Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Homopari on se joilla on koirat? Se suulaampi on melko rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa musta taas ne on oikein viihdyttäviä, varsinkin se suulaampi. Enemmän mua rasittaa ihmiset jolla ei oo oikein enää mitään sanottavaa, joka kausi samat virret esim. Ranua ja ne hiusväri-naiset (Nousiainen tms).
Jos sua rasittaa ihmiset jotka sanoo omia mielipiteitä niin suosittelen kattoo sit jotain muuta ohjelmaa =)
Mä ainakin diggaan just niistä ja Pinjasta ja Sannasta tosi paljon just mielipiteiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa musta taas ne on oikein viihdyttäviä, varsinkin se suulaampi. Enemmän mua rasittaa ihmiset jolla ei oo oikein enää mitään sanottavaa, joka kausi samat virret esim. Ranua ja ne hiusväri-naiset (Nousiainen tms).
Jos sua rasittaa ihmiset jotka sanoo omia mielipiteitä niin suosittelen kattoo sit jotain muuta ohjelmaa =)
Mä ainakin diggaan just niistä ja Pinjasta ja Sannasta tosi paljon just mielipiteiden takia.
Jep. Ranualaisten jutut on aika väsyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ranualaisten jutut on aika väsyneitä.
Olivat joskus reippaampia suustaan mutta tällä palstalla keksittiin sitten ruveta mollaamaan heitä ja Eija (tytär) ilmeisesti pahoitti mielensä niistä kommenteista. Sen jälkeen heidän meininkinsä on ollut varovaisempaa. Harmi, koska se heidän keskinäinen semihävytön sanailunsa oli viihdyttävää kuultavaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että ne uudet Katja ja Santeri ovat sisaruksia. Ihan saman näköisiä, uudessa jaksossa kiinnitin huomiota miten samanlainen suu heillä on. Ihan kuin kaksoset eilisessä jaksossakin. Mutta ovat ystäviä?! 🙄
Hyvin saman näköisiä ovat mutta mitä silmien pyörittelemistä heidän ystävyydessään on? Sekö, että ovat ex-pariskunta? Olen itsekin yhden exäni kanssa edelleen ystävä ja tiedän lukemattomia muitakin, joilla ystävyys exään on säilynyt.
Eilinen jakso oli vähän outo. Mukana oli tavallista vähemmän pareja ja parit katsoivat tavallista useampia ohjelmia. Useammassakin ohjelmassa oli täysin samat parit katsomassa. Jotenkin oli vähän väsynyttä meininki tällä kertaa.
Huomasin saman, että nyt oli lähes joka ohjelmaa katsomassa samat porukat. Tuotanto ehkä ajatellut, että koska pottuja on niin paljon, niin on selkeämpää, jos jatkossa joka jaksossa on vain rajattu määrä porukkaa.
Mutta pisteet sille, että nyt katsoivat Temppareiden ym. ohessa sen eutanasiadokumentin. Olen kaivannutkin välillä vakavampaa ohjelmistoa sarjaan. Hyviä ja asiallisia pointteja tuli kaikilta potuilta ja Tampereen Katjalta aiheellinen huomio siitä, että kuolemantuomio on monissa maissa edelleen laillinen ja jopa kannatettu mutta eutanasia on taas jotain ihan hirveää. Iriksen ja Monnan hautajaisjärjestelyläpät toivat vähän kepeyttäkin aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Eilinen jakso oli vähän outo. Mukana oli tavallista vähemmän pareja ja parit katsoivat tavallista useampia ohjelmia. Useammassakin ohjelmassa oli täysin samat parit katsomassa. Jotenkin oli vähän väsynyttä meininki tällä kertaa.
Jep. Itse kaipailin Perttu & Jarnoa. Missähän lie? Tylsin ja huonoin jakso tähän asti. ps. uskon saavani miljoona down-votea tämän takia, mutta itse en olis vauvaani tuonut tv:ohjelmaan, kertoo aika paljon ihmisestä jotain. Salli oli yks lemppareistani, nyt inhokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itse kaipailin Perttu & Jarnoa. Missähän lie? Tylsin ja huonoin jakso tähän asti. ps. uskon saavani miljoona down-votea tämän takia, mutta itse en olis vauvaani tuonut tv:ohjelmaan, kertoo aika paljon ihmisestä jotain. Salli oli yks lemppareistani, nyt inhokki.
Miksi et toisi vauvaa ohjelmaan? Monen perheen kouluikäiset lapset ovat mukana kaudesta toiseen ja tuskin olisivat jos ohjelma vaikuttaisi negatiivisesti heidän elämäänsä. Sitä vauvaa ei tulevaisuudessa tule kukaan tunnistamaan, jotkut isommista lapsista saatetaan tunnistaakin.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman, että nyt oli lähes joka ohjelmaa katsomassa samat porukat. Tuotanto ehkä ajatellut, että koska pottuja on niin paljon, niin on selkeämpää, jos jatkossa joka jaksossa on vain rajattu määrä porukkaa.
Myös korona-altistukset ja karanteeni ovat mahdollinen selitys jonkun sohvisporukan puuttumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et toisi vauvaa ohjelmaan? Monen perheen kouluikäiset lapset ovat mukana kaudesta toiseen ja tuskin olisivat jos ohjelma vaikuttaisi negatiivisesti heidän elämäänsä. Sitä vauvaa ei tulevaisuudessa tule kukaan tunnistamaan, jotkut isommista lapsista saatetaan tunnistaakin.
