa näkynyt heitä yhdessä? En siis seuraa heitä niin en tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas oli vähemmän pareja mukana.
Minusta on itse asiassa selkeämpää näin, että pottuja näytetään rajallinen määrä per jakso. Vaikka täytyy siitä huolimatta sanoa, että tuntuu aika oudolta, kun Jarno ja Perttu ovat olleet nyt pois ruudusta kaksi jaksoa putkeen. He olivat aiemmilla kausilla mukana miltei joka jaksossa.
Jep, minusta myös outoa? Kysyin Jarnolta instassa, mutta se ei ole vastannut.. Viimeksi kun kyselin ihan muita juttuja hän vastasi, kylläkin viikon viiveellä... Toivottavasti mitään ei ole käynyt. Karanteenissa he tuskin ovat ainakaan instan perusteella. Toivottavasti palaavat jaksoihin oitis.
Jos he ovat eronneet? Vai onko instassa näkynyt heitä yhdessä? En siis seuraa heitä niin en tiedä
On näkynyt yhdessä. outoa että toi ekana mielessä...
Sohvaperunat Jarno ja Perttu bongattu eilen asuntonäytössä hki-keskusta.
Olen ollut pari kertaa luonaalla ravintolassa, jossa Omar on töissä ja on ollut kassalla minun saapuessa ravintolaan. Olen joutunut kokoamaan itseni esittääkseni, että en tunnista miestä ja että en möläytä mitään. Olen siis yrittänyt vain käyttäytyä asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pari kertaa luonaalla ravintolassa, jossa Omar on töissä ja on ollut kassalla minun saapuessa ravintolaan. Olen joutunut kokoamaan itseni esittääkseni, että en tunnista miestä ja että en möläytä mitään. Olen siis yrittänyt vain käyttäytyä asiallisesti.
Onkohan se Mikakin siellä kokkina?
Ei oikein enää huvita nämä jaksa. Ois vaan vanhat tyypit, eikä näitä uusia. Liian tennäistä ja esittämistä monella.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävin, harvoin oon saanu niin paskaa ruoka.
Toi Jukka oli tosi ällö eilisessä, kun vänkytti Raijan jollekin sanomiselle. Teki mieli lyödä nyrkki sen ällöttävään naamatauluun.
Omar on paras.
EI viimeisessäkään jaksossa Jarnoa ja Perttua. Hmm.
Harmi että kausi taas loppui. Tuleekohan seuraava kausi milloin, ei jaksa odottaa. Mutta koronan takia voi kestää uuden kauden odottelu. Tämä on vain niin hyvä ohjelma.
Suomen surkein kuski kohta oli mielestäni Siniltä ylinäyttelyä ja draamanhakua, ei mua naurattanut. Mutta SOhviksia tuntui naurattavan.
Harmi että oli viimeinen jakso. Toivottavasti pian tulee uusi kausi. Mä kyllä tykkään edelleen. En katso telkkaria juuri muuten, niin sohvaperunoita katsomalla pysyy perillä mitä tv:stä tulee. Ainakin sieltä tulee ihan liikaa musiikkiohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Toi Jukka oli tosi ällö eilisessä, kun vänkytti Raijan jollekin sanomiselle. Teki mieli lyödä nyrkki sen ällöttävään naamatauluun.
Omar on paras.
Missä kohtaa se vänkytti? Ei kiinnittänyt mun huomiota. Raija on kyllä kaunis ja Omar sympaattinen.
En pysty katsomaan ko. ohjelmaa, koska nuo ihmiset vaikuttaa vähän heikunkeikuilta. Hirveää ylireagointia ja silmät lautasina vähän väliä milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan ko. ohjelmaa, koska nuo ihmiset vaikuttaa vähän heikunkeikuilta. Hirveää ylireagointia ja silmät lautasina vähän väliä milloin mistäkin.
Tähän ohjelmaan on tietysti leikattu mukaan ne tunteellisimmat reagoinnit. Mitä ideaa olisi katsoa pätkiä joissa sohvikset vain tuijottavat tv:tä hiljaa, kuten he varmasti myös tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne 3-4 vanhaa pappaa Lauttasaaresta?
Koronan takia poissa. Ikävä heitä on, mutta kuuluvat riskiryhmään.
Ei ole kuvausryhmällä asiaa sinne. Täysin ulkopuolista porukkaa ja talo täynnä riskiryhmäläisiä.
Lauttasaaren senioritalossa 28 asukkaalla todettu koronavirustartunta :(
Miten voi olla sallittua pitää noin isoa kilpikonnaa pienessä likaisessa akvaariossa jossa on vettäkin vaan puolet? Tai miten voi omistaja hyvillä mielin olla kun tietää että se kiertää siellä jotain metrin kehää. Tämä ahdistaa joka kerta kun ohjelmaa katsoo :(
Ukkiskerhosta ainakin Henkalla tartunta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007636553.html?utm_campaign=is_tf&utm…;
Tsemppiä tartunnan saaneelle Veikolle ja muille ukkiskerholaisille! Onpas ikävää, ettei Veikko saa mitään kautta kuulla miten muut ukkikset pärjää koronakaranteenissa. Eikö kuulumisia voisi välittää puhelimella?
Mistähän niihin ohjelmiin saadaan tavarat niinku astiat kahvikupit juomalasit samoin huutokauppa ohjelmassa vilahtelee vähä epäilyttävää tavaraa niinku .
No toivon etteivät ole. Muutama muukin lössi saisi jäädä pois.