Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että ne uudet Katja ja Santeri ovat sisaruksia. Ihan saman näköisiä, uudessa jaksossa kiinnitin huomiota miten samanlainen suu heillä on. Ihan kuin kaksoset eilisessä jaksossakin. Mutta ovat ystäviä?! 🙄
Sama! Luin kyllä parien esittelyt kauden alussa, mutta olin unohtanut, että he ovat kavereita. Ihan sisaruksina pidin kun ovat niin samannäköisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Onneksi riskiryhmäpariskunta on pakollisella tauolla, ei tarvitse sitä mölinää kuulla.
...
Siis ketkä?
No Inkaa ja Olli-Pekkaa ilmeisesti tarkoittaa. Onpa kauniisti sanottu :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Onneksi riskiryhmäpariskunta on pakollisella tauolla, ei tarvitse sitä mölinää kuulla.
...
Siis ketkä?
No Inkaa ja Olli-Pekkaa ilmeisesti tarkoittaa. Onpa kauniisti sanottu :(
Olli-Pekan puheesta ei suurimmaksi osaksi saa mitään selvää, ja heidän keskustelunsa on usein eipäs-juupas- väittelyä.
Onko muut kiinnittäneet huomiota Ranuan Eijan ja Hämeenlinnan Markuksen samankaltaisuuteen? Olemukselta ja ulkonäöltä myös. Vois toimia pariskuntana.
Muutama menny...Eiks toi oo Keke Rosberg?
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2018-08/sohvikset.jpg
Sanniksen ruusupaita tänään: tunnistaako joku minkä brändin tuote?
Taas oli vähemmän pareja mukana.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on itse asiassa selkeämpää näin, että pottuja näytetään rajallinen määrä per jakso. Vaikka täytyy siitä huolimatta sanoa, että tuntuu aika oudolta, kun Jarno ja Perttu ovat olleet nyt pois ruudusta kaksi jaksoa putkeen. He olivat aiemmilla kausilla mukana miltei joka jaksossa.
Söpösti paijaili pikku Ruusa kissaa sohvan selkämyksellä :)
Vierailija kirjoitti:
Söpösti paijaili pikku Ruusa kissaa sohvan selkämyksellä :)
Ja Sanniksen uusi koira tuijotti itku silmässä emäntänsä + Tanjan napostelua <3 Voi pientä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on itse asiassa selkeämpää näin, että pottuja näytetään rajallinen määrä per jakso. Vaikka täytyy siitä huolimatta sanoa, että tuntuu aika oudolta, kun Jarno ja Perttu ovat olleet nyt pois ruudusta kaksi jaksoa putkeen. He olivat aiemmilla kausilla mukana miltei joka jaksossa.
Jep, minusta myös outoa? Kysyin Jarnolta instassa, mutta se ei ole vastannut.. Viimeksi kun kyselin ihan muita juttuja hän vastasi, kylläkin viikon viiveellä... Toivottavasti mitään ei ole käynyt. Karanteenissa he tuskin ovat ainakaan instan perusteella. Toivottavasti palaavat jaksoihin oitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että klooniperhe käy kommentoimassa täällä. Ainakin jotkut vastaukset heitä koskeviin kommenteihin kuulostaa henkilöltä jolla on mennyt ihon alle.
Minä ainakin olen vastannut aika piikikkäästikin tätä "klooniperhettä" koskeviin kommentteihin, koska niitä on Joka Hiton Sivulla. Alkaa mennä jo maku. Samoin kuin jatkuvaan Salli-vihaan.
🌜🌛 Jotenkin mulle tullut sellainen fiilis, että liikkeellä on koulukiusaaja (t) noissa jatkuvissa klooni-jutuissa. Jokainen aikuinen taitaa tietää, ettei ole todellakaan mitenkään ainutlaatuista tai tavatonta, että puolison valintaan saattaa vaikuttaa myös toisessa ne samankaltaiset piirteet kun itsessäänkin. Myös kuulee usein, että puolisot pitkässä suhteessa alkaa muistuttaa toisiaan. Toivottavasti perheen kauniit tytöt eivät ole saaneet kadehtijoita ja siten ketjuun tulee toistamiseen lähes sanasta sanaan perheen ulkonäköön kohdistettuja kommentteja.
Minä oon ihan ihastunut niihin tyttöihin! Ne on jotenkin hirmu symppiksiä ja aitoja omia omanlaisia itsejään.
Miten toi Nousiaisten punkero toruu eläintä? Ei hyvää päivää.. Toivottavasti ei lässytä Roosalle samalla tavalla!
Ohjelma vaikuttaa entistä enemmän väkisin väännetyltä. Tietysti vallitseva tilannekin siis koronakin vaikuttaa, mutta selvästi taustalla jotain muutakin on tapahtunut, joka sitten vaikuttaa ohjelmaan. Puhti on poissa ja parit vaikuttavat väsähtäneiltä, ehkä kyllästyminenkin vaivaa. Ohjelma ei ole enää sama, mitä alussa oli. Ei tätä kautta varmaan edes montaa jaksoa ole jäljellä. Sen jälkeen pidempi tauko ja ohjelman uudistaminen lienee paikallaan ellei sarjaa kokonaan lopeteta. Yksi vaihtoehto olisi tietysti vaihtaa kaikki parit uusiin, mutta sekin on varmaan näissä oloissa haastavaa. Omalta kohdaltani sarjan katsominen taitaa nyt jäädä tähän.
Tauko voisi tehdä hyvää varmaan jokaiselle pidempään mukana olleelle sohvisporukalle. Teemu ja Salli skippasivat viime kauden ja nyt heidän juttunsa ovat omasta mielestäni olleet paljon viihdyttävämpiä kuin aiemmin. Toisaalta tykkään näistä molemmista uusista Tampereen pottupareista, ovat sopivan erilaisia keskenään ja ovat solahtaneet luontevasti sarjaan.
Epätavallista, että P & J ovat olleet jo useamman jakson putkeen pois ruudusta. Aiemmilla kausilla he ovat olleet mukana joka jaksossa.
Voi miten kivaa oli nähdä Olli pitkästä aikaa <3
Siis ketkä?