Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Sanna kyykkykahvilla suihkussa lol.
Vierailija kirjoitti:
Sanna kyykkykahvilla suihkussa lol.
Ehdin jo luulla, että kyykkypissaus suihkussa olisi erikoista mutta Sanna vei suihkukyykkyilyn vielä astetta pidemmälle :D
Aargh ottaa aivoon kun se kiljuvasti naurava salli tuli takasin. Korvat repeää siihen kiljuvaan ääneen 😡
Pitävätköhän nuo Soile ja Jorma edes toisistaan? Kylmää sanailua.
Sanna katsoi NAULIINTUNEENA kun Diandra ja Kasmir lauloivat.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kuittailu on tyypillistä monille vanhempien ikäluokkien aviopareille. Kun ei ehkä kehdata tai osata osoittaa välittämistä ja rakkautta suoraan niin se ilmaistaan sitten naljailun kautta. En silti itse haluaisi tuollaista parisuhdetta, missä kommunikointi on piikittelyn sävyttämää, olkoot kuinka rakkaudelliseksi tarkoitettua hyvänsä.
Maajussille morsian kandidaatti halusi viiden vuoden kuluessa lapsia. Jarno: "Tottakai, put the seed in, i wanna be preggo".
Vierailija kirjoitti:
Maajussille morsian kandidaatti halusi viiden vuoden kuluessa lapsia. Jarno: "Tottakai, put the seed in, i wanna be preggo".
Joo toi oli hyvä xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kuittailu on tyypillistä monille vanhempien ikäluokkien aviopareille. Kun ei ehkä kehdata tai osata osoittaa välittämistä ja rakkautta suoraan niin se ilmaistaan sitten naljailun kautta. En silti itse haluaisi tuollaista parisuhdetta, missä kommunikointi on piikittelyn sävyttämää, olkoot kuinka rakkaudelliseksi tarkoitettua hyvänsä.
Ok. Ei tuntuisi kivalta jos toisen kanssa pitäisi olla naama vinossa koko ajan. Ihan ok tyypeiltä vaikuttavat muuten.
Muutamat sohvikset olivat mielestäni oikeassa kun epäilivät tätä "tietokatkoa" Kulmunin ja Saarikon haastatteluissa.
"Onx teiän mielestä muka Timo Jutila jotenki ylipainonen?". -Aamos-
Uuden parin kissa oli huippu. Nauroin kun pieksi lelua kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
"Onx teiän mielestä muka Timo Jutila jotenki ylipainonen?". -Aamos-
Minua naurattaa vieläkin viime kaudelta se Akselin kommentti liittyen Postin sekoiluihin: "Paras tapa hävittää ruumis Suomessa on laittaa se postiin." Harmi, ettei Akselia nähdä tällä kaudella sohvannurkassa kissa sylissä.
Up. Tänään potut seuraavat ainakin Suurin pudottaja -kisaa sekä Maria Veitolan yökyläilyä.
Mukana on myös pienempien kanavien ohjelmia. Itse olen katsonut esim. Foxilta vain The walking deadia joskus muutama vuosi sitten, joten kanava on minulle vieras. Nuo mukana olevat Foxin ja muidenkin pienempien kanavien ohjelmat vaikuttavat kuitenkin usein vähän oudoilta. Tämän viikon jaksossa oleva Foxin tietokilpailu vaikuttaa niin ikään oudolta.
Nykyään televisiosta tulee aivan liian vähän vakavia ajankohtaisohjelmia. Varmaan tästä syystä ohjelmassa katsotaan niin usein uutisia. Mutta eikö edes joskus uutisten sijaan voisi katsoa, vaikka A-studiota?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään televisiosta tulee aivan liian vähän vakavia ajankohtaisohjelmia. Varmaan tästä syystä ohjelmassa katsotaan niin usein uutisia. Mutta eikö edes joskus uutisten sijaan voisi katsoa, vaikka A-studiota?
Jep, tai jotain muuta ajankohtaisohjelmaa. Areenassa olevissa klipeissä, joita ei ole sisällytetty varsinaisiin jaksoihin, on aika usein ollut poimintoja joistain vakavammista dokumenteista tai reportaasiohjelmista. Niitä olisi mukava nähdä myös itse jaksoissa enemmän.
Jep. Tosin olivat ne apukuskitkin aika surkeita. Ja dalmis-Jarnolta sympaattinen kommentti, kun totesi itse, että on hänkin aivan surkea peruuttamaan.