Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7902)

Vierailija
3601/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää kun kahden surjeista surkeimman kuskin touhut naurattivat niin paljon. Ei pitäisi katsoa ohjelmia väsyneenä. Oikeasti tuollaisia ei pitäisi päästää liikenteeseen kun ovat suureksi vaaraksi. Ihan oikeita ihmettelyt siitä, miten ihmeessä on kortin ylipäätään onnistunut hankkimaan. 

Jep. Tosin olivat ne apukuskitkin aika surkeita. Ja dalmis-Jarnolta sympaattinen kommentti, kun totesi itse, että on hänkin aivan surkea peruuttamaan.

Vierailija
3602/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna kyykkykahvilla suihkussa lol. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3603/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna kyykkykahvilla suihkussa lol. 

Ehdin jo luulla, että kyykkypissaus suihkussa olisi erikoista mutta Sanna vei suihkukyykkyilyn vielä astetta pidemmälle :D

Vierailija
3604/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh ottaa aivoon kun se kiljuvasti naurava salli tuli takasin. Korvat repeää siihen kiljuvaan ääneen 😡

Vierailija
3605/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävätköhän nuo Soile ja Jorma edes toisistaan? Kylmää sanailua.

Vierailija
3606/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna katsoi NAULIINTUNEENA kun Diandra ja Kasmir lauloivat. 

Vierailija
3607/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kuittailu on tyypillistä monille vanhempien ikäluokkien aviopareille. Kun ei ehkä kehdata tai osata osoittaa välittämistä ja rakkautta suoraan niin se ilmaistaan sitten naljailun kautta. En silti itse haluaisi tuollaista parisuhdetta, missä kommunikointi on piikittelyn sävyttämää, olkoot kuinka rakkaudelliseksi tarkoitettua hyvänsä.

Vierailija
3608/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussille morsian kandidaatti halusi viiden vuoden kuluessa lapsia. Jarno: "Tottakai, put the seed in, i wanna be preggo". 

Vierailija
3609/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maajussille morsian kandidaatti halusi viiden vuoden kuluessa lapsia. Jarno: "Tottakai, put the seed in, i wanna be preggo". 

Joo toi oli hyvä xD

Vierailija
3610/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kuittailu on tyypillistä monille vanhempien ikäluokkien aviopareille. Kun ei ehkä kehdata tai osata osoittaa välittämistä ja rakkautta suoraan niin se ilmaistaan sitten naljailun kautta. En silti itse haluaisi tuollaista parisuhdetta, missä kommunikointi on piikittelyn sävyttämää, olkoot kuinka rakkaudelliseksi tarkoitettua hyvänsä.

Ok. Ei tuntuisi kivalta jos toisen kanssa pitäisi olla naama vinossa koko ajan. Ihan ok tyypeiltä vaikuttavat muuten.

Vierailija
3611/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallin jalat... njam... 

Vierailija
3612/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat sohvikset olivat mielestäni oikeassa kun epäilivät tätä "tietokatkoa" Kulmunin ja Saarikon haastatteluissa. 

Vierailija
3613/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onx teiän mielestä muka Timo Jutila jotenki ylipainonen?". -Aamos-

Vierailija
3614/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden parin kissa oli huippu. Nauroin kun pieksi lelua kunnolla. 

Vierailija
3615/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippujakso. 

Vierailija
3616/7902 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onx teiän mielestä muka Timo Jutila jotenki ylipainonen?". -Aamos-

Minua naurattaa vieläkin viime kaudelta se Akselin kommentti liittyen Postin sekoiluihin: "Paras tapa hävittää ruumis Suomessa on laittaa se postiin." Harmi, ettei Akselia nähdä tällä kaudella sohvannurkassa kissa sylissä.

Vierailija
3617/7902 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Tänään potut seuraavat ainakin Suurin pudottaja -kisaa sekä Maria Veitolan yökyläilyä.

Vierailija
3618/7902 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana on myös pienempien kanavien ohjelmia. Itse olen katsonut esim. Foxilta vain The walking deadia joskus muutama vuosi sitten, joten kanava on minulle vieras. Nuo mukana olevat Foxin ja muidenkin pienempien kanavien ohjelmat vaikuttavat kuitenkin usein vähän oudoilta. Tämän  viikon jaksossa oleva Foxin tietokilpailu vaikuttaa niin ikään oudolta.

Vierailija
3619/7902 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään televisiosta tulee aivan liian vähän vakavia ajankohtaisohjelmia. Varmaan tästä syystä ohjelmassa katsotaan niin usein uutisia. Mutta eikö edes joskus uutisten sijaan voisi katsoa, vaikka A-studiota? 

Vierailija
3620/7902 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään televisiosta tulee aivan liian vähän vakavia ajankohtaisohjelmia. Varmaan tästä syystä ohjelmassa katsotaan niin usein uutisia. Mutta eikö edes joskus uutisten sijaan voisi katsoa, vaikka A-studiota? 

Jep, tai jotain muuta ajankohtaisohjelmaa. Areenassa olevissa klipeissä, joita ei ole sisällytetty varsinaisiin jaksoihin, on aika usein ollut poimintoja joistain vakavammista dokumenteista tai reportaasiohjelmista. Niitä olisi mukava nähdä myös itse jaksoissa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan