Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Jukka oli tosi ällö eilisessä, kun vänkytti Raijan jollekin sanomiselle. Teki mieli lyödä nyrkki sen ällöttävään naamatauluun.
Omar on paras.
Missä kohtaa se vänkytti? Ei kiinnittänyt mun huomiota. Raija on kyllä kaunis ja Omar sympaattinen.
Raija sanoi jostain asiasta mielipiteensä, niin ukkoi alkoi oikein ilkeän naaman vääntämisen kera hokemaan: vävävväväväävväää. Oli tosiaan inhottavan oloinen, en itsekään tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Ukkiskerhosta ainakin Henkalla tartunta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007636553.html?utm_campaign=is_tf&utm…;
Sohvaperunoista tutun Ukkis-Veikon, 78, koronatauti on pahentunut – kertoo nyt oireistaan ja antaa painokkaan viestin suomalaisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Jukka oli tosi ällö eilisessä, kun vänkytti Raijan jollekin sanomiselle. Teki mieli lyödä nyrkki sen ällöttävään naamatauluun.
Omar on paras.
Missä kohtaa se vänkytti? Ei kiinnittänyt mun huomiota. Raija on kyllä kaunis ja Omar sympaattinen.
Raija sanoi jostain asiasta mielipiteensä, niin ukkoi alkoi oikein ilkeän naaman vääntämisen kera hokemaan: vävävväväväävväää. Oli tosiaan inhottavan oloinen, en itsekään tykännyt.
Ketkä niistä on Raija ja Jukka?
2021 kevätkausi alkaa 5.2. On tosi mukava, että Sohvis jatkuu. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omar on paras.
Mielestäni hän ei vävätellyt Raijalle, vaan tv-ohjelmalle. Mitäs jos katsoisit ohjelman uudelleen.💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omar on paras.
Ketkä niistä on Raija ja Jukka?
Se tamperelainen pariskunta vaalea nainen + isokokoinen mies, joilla on se jatkuvasti kameran eteen hyppivä harmaa kissa <3
Toivottavasti ohjelma uudistuisi nyt jotenkin ja vaikka suurin osa pareista vaihtuisi uusiin. Syksyn viimeisiä jaksoja en jaksanut katsoa ollenkaan kun meno oli jotenkin väsynyttä, väkinäistä ja ilmeisesti koronan takia samat parit katsoivat tyyliin kaikki jakson ohjelmat. Toisaalta taas pareja on kokonaisuudessaan ollut mukana liikaakin.
Ilkeät, yksityiseen persoonaan kohdistuvat viestit ovat raukkamaisia. Usein on, että sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Olen pahoillani, mikäli olet itse somekiusattu, mutta toivottavasti et silti osta kokemaasi vääryyttä ihmisiin jotka tuskin ovat sinua kiusanneet. 🕸
Vierailija kirjoitti:
Ilkeät, yksityiseen persoonaan kohdistuvat viestit ovat raukkamaisia. Usein on, että sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Olen pahoillani, mikäli olet itse somekiusattu, mutta toivottavasti et silti kosta kokemaasi vääryyttä ihmisiin jotka tuskin ovat sinua kiusanneet. 🕸
Sama jatkaa: osta sana korjattu po. kosta.
Älkää pettykö. 5.2 pe tulee kooste edellisen kauden parhaista. Uudet jaksot alkavat sitten 12.1.
Vierailija kirjoitti:
Älkää pettykö. 5.2 pe tulee kooste edellisen kauden parhaista. Uudet jaksot alkavat sitten 12.1.
Voi ei, kiireessä taas mokasin. po. 12.2. 😊
Onko uuden kauden osallistujat jo julkaistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkiskerhosta ainakin Henkalla tartunta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007636553.html?utm_campaign=is_tf&utm…;
Sohvaperunoista tutun Ukkis-Veikon, 78, koronatauti on pahentunut – kertoo nyt oireistaan ja antaa painokkaan viestin suomalaisille
Onko tietoa missä hapessa ukkelit ovat?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007770443.html
Nämä jäävät pois?
- Jarno ja Perttu
- Mika ja Omar
- Jari ja Sanna
Sarja on ihan hyvä, mutta minusta näitä sohviksia alkaa olla jo liikaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007770443.html
Nämä jäävät pois?
- Jarno ja Perttu
- Mika ja Omar
- Jari ja Sanna
Miksi juuri ne, joista pidän? :( Sohvis-Jarin työ radiossa loppui, mutta lohduttauduin sillä että näkee sentään vielä Sohvaperunoissa. Mutta ei ole enää siinäkään mukana...
Ja Jarno ja Perttu koirineen, eiiii!!! End of an era. Jään kaipaamaan Jarnon ihanan kuiskaavaa puheääntä, hyvät analyyseja, ammattihaaveita, hauskoja sutkautuksia. Ja Pertun ilmeitä Jarnon kommentteihin.
Tykkäsin myös Mikasta ja Omarista. Omar oli monista julkkiksista ihan pihalla, mutta hänellä oli tietoa monista muista (tärkeämmistä) aihealueista. Positiivisuus huokui.
Mielummin olisin luopunut esim. Klooniperheestä sekä teennäisistä ja kovaäänisistä Astasta ja Katariinasta.
Onneksi sentään Jorma ja Soile jatkaa.
"Sohvaperunoiden Ukkis-kerho katsoo tv:tä nyt karanteenissa – näin arki muuttui: ”Täällä pyörii avaruusneitoja” "
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637343.html
Eeron ja Henkan terveiset. Heillä ei onneksi ole ainakaan vielä koronaa.