Jep, ja Sanniksen Ruusakin on ollut vauvaiästä asti mukana. Lisäksi vauvoilla tuppaa yllättämään nälkä silloinkin, kun kuvausryhmä on jo olkkarissa ja kamera käy. Ei siinä oikein voi ruveta selittämään, että kultapieni, äiti filmaa ensin tämän yhden Sohvis-pätkän ja sitten saat maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että ne uudet Katja ja Santeri ovat sisaruksia. Ihan saman näköisiä, uudessa jaksossa kiinnitin huomiota miten samanlainen suu heillä on. Ihan kuin kaksoset eilisessä jaksossakin. Mutta ovat ystäviä?! 🙄
Hyvin saman näköisiä ovat mutta mitä silmien pyörittelemistä heidän ystävyydessään on? Sekö, että ovat ex-pariskunta? Olen itsekin yhden exäni kanssa edelleen ystävä ja tiedän lukemattomia muitakin, joilla ystävyys exään on säilynyt.
Yleensä ihmiset eroavat ns. ystävinä ja välit säilyy hyvinä. Ittelläni joskus ollut vähän huonot fiilikset erotessa, mutta unohtuuhan ne, kuitenkin nää eksät niitä, ketkä sut parhaiten ehkä ainoina tuntee.
Sohvisten yksi parhaimmista ja ihanimmista puolista on se aivan tavallisen arjen näyttäminen. Vauvoja imetetään, lemmikkieläimiä paijataan, mietitään kevätverhoja, on leivottu joulutorttuja, teinit pyörittelee silmiään vanhempien jutuille...tätähän se elämä just on ja ihanaa, että nämä sarjassa mukana olevat ihmiset ovat valmiita päästämään meidät pieneksi osaksi heidän arkeansa.
Miksi kaikilla varsinkin tukevammilla naisilla on ns. "turvatyyny" tai jopa useampi mahan peittona sohvalla? Eii se mitään peitä eikä ketään hämää kuitenkaan.
Sohviksien pitäisi katsella jotain mielenkiintoisempia ohjelmia. Nyt on jotenkin ollut vaisumpaa tuo meno. Kestää niin kauan.
Tykkään oululaisesta perheestä ja ranuan tytöistä. Pistäkää tytöt parastanne vaan ja rovaniemellä myös. Niin ja ne hersyvät naurajakaverit ovat kohta ainoita, joitten takia katsonkaan.
Noihin uusiin en ole vielä niin tutustunut, Monna ja Iiris on kivoja ja ne tytöt. Ja niille ukkiksille terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sohviksien pitäisi katsella jotain mielenkiintoisempia ohjelmia. Nyt on jotenkin ollut vaisumpaa tuo meno. Kestää niin kauan.
Tykkään oululaisesta perheestä ja ranuan tytöistä. Pistäkää tytöt parastanne vaan ja rovaniemellä myös. Niin ja ne hersyvät naurajakaverit ovat kohta ainoita, joitten takia katsonkaan.
Noihin uusiin en ole vielä niin tutustunut, Monna ja Iiris on kivoja ja ne tytöt. Ja niille ukkiksille terveisiä.
Aijaa minulla taas aivan vastakohtaiset suosikit. Oululainen perhe=Linda ja Jani on mielestäni yksi tylsimmisät pareista sarjassa.. Samoin Ranua. Ranua oli ensin suosikini, juuri niillä 2-mielisillä kuivilla seksistisillä letkautuksilla, nyt ilmeisesti he pahoittaneet mielensä ku jotkut eivät tykänneet tai ne vain leikataan pois. Koko sarja ikävä kyllä vähän kuivahtanut, ja toistaa itseään jo turhan usein. Oman perheen mielestä kantavia voimia on jarno ja perttu sekä nelli ja iida. Oikeastaan he + lemmikit ainoa syy miksi ohjelmaa jaksaa katsoa :)
Iida ja Nelli ovat mahtavia. Varsinkin Nelli sutkauttelee ihan mitä mieleen juolahtaa mutta ei kuitenkaan ole ivallinen tai ilkeä. Nelliltä tulee usein tosi tarkkanäköisiäkin kommentteja asioista, joita en itse olisi välttämättä pannut lainkaan merkille.
Ei tosiaan kiinnosta katsoa imetys- ja puklautuspuuhia.
Onneksi riskiryhmäpariskunta on pakollisella tauolla, ei tarvitse sitä mölinää kuulla.
Omat suosikit Jarno&Perttu, Jari&Sanna, Jani&Simo. Turkulaisperhekin on petrannu viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Jarno on spontaani eikä pahemmin kaunistele sanomisiaan mutta ei toisaalta ole tahallisen ilkeä tai tarpeettoman sarkastinen. J myös näyttää ahdistuksensa ja järkytyksensä avoimesti monista muista sohviksista poiketen. Viime kaudelta jäi muistiin se uutisissa ollut vihapuhetta käsitellyt pätkä, josta hän meni aivan pois tolaltaan.
👦 Pienestä Olli`sta on sohvis-vuosien aikana kasvanut iso mies. Olisko jo armeija-ikäinen? En osaa arvioida hänen ikäänsä, mutta oletan, että olisi jo kuitenkin täysi-ikäinen. Lapset ovat mukava lisä ohjelmassa. Niin he vain kasvaa ja kehittyy, kuten Roosa. Hän taitaa olla ainut jonka sohvisura alkoi jo vauvana. 👶🏻